СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 12

  • 31 981
  • 816
# 255
Аз разбрах, че става дума за НВО-тата в 7 клас за набора на сегашните четвъртокласници. А не за 4-ти.
Виж целия пост
# 256
В 4 клас нали така или иначе имат НВО и по Човек и природа? Просто ще я слеят с математиката.
От тази година нямат. Имат само по БЕЛ и Мат.
Виж целия пост
# 257
Аз разбрах, че става дума за НВО-тата в 7 клас за набора на сегашните четвъртокласници. А не за 4-ти.
Правилно си разбрала. За бъдещите седмокласници 2022/2023
Виж целия пост
# 258
Аз си го представям като един вид тест за интелигентност. Ходила съм на такъв за кандидатстване след 8 клас, беше много интересен.
Виж целия пост
# 259
В 4 клас нали така или иначе имат НВО и по Човек и природа? Просто ще я слеят с математиката.
От тази годиня нямат. Остават само БЕЛ и МАТ.
Аз имам четвъртокласничка и определено не съм доволна.
Смятам, че ако го въведат тя просто няма да ходи на никакви школи и това е. Не мисля да се побърквам заради едни изпити.
И в момента с каките гледам да го карам лежерно. Вечер гледаме сериала Приятели, през деня не учат особено много, но се надявам да си пишат домашните поне. Вече трета седмица не мога да ги накарам да решат ПИ от Междучасие. Колкото толкова, няма да е краят на света какъвто и резултат да изкарат. Но може би ще ги запиша на следващите тренировъчни за да направят поне нещо тъй като вкъщи явно не успявам да ги накарам.
На едната и спрях частните уроци по английски и немски с идеята да прави тестове, но резултата е че само първата седмица направи един по бел и един по мат и след това пак не и остава време.
Виж целия пост
# 260
Аз си го представям като един вид тест за интелигентност. Ходила съм на такъв за кандидатстване след 8 клас, беше много интересен.

Не, това е изпит върху конкретен материал, който трябва да се прочете, разбере и научи. На гола интелигентност не може да се разчита, ако е направен "като свят".
А до края на 7-ми клас "разказвателните предмети" придобиват вече обем и форма, достойни за уважение. Laughing
Въпреки това предпочитам акцентът, който сега е само върху математика и БЕЛ, да се разпредели по-нормално и равномерно, т.к. науката и животът не са тези два предмета само.
Виж целия пост
# 261
Момичета имам едно питане (вероятно по-добрите с Мат. знаят Мария, ston ...) какви са тези Основни задачи по математика? Видях ги в един от сборниците, които са дали в Регалия. И може ли тяхното решение да се използва като теорема например и да се пише "от Основна задача". Дали обясних правилно?
Виж целия пост
# 262
Момичета имам едно питане (вероятно по-добрите с Мат. знаят Мария, ston ...) какви са тези Основни задачи по математика? Видях ги в един от сборниците, които са дали в Регалия. И може ли тяхното решение да се използва като теорема например и да се пише "от Основна задача". Дали обясних правилно?
Доколкото съм запозната трябва да се разписват, не могат да се ползват наготово.
Но идеята е за децата да са като теорема, тоест да ги виждат веднага и  да знаят как да ги разпишат ако им се наложи да ги полват, а не тепърва да ги мислят.
Виж целия пост
# 263
Аз имам един файл "Основни геометрични задачи", мисля, че Дидева го беше пуснала в групата. Честно да си кажа, погледнах го веднъж и реших, че ще се занимавам по-обстойно с него като започнат геометрията. Е, почнаха я,  аз още не мога да стигна до него. Айла го е написала добре. Идеята е да видят решения на основни задачи и да им е по-лесно да ползват тези модели при други задачи. Един вид, сборник с решения. Ама и аз как го обясних 😞
Обаче това моето, да започне само да разглежда подобни неща, е мисия невъзможно. Не, аз трябва да си припомням неща дете съм ги учила преди 30 години и да му ги наливам в кратуната 😭 Още ми държи влага от снощните разправии.
Виж целия пост
# 264
Аз се извинявам, че пак ще си поставя питането, но явно хич не съм наясно как става класирането след 7 клас. Ако това е така, както аз го разбирам:
  МГ "Гео Милев"
2006  Математически - М. Информатика. с ИИЧЕ - НЕ
минимален бал 139.000  максимален бал 487.500
т.е. на първо класиране са приети в тази паралелка деца с бал 487.500 и деца със 139.000, как става това?
Предполагам децата с най-висок бал са заявили като първо желание различни паралелки, и така в някои от елитните училища влизат деца с доста нисък бал, които въпреки него, са ги посочили и като свое първо желание Rolling Eyes
Знам, че миналата година се говореше за тези схеми, какво желание да запишеш, че да попаднеш по-напред, но не съм се задълбочавала много...Ако може някой да обясни пак Simple Smile
ТО и да попаднат деца с много нисък бал в такива паралелки и училища не виждам много смисъл, ако ще се влачат на опашката, но все пак...
И другото, което не ми стана ясно тази година - как една от най-предпочитаните паралелки в МГ-то остана с доста празни места Rolling Eyes Малко деца са я посочили като желание, защото са очаквали да се влиза с по-висок бал ли? Или пък не са рискували да чакат второ класиране?
Изобщо ако се влиза с такъв бал, не разбирам защо изобщо побъркваме децата Worried
Виж целия пост
# 265
Джина, при вас няма никакъв смисъл да ги побърквате. Хубаво е да си учат, но няма нужда от истерии. В София положението е зле...Но пак има нелоши училища с преодолим бал.
Аз също се опитвах да му пробутвам някакви основни задачи,от курса също им дават, но той директно си почва да решава.
П. П Синът ми се оплака, че по БЕЛ е трябвало да отговори на 10 литературни въпроси по разказа, да направи сбит преразказ на една част от "Една българка" по спомени. За 40 минути.
Виж целия пост
# 266
Джина, правилно си разбрала. В конкретните примери, които си посочила, в тези паралелки има деца и с 480+ и със 100+. Просто в провинцията е така. Няма достатъчно деца с много висок бал, които да запълнят всички места в привлекателните паралелки и успяват да влязат деца и с по-нисък такъв. И в нашия град положението е подобно, но поне за математическата и чуждоезиковата паралелки в нашето училище, минималният бал не пада под 300 откакто следя статистиката.
В София положението е друго. Все пак са около 12000 деца набор.
Виж целия пост
# 267

  МГ "Гео Милев"
2006  Математически - М. Информатика. с ИИЧЕ - НЕ
минимален бал 139.000  максимален бал 487.500
т.е. на първо класиране са приети в тази паралелка деца с бал 487.500 и деца със 139.000, как става това?

Изобщо ако се влиза с такъв бал, не разбирам защо изобщо побъркваме децата Worried
Джина, трай си Simple Smile не дърпай оня за опашката, че всяка година е различна Simple Smile
За да разбереш защо се филмираме софиЕнки:
95т. ще им трябват за да ги приемат на първо класиране в немската, СМГ и испанската гимназия;
и според моите сметки около 90т. на двата НВО за останалите езикови за да им е сигурно на първо класиране.
Виж целия пост
# 268
Джина, няма схеми. Това е разликата в баловете, няма връзки, врътки и т.н.
Дете с бал 139 е посочило в желанията си МГ и е прието... А между другото след него за останали и свободни места, та балът можеше да е и по-нисък.
Няма по предно желание.
На първа страница няма ли го светкащ мигащ надпис че дете с по нисък бал не ли е да измести дете с по-висок бал независимо, кое как си е подредило желанията.

Дете с бал 450 няма да бъде изместено от дете с бал 150, само защото първото е посочило МГ на 6то желание, а при второто МГ е на 1во желание.
Виж целия пост
# 269
Аз си го представям като един вид тест за интелигентност. Ходила съм на такъв за кандидатстване след 8 клас, беше много интересен.

голям оптимизъм Simple Smile
и аз подкрепям, но... не вярвам да се получи... предвид факта и че това е набора на малката ни щерка... лошо...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия