Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Ryanair - 17

  • 36 654
  • 638
# 540
Къде във фейсбук им пишете?
Виж целия пост
# 541
В профила им има чат, но пак си говорите с робот, ако въобще имате късмет.

Отначало има анкета и ако успеете да я довършите, ще получите отговор, че е приета заявката ви за връщане на парите.

Не зная доколко е сигурно това, но според мене е безсмислено.
И аз съм на мнение като изказаното по-горе, че щом не си приел или използвал ваучера е валидна заявката ти за възстановяване на сумата.

Но да не връщаме отново темата в тази задънена улица.
Дано имаме късмет да си получим парите тези, които искаме това. 😀
Аз си чакам... 😀
Виж целия пост
# 542
Аз днес получих мейли, че заявката е обработена и да чакам плащане до 7 раб.дни  за 2 от полетите, за които отказах ваучери и бях в опашката за възстановяване. Имам и още 2, за които съм подала заявка.
Чакам сега да видя пари по сметката
Виж целия пост
# 543
И аз имах мейл миналата седмица и вчера парите ми бяха в сметката Simple Smile. Полета ни беше за началото на април.
Имайте търпение, явно се случват нещата
Виж целия пост
# 544
Здравейте, някой пътувал ли е с име, написано на кирилица?
Не бях правила такава глупост - да не проверя данните, преди да платя резервацията.
Имам мъжът ми запаметен при пътници. Някак системата е приела (преди време) името му на кирилица и аз само цъкнах върху иконата и го добавих като пътник. Пробвам да променя на латиница, но ми иска такса...
Някой бил ли е в сходна ситуация?
Виж целия пост
# 545
Пиши на чата в работното им време, може да го поправят.
Виж целия пост
# 546
Не е пътувал Grinning
За бордната карта ще ви го преобразува автоматично (и може да има някои несъответствия)
Виж целия пост
# 547
Сякаш преди беше по-лесно да се свържеш с някого в чата. Сега отговаря някакъв бот и е адски дразнещо, че дори не намирам мейл, на който да пиша.

neuromancer, съветваш ме да оставя нещата така и да направя чек ин-а?

ПП изпратих съобщение чрез фейсбук страницата, никакъв отговор от снощи.
Виж целия пост
# 548
Аз лично не съм си писал името на кирилица, ама много хора казват, че автоматично го преобразува. И ако в името има букви като ч, щ, я, ъ може да не е същото като в паспорта.
Сега, аз лично съм летял с правописна грешка в името, но много хора се панират и от това.
Ао ви е проблем, би трябвало да може да се свържете с човек на чата, не знам при райън има ли значение какво пишеш, примерно "live agent"
Виж целия пост
# 549
Ао ви е проблем, би трябвало да може да се свържете с човек на чата, не знам при райън има ли значение какво пишеш, примерно "live agent"
Не мога да преценя дали ми е проблем Satisfied
Иначе, да, ако не искаш да говориш с бота, пишеш "искам да говоря с агент", съответно ти отговарят "стойте на линия, докато се освободи". Чаках около половин час, никой не ме отрази и ми писна.
Май ще го чекирам, разчитайки системата да го преобразува що-годе правилно. Не ми се дават 100 евро за промяна. Защото реално за мен това не е смяна на име - човекът си е същият.
Виж целия пост
# 550
Здравейте, някой пътувал ли е с име, написано на кирилица?
Не бях правила такава глупост - да не проверя данните, преди да платя резервацията.
Имам мъжът ми запаметен при пътници. Някак системата е приела (преди време) името му на кирилица и аз само цъкнах върху иконата и го добавих като пътник. Пробвам да променя на латиница, но ми иска такса...
Някой бил ли е в сходна ситуация?
И аз съм била в същата ситуация. Свързах се с  тях през сайта с агент, не бот, и ми го смениха с латиница. Тук от първа страница се ориентирах къде точно да вляза през сайта.
Виж целия пост
# 551
И аз получих мейл, че ми връщат парите. Полетите бяха на 15-22.04 до Марсилия. Не съм писала с бот, ФБ и пр., попълних формата от линка веднъж в началото и още веднъж преди няколко дни, когато отново ми пратиха ваучер.
Скрит текст:
Виж целия пост
# 552
Пиша го и тук:

От 26.06.2020 Гражданска авиация забранява големият ръчен багаж на борда на полети в, от и за Италия. Такъв се разрешава само при полети, при които се спазва социална дистанция.
В противен случаи всичко отива в багажното.
Разрешават се раници, чанти и т.н., които могат да се сложат под седалката.

https://www.repubblica.it/cronaca/2020/06/26/news/coronavirus_en … ource=AWI_DISPLAY
Виж целия пост
# 553
Някой получил ли е заявен ваучер за канселиран полет?
Излиза, че който е отказал ваучер, си получава парите макар и със забавяне. А този, който е поискал ваучер, нищо не получава?!
Имам канселиран полет за април, поисках ваучер и още чакам. Писах им няколко пъти и никакъв отговор... Сега искам да купя нови билети и да използвам ваучера, обаче няма как да стане, защото няма връзка с тях....
Много съм ядосана за това нехайно отношение. Wizz air веднага върнаха ваучерите на хората, а тия нещо се покриха... И не знам до кога да ги чакам... Мога ли сега да поискам връщане на парите, защото ваучера няма вече да ми е нужен?
Виж целия пост
# 554
lunna pateka Странно, защото аз не исках ваучер, но въпреки това ми пратиха. Да не би да не сте видяли писмото с ваучера? Проверете си ел.поща за цялата комуникация с Райън. Ваучерът не се вижда в профила в Райън, само от писмото може да се вземе номерът му.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия