СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 12

  • 31 843
  • 816
# 570
Да, разписва се, но то е един ред, просто пишеш, че са съответни елементи в еднакви триъгълници, като пишеш и защо са еднакви (първи признак).

Това ме подсеща и аз да питам нещо по математика Simple Smile. Вашите деца съкръщават ли "съответни елементи в еднакви триъгълници" със СЕЕТ и "признак за еднаквост на триъгълниците" с ПЕТ? Нашите така пишат, нямало проблем и на нво така да се пише.

Чертежите и буквите по тях ги пишат само с молив.
Виж целия пост
# 571
Не съм Мария, но всичко се описва и доказва. Така ни учеха преди 30г, гледам и детето така разписва. Ако не докаже нещо му взима точки учителката и пище - защо? От къде разбра? Докажи?
Виж целия пост
# 572
Скоро говорих с госпожата по математика, всичко се пише, кое по условие, кое заради ъглополовяща, кое като съотв. от еднаквост. Но това за 2 модул. На първи с минимално писане да не губят време, а да стигнат до отговора.
И от мен един въпрос за 2 модул. Има стъпки в ключа и подаване на точки за всяка. Но детето решава задачата по друг начин, друга величина приема за неизвестно и оттам изразяването е различно, но решението е правилно. Получава ли всички точки в крайна сметка? И ако не докара до окончателен финал решението по този различен начин как се определя колко да получи?
Виж целия пост
# 573
Мария, съжалявам да прочета това за Ния. Самата аз бях много стриктно и перфектно дете. Можех да стоя с часове, да повтарям едно и също, само да е перфектно. Осъзнах едва на 25, че съм си прецакала здравето и щитовидната ми е увредена.
Ужасно ме е страх да не причиня това и на детето, засега не виждам да имам подобни шансове.. Пълен непукист, но си имам едно на ум.
Дано при Ния е просто нужда от почивка, спорт и забавления.
Характер е желанието за съвършенство и желанието да се получи перфектно, не аз да съм перфектна, а това, което съм направила.Четох много по темата, е не успях да се променя.. Хващам се, че искам и детето да се справя отлично, но точно страхът от заболяване ме възспира често и май по-добре
Виж целия пост
# 574
Cygnus, получава всички точки.. Проблемът е, че ако обърка по средата има вероятност да не получи половината точки.
Виж целия пост
# 575
Mama TAZ, на нас и по БЕЛ и Математика ни казват, че ако в началото на теза, преразказ или задача, се допусне грешка, проверяващите направо теглят чертата, или максимум 2 т.
Виж целия пост
# 576
И моя шише сеет и пет и твърди, че няма проблем
Виж целия пост
# 577
Моето крайно спокойно дете, както писах вече, в 7 клас постоянно се оплакваше, че го боли корем. В началото съм си мислила, че ме работи, за да спести училище, но беше в прекрасен клас и учители. Беше странно. Когато започна да повръща сутрин се стреснах. Мислех, че е нещо с червата и стомаха. След НВО му мина всичко и направо бях забравила... Сега, като ви чета, си давам сметка, че спокойствието може да е само привидно. Rolling Eyes
Но!, спокойно, това също минава!
Мария, намери начин да я разтовариш психически и да се наспи на спокойствие!
Виж целия пост
# 578
За стресът Еди познати деца,с не много добри оценки, но много амбицирани, имаха всеки ден главоболие, раздразнителност и др. Лекар каза, че това е от претоварване, и препоръча, семейни разходки, излети и почивка от учебници и телефони. Също каза, че домашните любимци действат отпускащо на организма. Надявам се да ти е полезно, Мария. (Извинявай за фамилиарността)
Виж целия пост
# 579
13.07., понеделник. Ще се усеща като петък.
Виж целия пост
# 580
Mama TAZ, на нас и по БЕЛ и Математика ни казват, че ако в началото на теза, преразказ или задача, се допусне грешка, проверяващите направо теглят чертата, или максимум 2 т.
Каква грешка може да се допусне в началото на теза? И кой ще тегли чертата на цял преразказ, ако в началото е допусната фактологическа грешка или има инцидентно сгрешено време?
Що се отнася до математиката....
1. Всеки етап се оценява независимо от другите етапи.
2. Разпределението на стъпките в етапите е примерно. Те се оценяват независимо в кой етап на
решението се правят, в контекста на логическото и цялостното изложение на решението.
3.Пълен брой точки за всеки етап и за всяка стъпка се дават при пълни математически обосновки.
Допуска се, в процеса на оценяването оценителят да използва 0,5 точки за дадена стъпка.
Виж целия пост
# 581
Дикси, Джина, обща ли ни е РС, че нещо не мога да си представя родители на четири класа в тази заличка?
Виж целия пост
# 582
Mama TAZ, на нас и по БЕЛ и Математика ни казват, че ако в началото на теза, преразказ или задача, се допусне грешка, проверяващите направо теглят чертата, или максимум 2 т.
Каква грешка може да се допусне в началото на теза? И кой ще тегли чертата на цял преразказ, ако в началото е допусната фактологическа грешка или има инцидентно сгрешено време?
Що се отнася до математиката....
1. Всеки етап се оценява независимо от другите етапи.
2. Разпределението на стъпките в етапите е примерно. Те се оценяват независимо в кой етап на
решението се правят, в контекста на логическото и цялостното изложение на решението.
3.Пълен брой точки за всеки етап и за всяка стъпка се дават при пълни математически обосновки.
Допуска се, в процеса на оценяването оценителят да използва 0,5 точки за дадена стъпка.


При нас има изискване в началото на тезата, да се пише откъде е цитатът, и ако някой обърка, колкото и смислено да е устроена се пишат 0т.
 Относно задачите, не знаех, че всеки етап се оценява различно.
Виж целия пост
# 583
При вас не е на НВО. Някъде в последните страници пуснах кратък ориентир затова, как се пише теза.
Виж целия пост
# 584
При вас не е на НВО. Някъде в последните страници пуснах кратък ориентир затова, как се пише теза.

Къде виждаш в моето мнение, че става дума за НВО. Не са ми необходими напътствия за нещо, което не е строго определено. Тезата е нещо гъвкаво и не се прави под калъп. Аз дадох само пример, как се процедира в училището, за което имам впечатления.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия