NESCAFE DOLCE GUSTO - Тема 6

  • 46 213
  • 772
# 315
Аз поръчах от Емаг във вторник след 17:00 ч. Дойде в понеделник със Спиди. Изпращач беше Нестле. Така или иначе времето за доставка ще да е подобно, от където и да поръчаме.
Виж целия пост
# 316
Здравейте, имам спешна нужда от помощ-съвет!!! Мъжът ми поръча метална капсула за многократна употреба за машинката ни. Дойде изпробвахме я, хареса ни, НО като си   правих аз кафе, без да искам съм хвърлила с остагъчното кафе някаква малка цедка, като хартия, която се слага най-отдолу! Някой знае ли къде се продават само такива цедки или с какво може да се замени?
П.С В Китайските сайтове ще има със сигурност но не ми се чака.
Виж целия пост
# 317
Поръчахме доста, но още на 5-тата кутия, около 40 лв,  изписа безплатна доставка, това в Емаг

Вчера тъкмо бях поръчала като писах, днес вече е тук, по- малко от 24 ч. доставка. Ще пробвам Наполи следобед. Спазвате ли тия чертички, за дължина на кафето, аз бая дълго си го правя, да не стане блудкаво...
Виж целия пост
# 318
Аз не ги спазвам, прекалено ми е късо. Пием основно Наполи, Бариста и Арденза, на 3 ги пускам и са ми ОК.
Виж целия пост
# 319
Нашата не е автоматична, на око Хареса ми Наполито, напълних си чашата, както обикновено, по- горчиво е, но аз обичам такива. Есенци ди мока много ми харесва на вкус на мен
Виж целия пост
# 320
Аз обичам късо кафе, каквото и където и да е, така че не спазвам.
Между другото, специалистите съветват да не се пие дълго кафе, а към късото да се добави вода. Има разни статии по въпроса, на който му е интересно, може да потърси.
Например:
https://goppioncaffe.bg/%d0%ba%d1%8a%d1%81%d0%be-%d0%b8%d0%bb%d0 … 0%b0%d1%84%d0%b5/
Виж целия пост
# 321
Аз също пускам всичко на три, ако е на едно, няма да усетя, че съм пила изобщо нещо.
Виж целия пост
# 322
В Кауфланд от понеделник:

Виж целия пост
# 323
Някъде намалени капсули online?
Виж целия пост
# 324
Привет дами!
Имам въпрос относно бонус точките, които се трупат от кодовете на кутиите. Майка ми е събрала един куп кодове, но пробвах да въведа няколко и ми изписва, че кода е невалиден. Проверих ги няколко пъти, и съм сигурна, че няма как някой да ги е използвал вече.

Дали ги отказват с цел прекратяване на бонус схемите? До колкото виждам в  момента основно могат да се поръчват кутии капсули, а преди години сме поръчвали чаши за път. Чудим се дали да пазим кодовете или да ги хвърляме..
Виж целия пост
# 325
Изписвате ли кода без интервали?
Виж целия пост
# 326
Изписвате ли кода без интервали?

Да, мисля че даже не дава възможност на интервали.
По принцип са с главни букви, пробвах и с малки да ги напиша, но също не стана.
Дори отворих една нова кутия от вчера и пак изписва, че кодът е неверен. Чудя се дали имат някакъв проблем със системата?
Виж целия пост
# 327
Защо не им пишете мейл, бързо отговарят.
Виж целия пост
# 328
Ние също ги регистрираме и вече няколко пъти поръчваме само с точките от  тях, само веднъж имаше временно проблем технически
Виж целия пост
# 329
Аз преди седмица поръчвах с кодове.Те ако са ги спрели, няма да я има тази опция за въвеждане. Аз си индталирах QR Reader, че ми писна това ръчно въвеждане. Пробвайте така дали ще ги приеме.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия