Американски колеж - деветнадесета тема

  • 45 084
  • 786
# 315
Е, Русалка, аз още чакам да ми каже кога и на кой адрес Света София и Климент Охридски са били заедно? И кога са имали планове да се обединяват? Толкоз за адекватността на написаното от него. Общо взето, ако някой иска да му вярва, преди това много сериозно да си провери истинността на твърденията му.
Виж целия пост
# 316
Ама защо тогава го четете и му се връзвате?

С едно изречение: на децата много им се връща в училище. Всичко им липсва. Получи се малко като "Внимавай какво си пожелаваш!".

Иначе моето впечатление е 1:1 с на Призма. Тази седмица като че ли е малко "по-уравновесено" откъм натоварване, предполагам, че  са започнали да се координират учителите.
Виж целия пост
# 317
Е, честно, ти успяваш ли да подминеш? Ако отговорът е да, дай рецепта. Срещу заплащане!
Виж целия пост
# 318
Подминавам като стой та гледай. И то не един и двама! Има и такива, които пък държа да прочета Simple Smile
А понякога дори не ми се влиза в разговор, толкова е отегчително.
На моята щерка този вариант на дистанционно обучение и харсева, но честно да ви кажа, чак не ми се обяснява защо. Само ще подскажа, че тези деца бяха научени още в 8-ми клас да боравят с енциклопедия Британика и им бяха направени акаунти още тогава.
Научени са да извличат информация, научени са да бъдат насочвани, провокирани и т.н.
Аз бях недоволната, защото си представях как ще застане пред компа и ще си вижда учителите. Честно казано към днешна дата не искам нищо да се променя. Разпределя си времето абсолюто както на нея и харесва и успоредно с това следи няколко онлайн курса на световни университети. Първите дни беше по така, как да кажа, дървено, сковано, не гладко, но трябва да си призная, че разочарованията са всъщност заради контраста на очакваното - очакваш едно получаваш друго. Е, добре, че ползите се усещат сравнително бързо. Сега всичко е на 6 и даже започваме да си имаме вътрешно домашен фолклор и хумор. Под карантина сме 14 дни Simple Smile и съвсем не излизаме та се опитваме да гледаме ведро на нещата - еле за часа по физическо - включихме се цялото семейство Simple Smile
Скрит текст:
На мен ми харесва тази изолация, казвам го с усмивка и абсолютно ясното съзнание, че това е тъжен смях и тъжна радост. Дано поне е полезна изолация и работещ механизъм.
Виж целия пост
# 319
Русалка, последното нещо, което ще направя е да адвокатствам на някого ✌🏻
И въобще не стана дума за симпатии, защото сме си го избрали. Тук доста родители изразиха притесненията си, основно от големия брой задания, кратките срокове за предаване на асаймънтите, домашни, класуъркшити.... Става дума за това, че няма как да се съглася с твърдението, че понеже всички часове не се случват с видео/гласова връзка с учителя, който да си “предаде” урока, значи АК не са адекватни в прилагането на дистанционното обучение.
Това, което не се проумява е, че в АК часовете, ученето се случва по различен начин, не по-добър, нито по-лош, а различен. За детето ми не е новост в час вместо госпожата да си “разкаже” урока да му качат в класрума презентация, клип, текст, които да разучи, да анализира и да отговори на 3 въпроса с по 200 думи, и на тази база да си получи оценката за партисипейшън например. Или да работят по групи, както вчера по химия, всяка група има тема, пише, развива, решава задачите в рамките на деня и трябва да качи документацията, която не е от една-две страници. Това е.
Виж целия пост
# 320
Споделям наблюденията на родител на дете в АК и дете в СС, който е и учител в обикновено ДУ:
1. Учителят има 23 онлайн часа по средно 30 минути с учениците в ДУ, включително индивидуални консултации с ученици. Отговаря по телефона и оказва съдействие на родителите. Минимум 15 часа седмично му отнема подготовката на уроците на учениците в ДУ (няма опит като учител). Резултатите от началото на дистанционното обучение са около очакваното ниво.
2. Детето му в АК намира време за всичко + всеки ден по 1-2 часа спорт. Успехът му от началото на 2-рия семестър е средно 95% (+  мемос ъф комендейшън), не е в 8-и клас. Родителите не участват по никакъв начин в учебния процес на детето (най-малкото, защото нямат физическа възможност).
3. Детето му в СС не се справя задоволително, не получава препоръки и консултации за подобрение, въпреки молбите му и вече заплатената сума за втория срок, не получава отговори на въпросите си и никаква подкрепа.

Изводите оставя на вас.
Виж целия пост
# 321
Русалка, последното нещо, което ще направя е да адвокатствам на някого ✌🏻
И въобще не стана дума за симпатии, защото сме си го избрали. Тук доста родители изразиха притесненията си, основно от големия брой задания, кратките срокове за предаване на асаймънтите, домашни, класуъркшити.... Става дума за това, че няма как да се съглася с твърдението, че понеже всички часове не се случват с видео/гласова връзка с учителя, който да си “предаде” урока, значи АК не са адекватни в прилагането на дистанционното обучение.
Това, което не се проумява е, че в АК часовете, ученето се случва по различен начин, не по-добър, нито по-лош, а различен. За детето ми не е новост в час вместо госпожата да си “разкаже” урока да му качат в класрума презентация, клип, текст, които да разучи, да анализира и да отговори на 3 въпроса с по 200 думи, и на тази база да си получи оценката за партисипейшън например. Или да работят по групи, както вчера по химия, всяка група има тема, пише, развива, решава задачите в рамките на деня и трябва да качи документацията, която не е от една-две страници. Това е.
Основната ти заблуда е, че часовете в АК са различни от тези в ДУ. Ами не, не са. Това, което си писала за класрума и химията, все едно за нашето ДУ си го писала - 1:1 🙂Кой ти каза, че учители разказват уроци, недей. В читавите ДУ иновациите са навлезли от години. Е то се видя де.

Споделям наблюденията на родител на дете в АК и дете в СС, който е и учител в обикновено ДУ:--ЕЖК?
1. Учителят има 23 онлайн часа по средно 30 минути с учениците в ДУ, включително индивидуални консултации с ученици. Отговаря по телефона и оказва съдействие на родителите. Минимум 15 часа седмично му отнема подготовката на уроците на учениците в ДУ (няма опит като учител). Резултатите от началото на дистанционното обучение са около очакваното ниво.--Нали за това му плащат? А какво е очакваното ниво?
2. Детето му в АК намира време за всичко + всеки ден по 1-2 часа спорт. --Естествено, не е на училище от близо месец Успехът му от началото на 2-рия семестър е средно 95% (+  мемос ъф комендейшън), не е в 8-и клас. --В началото е още. Родителите не участват по никакъв начин в учебния процес на детето (най-малкото, защото нямат физическа възможност). --Родителите по принцип не участват в учебния процес в гимназията
3. Детето му в СС не се справя задоволително, не получава препоръки и консултации за подобрение, въпреки молбите му и вече заплатената сума за втория срок, не получава отговори на въпросите си и никаква подкрепа.Ако в СС не се справя, да го преместят в друго училище. Там децата са подбрани на входа и нивото е високо.

Изводите оставя на вас.--А ти не си прави грешни изводи от нечии цветни разкази
Виж целия пост
# 322
Призма, извинявам се, наистина местоимението  "ви" не е уместно, понеже е обобщаващо. А няма как да отрека правотата ти, че не си в това "ви"..

Росита, аз лично не съм коментирала нищо по въпроса с обучението  в извънредно положение нито в АК, нито другаде. Дали е  добър подходът, дали е лош е трудно да се каже за където и да е.  Най-малкото децата го възприемат различно, за едни е по-приятно и лесно, за други е доста обременяващо. Важното е, че го има, за да се минимизират  последствията от дълго време неприсъствени занятия. Когато казах за симпатията  към и подкрепата  на родител с дете в училището, имах предвид по принцип, не в конкретния случай. Понеже той дежурно прави това, което ти критикуваш у другите без деца в АК. Да напомняме ли изказванията му какво могат и не могат децата в СМГ и как последната се превръща целенасочено в техникум, как  децата от НЕГ масово ходят на уроци по немски  и то баш при неговата частна учителка, как НПМГ тотално запада и  въобще как  в ДГ  нивото слиза с  бясни темпове  с асансьор за разлика от  това в АК по стълбите.. Откъде пък детайлен опит с толкова много училища има, в които очевидно няма деца? А иначе, колкото и да не ти харесва, Фенси е  напълно права. Изречението му, че  май на МОН му е  увряла главата и се опитва да се доближи до схемата на обучение в АК, е тотална глупост. МОН всички си го знаем, бълва глупости на килограм, но в случая поне се опитва да редуцира щетите, има и адекватни попадения и те въобще не се базират на практика, копирана от АК.
Ето го и сега с тази реплика за бяса - дали  любимата му сентенция "ad hominem" за безсилието на опонентите му не  важи за самия него?
Пак ще кажа, само да бъдем здрави -  и ние, и децата, и техните учители, а пък  другото с учебния процес ще се нареди, независимо дали е по модела на АК или не.
Виж целия пост
# 323
Руслаке, още веднъж, не съм адвокат на никого, моля те, не ме репликирай с това, кой какво е казал някога, защото не разбирам какво очакваш да ти отговоря.  Имате проблем с Ежко, във свяка негова дума виждате провокация, ОК, това са ваши решения, просто моля не си разрешавайте личностните непоносимости в тази тема. Има тема за ЧУ, доколкото знам Ежко пише в нея, пренесете заяжданията там.
Ежко, Warwick и още няколко потребителя директно ги подминавах в темата за ЧУ, а вече дори и не я следя, защото се превърна в арена на лични нападки и обиди, а смислените постове се загубиха сред цялата плява. Сега виждам как и тук се случва същото.
Между другото,  от любопитство погледнах последните страници в темите на НПМГ, на СМГ и НЕГ - ами не видях някой да е ходил да репликира, да се заяжда, да сочи с пръст и да квалифицира.

kiki29, аз съм с деца в СС и в АК. Не мога да се съглася, че в СС се неглижира учебният процес, поне не и от преподавателите на малката. Единствено по БЕЛ ми се струва, че може малко повече.
Колкото до АК, аз не разчитам, на високите %, които имат, защото в момента са основно от партисипейшън, домашни и проекти. До сега са правили контролни по 2-3 предмета и са написали по едно сериозно есе по АЕ и БЕЛ. Тепърва предстои да разберем доколко качствено децата са усвоили материала. Аз чакам да се върнат в час и да започнат с куизове и тестове, тогава ще "броя пилците". За сега е нужно децата да правят каквото учителите изискват от тях, да си следят асаймънти, препоръки, срокове, домани....
Виж целия пост
# 324
добро утро Simple Smile
За да съм наистина честна, тази сутрин поразпитах за ъпдейт на мнението вкъщи и заключението е, че има за какво да се помрънка- предпочитанието е все пак по някои предмети да има малко повече обяснение и щяло да е много по-приятно. Определено има предмети, които изпъкват с много добра работа на учителите. За разлика от много хора не харесващи определен преподавател, у дома оценката за него и онлайн работата му е висока.
Попитах конкретно дали е за предпочитане да се спазва истинската програма по часове и последователност  - категорично не.
Аз обаче, като родител, си задавам друг въпрос. Как учениците да направят избор на предпочитание като не са пробвали и другите модели?

Днес си зададох, за първи път малко по-стреснато, и друг въпрос - докога ще е така?
Както казва Русалката, да сме живи и здрави, хич не ми дреме какъв е формата на учене, все ще се избута, така, че което училище, каквото си е избрало и толкова. Няма никакво знаечение. Така или иначе заключенията и достатъчното количество изводи и анализи ще са налични след време. За нас, потребителите, остава да се доверим, проследим и направим обратна връзка за да сме си полезни едни на други с училищата.

Моя приятелка е много недоволна от онлайн обучението на голямото си дете (8кл) и много доволна от това на малкото(4кл), и двете в държавни училища.
Виж целия пост
# 325
Момичета, може ли инфо как се оценяват модулите по математика от изпита? Знам, че за 3*20 точки. Ако в тест 1 има 20 задачи, в тест 2-35 задачи и в тест 3-29 задачи какво се случва?
За тест 1 е ясно- всяка решена задаче е 1 точка. Но при другите 2 теста каква е механиката на изчисляване?
Виж целия пост
# 326
Оценяването е в проценти. Не е задължително да има 20 задачи в модул.
Виж целия пост
# 327
Точките от всеки модул се преобразуват в проценти (броят правилни отговори към броя на всички отговори в модула)
Процентът за всеки модул се дели още на  пет (броя на всички модули). Накрая, процентите от петте модула се събират, за да оформят крайния резултат.
Виж целия пост
# 328
Да. Това го знам, че е в проценти. Как би изглеждал резултат в % при следния пример.
Тест с 27 задачи. Решени вярно 18?
Виж целия пост
# 329
18*100/27
Nerd
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия