Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 34 214
  • 722
# 510
също исках да ви попитам имате ли представа защо спиди приемат пратки от китай. вече няколко пратки от али ми пристигат в пловдив чрез спиди. опитах се да намеря някаква информация за това, но в сайта им нямаше такава.
Виж целия пост
# 511
Защото идват през Европа или сте избрали европейски склад .
Виж целия пост
# 512
Здравейте,
моят казус е сходен с тези от предишните постове. Серия поръчки (ама на мен ми се падат първи и нали се сещате колко хубаво ми е) правени края на март и с различни срокове на доставка бяха в пълно мълчание до края на май. Статусите станаха от типа:
2020-05-23 00:01
SINGAPORE, SINGAPORE SAL, Send item abroad (EDI-received)

2020-05-16 18:27
SINGAPORE, SINGAPORE SAL, Insert item into bag (Otb) and Send item abroad

Origin - Cached time: 2020-06-07 08:37:30 (GMT+03:00)
2020-05-16 18:27
Despatched to overseas (Country code: BG)
Отворих диспути и след съотвените искания от Али да чакам, отсъдиха в моя полза и дори имам постъпления по карта, НО! Първо не ми се върна пълната сума, при отварянето на диспута нямах таква възможност да посоча пълната сума, второ за единия диспут ми дават част пари, част ваучер, който никъде не мога да открия в профила си.
Въпросите са ми два:
1. Този ваучер от къде да го изкопая и как да го ползвам.
2. Има ли шанс все пак да ми дойдат нещата, говорим за 3-4 поръчки, поне нещо да вземе да дойде.
Благодаря!
Виж целия пост
# 513
2. Има ли шанс все пак да ми дойдат нещата, говорим за 3-4 поръчки, поне нещо да вземе да дойде.
Благодаря!
След като има EDI-received най-вероятно ще пристигнат. Сингапурските пощи са точни, просто трябва да изчакаш.
Забавянето е заради ситуацията в момента.



Имам проблем с една пратка, която поръчах в началото на март. Платих за доставка с турските пощи, но продавача ми даде тракинг номер завършващ на CN, а това са китайските пощи. Този номер не показа никакво движение досега. Продавача веднъж удължи защитата, но тя пак изтича. Отворих диспут, че си искам парите обратно и сега той ми предлага следното:

Цитат
Seller's Proposal

Proposal: No return & No refund
Dear buyer, your parcel was returned to us due to uncertain reasons. We apologize for that,in this case,here is the solutions for you, please advice. 1)refund: do you have PayPal account to get the money? 2)replace: you choose other goods as the same price we send instead of refund? which is better for you? we hope we can try our best to make you satisfied. Could you please help to cancel the dispute ? You know we can solve this for your without dispute
Защо предлага да ми върне парите през Пейпал? Ако приема май никакви пари няма да видя. Ако отхвърля предложението какво става, дали алиекспрес ще отсъди в моя полза и кой връща парите алиекспрес или продавача?
Виж целия пост
# 514
Защо предлага да ми върне парите през Пейпал? Ако приема май никакви пари няма да видя. Ако отхвърля предложението какво става, дали алиекспрес ще отсъди в моя полза и кой връща парите алиекспрес или продавача?
Продавачът прави всичко в своя изгода. Парите са в алиекспрес и той ги дава след приключване на диспута. Алиекспрес обикновенно е на страната на купувача и дава по-изгодни условия за купувача т.е. вероятността да получите по-добро решение по диспута от али е голямо. Най-лошото което се случва е заради лакомите купувачи - когато са пуснали диспут за дефектна стока, искайки да задържат и стаоката и да получат цялата сума. Вашият е за непристигнала стока и такъв проблем не ви засяга.
Пейпал ползвате на ваш риск. За тези дето ползват за първи път пейпал и не са на ясно с процедурите препоръчвам да го ползват под наблюдението на човек с опит или вообще да не го ползват. Когато отхвърлите се намесва али и те отсъждат.
Виж целия пост
# 515
Да и аз съм останал с впечатление, че алиекспрес задържа парите до потвърждение, че всичко е наред или до изтичане на защитата. А Пейпал ги знам отлично какви задници са. Миналата година имах проблем с тях и Ибей и чак след като се обърнах към Европейските центрове за защита на потребителите ми върнаха парите.
Виж целия пост
# 516
Никакъв пейпал. Парите не са у продавача, та той да ги възстановява.

