Ryanair - 17

  • 47 633
  • 752
# 525
Това е написано и на сайта на компанията, че титулярът на ваучера трябва да е един от пътниците.
Затова и зададох моя въпрос към dioni., но не получих адекватен отговор.
Това със смяната на имената може би е начинът, но не разбрах платено ли е и в кой момент и как точно се извършва.
Вероятно Aisha ще обясни по -подробно.
Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 526
Не помня много, че го правих веднага след спиране на полетите.
Избрах дати, после излезе прозорец за имена, май имаше и място да маркирам смяна на имената. Ама може и да е нямало. Цъках напред - назад по резервацията, връщах се и почвах от начало, накрая стана.
Сега видях в профила ми - там са си и са на мое име. Може би има значение, че аз винаги правя отделна резервация за всеки полет и за всяко лице.
Виж целия пост
# 527
Това е написано и на сайта на компанията, че титулярът на ваучера трябва да е един от пътниците.
Затова и зададох моя въпрос към dioni., но не получих адекватен отговор.
Това със смяната на имената може би е начинът, но не разбрах платено ли е и в кой момент и как точно се извършва.
Вероятно Aisha ще обясни по -подробно.
Благодаря предварително.
По-подробно и изчерпателно, не знам какво да напиша. Не знам колко адекватен отговор искате - освен да ви дам достъп до моя профил за да видите. Напишете една жалба към компанията за върнатия ваучер и го поискайте на което си име искате и си платете билетите.....
Виж целия пост
# 528
Aisha, благодаря за отговора! 🌹
Виж целия пост
# 529
Вчера получих това писмо от ryanair, след като преди месец си поисках възстановяването от messеnger чата

Скрит текст:
Dear Customer,
I refer to your recent request for a refund on your booking confirmation --------.
Due to the high volume of flight cancellations due to COVID 19, we are experiencing an unprecedented high volume of requests. We are currently working through the backlog and ask that you please bear with us.
Please do not resubmit your request.
Thank you for your patience and understanding.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Services

Доколкото разбирам искат да се свържа с тях, не разбирам причината обаче Rolling Eyes
Виж целия пост
# 530
The Invisible Не искат да се свързваш с тях. Призовават за търпение.
Аз вчера получих писмо, че ми връщат парите и до 5-7 работни дни трябва да са по сметката ми. Да видим.
Виж целия пост
# 531
Вчера получих това писмо от ryanair, след като преди месец си поисках възстановяването от messеnger чата

Скрит текст:
Dear Customer,
I refer to your recent request for a refund on your booking confirmation --------.
Due to the high volume of flight cancellations due to COVID 19, we are experiencing an unprecedented high volume of requests. We are currently working through the backlog and ask that you please bear with us.
Please do not resubmit your request.
Thank you for your patience and understanding.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Services

Доколкото разбирам искат да се свържа с тях, не разбирам причината обаче Rolling Eyes
  Имам същото писмо в два поредни дни. Остава ни да чакаме!
Виж целия пост
# 532
Получавам периодично такива писма. Чакам търпеливо, не че имам някакъв избор.
Виж целия пост
# 533
Здравейте, да се похваля и да ви успокоя. Днес ми преведоха парите към пейпал, чрез него бях платила. Анулираният ми полет беше от 27 март. От тогава си комуникираме с имейли и чатове. Отказах им ваучера и си държах на парите. Така че спокойно и търпение 😊
Виж целия пост
# 534
И аз да внеса позитивна нотка. Получих парите от анулирани полети в началото на април.
Виж целия пост
# 535
А аз получих предложение за летни дестинации, за които да използвам ваучерите си. Отново направих опит да ги откажа и страницата отново забива.
Виж целия пост
# 536
Като си получите парите изпращат ли имейл? Имам сума за връщане от кореспонденция на 07.04.2020 /полета беше за 24.04./. Понеже имах тогава и билети с Уизеър, които отдавна ми представиха ваучер за 120%, си мислех, че и Раянеър са ми дали ваучер. Влизам обаче в приложението и няма никакъв ваучер. Последно имам същия имейл като този няколко коментара над мен. Да им пиша ли пак или да чакам, според вас?
Виж целия пост
# 537
Аз получих на имейл номер на ваучер, не се виждаше в профила ми. Проверете си кореспонденцията с Ryan през вашия имейл.
Виж целия пост
# 538
В крайна сметка ако не иска човек да използва изпратения ваучер трябва ли да направи нещо? Аз останах с впечетление, че ако не се приеме ваучера автоматично се счита, че клиента иска възстановяване на сумата...
Виж целия пост
# 539
Аз им писах през чата във фб, че не искам ваучер.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия