Попрочетохме в Интернет, изключихме възможности като замърсени контакти и останаха два възможни проблема - батерия и дефект в платката. Понеже у дома няма схемотехници, занесохме робота в Брос в началото на февруари.
Обещаха ни да го диагностицират до около 3 дни и да кажат проблема, а ако е батерията - да ни продадат нова. Започна се една одисея... Първо след 5 дни тишина от тяхна страна се обадихме и ни казаха, че единственият им специалист по роботи бил зает с инвентаризация, ще ни се обадят до 1-2 дни. След 3-4 дни пак питахме и пак нещо още тестваха и т.н. - сещате се. Накрая ремонтът се проточи над 3 седмици, след които смениха батерията (дадоха избор за оригинална или не-маркова, избрахме второто). Взехме си робота с гаранция 1 месец. В началото чистеше нормално, през април/началото на май забелязах, че батерията видимо държи по-малко (свършва на около 60 м2 почистване). Отдадох това на качеството на новата батерия, но вчера роботът отново умря насред чистенето. Така че започвам да се питам дали изобщо диагностиката е била правилна, или с новата батерия просто е "умирал" по - късно и реално само са маскирали истинския проблем - по липса на опит или за да ни продадат нещо.
Та моля собствениците на Xiaomi за отзиви дали и къде са намирали професионален сервиз. Аз съм от София и предпочитам да е тук, но опит от цялата страна е добре дошъл.
Прочее, откак метящият робот пак е на линия, съм много по-доволна и от миещия ( Ilife W400). Когато го пусна след измитане, не събира косми и четката му се почиства много по-лесно, което за мен беше основния му минус. Освен това му слагам белина във водата, което е полезно по време на карантина. Ако препаратът не се пени, работи отлично и комбинацията на доброто му миене с умното измитане на Xiaomi е много удачна. Повече за Ilife W400 съм писала тук: https://bg-mam.ma/p/1153794/39679261