Здравейте,
моят казус е сходен с тези от предишните постове. Серия поръчки (ама на мен ми се падат първи и нали се сещате колко хубаво ми е) правени края на март и с различни срокове на доставка бяха в пълно мълчание до края на май. Статусите станаха от типа:
2020-05-23 00:01
SINGAPORE, SINGAPORE SAL, Send item abroad (EDI-received)

2020-05-16 18:27
SINGAPORE, SINGAPORE SAL, Insert item into bag (Otb) and Send item abroad

Origin - Cached time: 2020-06-07 08:37:30 (GMT+03:00)
2020-05-16 18:27
Despatched to overseas (Country code: BG)
Отворих диспути и след съотвените искания от Али да чакам, отсъдиха в моя полза и дори имам постъпления по карта, НО! Първо не ми се върна пълната сума, при отварянето на диспута нямах таква възможност да посоча пълната сума, второ за единия диспут ми дават част пари, част ваучер, който никъде не мога да открия в профила си.
Въпросите са ми два:
1. Този ваучер от къде да го изкопая и как да го ползвам.
2. Има ли шанс все пак да ми дойдат нещата, говорим за 3-4 поръчки, поне нещо да вземе да дойде.
Благодаря!
Да попитам дали пратките, които чакате, пътуват със АЕ Стандарт Шипинг? При мен статусите са абсолютно същите, от 27 март заседна в Хонконг до 17 май и сега пък е в Сингапур.
На кой ден повдигнахте диспутите и каква причина посочихте, та са отсъдили във Ваша полза? При мен удължиха срока за доставка на 90 дни, без да съм се съгласявала. Направих диспут на 40тия ден, обаче ме мотаят нарочно, че срокът ми бил 90 дни и да чакам. Вече трети път по 10 дни отсъждат.
За ваучера - питайте в чата им.
Виж целия пост
# 517
поръчах няколко малки пратки от различни продавачи, 2 от тях са разделени на 2 части , а едната се състои от една неделима част (с еднакъв тракинг), на някой случвало ли му си е това - на мен ми звучи като бъг в сайта, или продавача прави номер
Виж целия пост
# 518
поръчах няколко малки пратки от различни продавачи, 2 от тях са разделени на 2 части , а едната се състои от една неделима част (с еднакъв тракинг), на някой случвало ли му си е това - на мен ми звучи като бъг в сайта, или продавача прави номер

От обяснението ВИ не разбрах нищо. Има принцип. Срещу един номер стои една пратка. Не може един и същи номер да бъде присвоен на две различни пратки. Обратното е възможно - на една пратка да се слагат последователно няколко различни номера в зависимот от това при кой превозвач е в момента.
Виж целия пост
# 519
еди и същи номер на 2-те части, а стоката се състои физически от 1 част
и това е при 2 пратки, от различни продавачи
Виж целия пост
# 520
Аз имах две пратки и проблем с проследяването. Едната седя цял месец с "готова за изпращане", но си пристигна. Другата малко след нея, пише, че е предадена на последния доставчик в страната на пристигане. Предполагам тези дни ще дойде. Всичко пристига в последния моменти крайните срокове. Дори имах потъчка от ибей, вместо за 2 седмици, дойде за месец и няколко дена.
Виж целия пост
# 521
Здравейте, за първи път поръчвам от алиекспрес. Пише, че поръчката ми е на летището в България от 05.06. Дали има вероятност да са я задържали или просто им отнема повече време да я обработят ? Simple Smile
Виж целия пост
# 522
Здравейте, за първи път поръчвам от алиекспрес. Пише, че поръчката ми е на летището в България от 05.06. Дали има вероятност да са я задържали или просто им отнема повече време да я обработят ? Simple Smile

Много дни ми се струва че е на летището. Не е нормално това.
Виж целия пост
# 523
Здравейте, за първи път поръчвам от алиекспрес. Пише, че поръчката ми е на летището в България от 05.06. Дали има вероятност да са я задържали или просто им отнема повече време да я обработят ? Simple Smile

Много дни ми се струва че е на летището. Не е нормално това.

Принципно поръчката е за малка стойност - около 10 лв. Нямам идея къде да търся. По номер на поръчката стига до там.
Виж целия пост
# 524
Пишете на продавача, че не сте получили пратката и че в пощата я няма. Той да натиска пощите. Същевременно тормозете и тях и ако отказват инфо - подайте жалба към ръководството. Ако пратката е проследима, няма значение стойността й. Като станат 90 дни от поръчката - отваряте диспут за неполучена стока.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия