Американски колеж - деветнадесета тема

  • 45 196
  • 786
# 300
Какво значение има възрастта, въпросът е дали мерките са адекватни, а явно в АК не са.
Виж целия пост
# 301
Какво значение има възрастта, въпросът е дали мерките са адекватни, а явно в АК не са.
В първи клас имат нужда авторитетното лице да разкаже, визуализира и пак да раькаже... При възраст над 10 години (а да не говорим над 14-16) вече трябва да са се научили да си разпределят ресурса (време/внимание) и и да могат да формулират въпроси, които да зададат по време на консултациите...
Виж целия пост
# 302
Т.е, Мецане, според теб на 15-19 годишни деца трябва да се прилага същия метод както на първокласници? И това наричаш адекватно?! Мислих да покажа на колежанката какво препоръчва форумското мнение за "адекватен начин на обучение", но се опасявам, че ще ме "помоли" да не и губя времето с глупости.
Прочети поста на Призма, ще ти помогне да се ориентираш. Wink
Виж целия пост
# 303
Какви пък са тези различни методи?! Преди извънредните мерки всички ученици от 1 до 12 клас ходеха задължително на училище и влизаха във фиксирани часове. Не знам в АК да са ходили когато имат нужда или когато им хрумне. Ако е било така, още по-зле. Ако не е било така, значи сте били ОК със спазване на учебната програма и присъствието на децата в часовете. В момента искате да ми кажете, че училищата, които не могат да осигурят същото обучение на учениците си, са супер? Или че е било излишно ходенето на училище? Да бе, да 😁
Виж целия пост
# 304
Офтопик:
С пожелания за "Ни пуха, ни пера!"
https://www.youtube.com/watch?v=7YRDBAVm1ms
Офтопик
Виж целия пост
# 305
Всъщност изначално е редно не ние да се налага да обясняваме кое в методиката на АК не е ок. Изначално е редно да се каже, че АК изостава във въвеждането на пълноценно електронно обучение, което да комбинира всички възможни форми: он-лайн часове в реално време, домашни задания и проекти. Нещо, което в различна форма на напредък се прави дори в държавни училища съвсем успешно. Какво смятат учениците на АК, че им е ОК в момента е едно, а какво е редно да се направи, така, че процеса на обучение максимално да се доближи до реално случващия се преди кризата, е друго.

Та репликата ми беше именно към безумните глупости на Таралежа, че видиш ли МОН стигнало до изводите на АК. Което изобщо не е вярно. Вярното е, че МОН продължава да държи на он-лайн обучението (синхронно), но и препоръчва да се използват и другите асинхронни методи, заради допълнителните затруднения на някои учители и ученици.
Истината е, че за жалост мога да кажа, че МОН е далеч по-гъвкаво и адаптиращо се в тази ситуация от АК.
Да, големите деца можеш много по-сериозно да ги натовариш със селфобучение, така както прави АК в момента. И по този начин да разтовариш учителите. Защото, както всички казаха, сега децата са в пъти по-заети. Нали? Но защо е така не се ли питате?!?!?!
Виж целия пост
# 306
Dr. Richard Tucker Ewing, Jr.
President ACS
Bachelor of Arts Major History, Yale College
Master of Education, The University of Virginia
Doctor of Education, Harvard University

...и Фенси, заедно с Мецан...
Виж целия пост
# 307
А аз се чудя колко пъти да апелирам да се прочете Призма, която е обяснила как се случват нещата. Или удобно пропускате, защото не ви изнася?!
И всъщност защо Мецан, Фенси или който и да било друг без дете в АК ще дава квалификации и ще се изказва от позицията на знаещ и компетенте по въпросите на това как се случва обучението в действителност? Извинявайте, но мненията ви са с тежест колкото на обикновени форумски клюкари, каквато бих била и аз, ако отида и пиша в темата за училище ХХХ, на база чуто, разказано или мои си интерпретации..
Виж целия пост
# 308
Росита, очевидно ти не четеш или не схващаш какво точно поне аз пиша. Много внимателно прочетох Призма. Дори два пъти. Изобщо не съм я пропуснала. И поста ми е точно съобразен както с написаното от нея, така и с написаното от всички останали. Но и особено от вашият лидер - Таралежа. Препоръчвам ти да се върнеш и с много задълбочено внимание да прочетеш всеки и да проследиш нишката и развитието на разговора.

Дали мнението ми за теб тежи и значи, за мен е без значение всъщност. Обидата ще я подмина и ще се въздържа да ти отговоря подобаващо. Но след изцепката на Жеко, последва твоя епитет... Ами какво да кажа?!?! Дъно!

Хайде поне веднъж някой от вас да придобие смелост и да каже, че не е напълно удовлетворен от действията на АК в конкретна ситуация!!! Или Жеко ви бие през пръсти?
Виж целия пост
# 309
Какво смятат учениците на АК, че им е ОК в момента е едно, а какво е редно да се направи, така, че процеса на обучение максимално да се доближи до реално случващия се преди кризата, е друго.

Fancy, едно възможно обяснение си дала - разтоварване на учителите.
Друго обяснение е може би в горното изречение - в часовете в колежа освен че се преподава, често учениците попълват някакви хендаути, играят кахути, пишат есета, гледат видеа, работят в групи. Може би е трудно това да се реализира достатъчно ефективно онлайн.
Виж целия пост
# 310
Аз нямам забелжки. Поне моето дете учи, прави проекти, ако има нещо неясно пише и получава консултация. Факт,  е че и липсва контакта очи в очи (не от екрана) със съучениците и преподавателите.  Имам поглед и върху ДУ и не Ок (разбира се има и такива ДУ, които се справят )- поне 2 платформи и вайбър, а домашните по мейл. Няма как всичко и за всички да е перфектно, а и да се пренастроим за седмица.... Все си мисля, че в процеса и с наша помощ като потребили може са се изчистят всички проблеми. А още по-добре децата да се върнат там където им е мястото за учене, а ние в офисите.
Виж целия пост
# 311
Призма, ще ти отговоря, като единствения добронамерен в ситуацията.
Сигурна съм, че разбираш аз какво казвам. А от друга страна искам да декларирам, че ми е пределно ясна разликата в он-лайн обучението на малки деца и гимназисти.
АК си модифицира подхода в движение. Това е видно от думите ти. Нещо, което правят по мое наблюдение всички. Но да ми се изтъква, че АК изначално е знаел какво прави и, че МОН са сгрешили (и сега си променя препоръките, доближавайки се до политиката на АК) е пълна глупост.

И освен това, не смятам, че в конкретиката на ситуацията учителите трябва да се облекчават за сметка на учениците. Няма сила, която да ме убеди, че изпращането на презентация се равнява на пълното учителско изложение по нея, такова каквото би се случило в час или чрез видео връзка.
Виж целия пост
# 312
При видеовръзка е много по-"постно" отколкото в клас... и много по-ограничено откъм възможносту при запис... Мои наблюдения с 3 деца, единия студент на чринудително дистанционно обучение Hands V
Виж целия пост
# 313
Rosita,
Скрит текст:
за теб опредлено не ( а и за още доста хора тук) - просто  няма как да си кривя душата, че е иначе, но баш Ежко  може да се каже, че НЕ пропуска удобна възможност из теми разни да казва колко е зле в ДУ (при това в конкретни ДУ) по всички параграфи. Нима той има опит как е другаде? Малкият му опит с ДУ, при това с конкретно училище само и при друг директор и управление,  е отдавна минало. И аргументът, че има поглед над деца на колеги в ДУ или че има близки отношения с учители/директори и ученици в ДУ не сработва, понеже такъв може да си измисли и всеки от отсрещната страна. А понеже ти се впусна да го защитаваш пост-два по-нагоре , съвсем добронамерено ще те попитам дали не ти прави впечатление, че масово хора се включват тук след негови изхвърляния/дразнения/неуместни изказвания? И дали не ви минава  понякога през ума, не че някой ще го признае, де, че такива писания не помагат в представянето на АК в заслужената позитивна светлина, а тъкмо обратното? Децата ви са в АК и е нормално да му симпатизирате, но истината за страничния читетал е по-различна. Случката от преди няколко дни го доказа.. Хем не знае как стоят нещата  към днешна дата точно, хем оборва  от последна инстанция родители, които явно са разпитали как стоят нещата със стартовото ниво по езика, понеже АК явно представлява интерес за децата им. И накрая  плясва, че най-добрият начин да получиш инфо, е да питаш, заради което пуска цитата от комуникацията сис  Колежа по въпроса.. Ми те хората явно си бяха питали. И да, много хора ще кажат, че  не  си оформя човек мнението на база писания на родители във форум. И да , ще са прави, ама само донякъде. Понеже  ориентацията в нещата е комплексна - отзиви от познати, на които човек се доверява,  собствен поглед над чутото/видяното при отворените врати, селекция  И на мненията/позициите в нета..
Бъдете здрави в тези времена, а обучението на никого няма да му избяга, независимо дали е  синхронно или асинхронно..
Виж целия пост
# 314

АК си модифицира подхода в движение. Това е видно от думите ти. Нещо, което правят по мое наблюдение всички. Но да ми се изтъква, че АК изначално е знаел какво прави и, че МОН са сгрешили (и сега си променя препоръките, доближавайки се до политиката на АК) е пълна глупост.

И освен това, не смятам, че в конкретиката на ситуацията учителите трябва да се облекчават за сметка на учениците. Няма сила, която да ме убеди, че изпращането на презентация се равнява на пълното учителско изложение по нея, такова каквото би се случило в час или чрез видео връзка.

С всичко съм съгласна, вкл. и с подчертaното Simple Smile
Единствено за натовареността на учителите не съм сигурна - острани звучи логично, но не си представям, че изведнъж колежът ще реши да ги разтовари. Предполагам, че има неща, които не мога да отчета като страничен наблюдател.

Натоварването в началото според мен е било по-скоро психологически подход (неудачен) - да ги стегнат след ваканцията, да им покажат, че и при тази форма правилата важат и т.н. , но се получи пресилено.

Русалке, не е към мен, но пък пишеш "ви", та да ти кажа, че не си права!
"дали не ви минава  понякога през ума, не че някой ще го признае, де, че такива писания не помагат в представянето на АК в заслужената позитивна светлина, а тъкмо обратното? "

Веднага го признавам. За първи път ли го правя?!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия