Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

COVID 19 - Отменени полети и казуси с туроператори

  • 7 266
  • 69
# 15
Имаме полет с "България Еър" на 10 април до Милано. Полетите им до 16 април са анулирани. Някой има ли информация как се процедира в случая . Има ли такива с анулирани полети на компанията . Бъдете здрави!
Виж целия пост
# 16
Имаме полет с "България Еър" на 10 април до Милано. Полетите им до 16 април са анулирани. Някой има ли информация как се процедира в случая . Има ли такива с анулирани полети на компанията . Бъдете здрави!
https://www.air.bg/bg/pomosht-za-klienta/obshta-informacija
Виж целия пост
# 17
Имам платена почивка за 3 ти април в бг. Съответно няма как да се осъществи. От хотела ни звук , ни стон. Веднъж се свързах и говорих с едно момиче, което каза че няма проблем да изместим резервацията и я помолих да ми пусне официален меил - и до там..... Дайте идея какво да правя. Могат ли да кажат от хотела, че просто не съм се явила на 3-ти и това е. Сумата не е малка и не мога с лека ръка да махна и да я зарежа
Не могат да кажат, че просто не сте се явили. Има заповед на министърката на туризма, която забранява всякакви пътувания по смисъла на Закона за туризма – и външни и вътрешни, до 13 април. Звънете им пак, но им напишете и официален мейл и се позовете на тази заповед. И да се явите, хотелът вероятно няма да работи, а ако работи, ще е в нарушение.
Виж целия пост
# 18
muhcho , аз също съм отвратена от неадекватните отговори от ТА и смятам, че някои фирми напълно си заслужават клиентите им да си искат парите и те да изпадат в затруднено положение...
Моят казус от днес придобива съвсем друг смисъл, заради забрана на полети до определена дата, която е извън нашето извънредно положение...Досега не ми предлагаха нищо, защото полетът ми е на 14.04, т.е извън извъредното положение..само ме подпитваха дали искам да анулирам (губя 100 процента напълно платена сума, защото съм на ранни)
Вече мога да посочвам спокойно точката в договора за връщане на пари с удържане само на направени фактически разходи, доказуеми с документ от тяхна страна..или поне така ди мисля 🤔🤔🤔
Моля, някой запознат ли е дали мога да поискам да ми кажат предварително разходите по моя пакет, които са заплатили, за да мога да избера кое ще е по-добре - дали да искам това или смяна на дати или ваучер (ако въобще ми предложат последните 2 опции)?
Виж целия пост
# 19
Здравейте,
От ТА отказват да ми върнат парите за екскурзия през юли. По договор мога да я анулирам и да си получа пълната сума до 45 дни преди датата. Моля за съвет какво да направя.
Виж целия пост
# 20
Здравейте,
От ТА отказват да ми върнат парите за екскурзия през юли. По договор мога да я анулирам и да си получа пълната сума до 45 дни преди датата. Моля за съвет какво да направя.
Много хубаво си прегледайте договора..ако сте на ранни - някъде има текст, че сроковете за анулация не важат и губите всичко внесено 100 процента!!! (Този текст при мен не е в глава анулации)
Аз бях в същата позиция за дата 14.04 - била извън изв.положение и при анулация от моя страна по договор губя всичко, защото е по ранни записвания.
Виж целия пост
# 21
Нямам текст че е на ранни записвания. Първо се опитаха да променят датата или да ми предложат ваучер. След като им отказах и настоях съгласно договора да си получа парите ми отговориха така:
"За момента възстановяването на заплатени към нас суми е преустановено докато трае извънредното положение, след това ще се съобразим с дадените указания от КЗП и министерството на Туризма за сроковете, в които следва да се възстановят дължимите суми към потребителите.
Официалната ни позиция на може да бъде променена, при възникване на нови обстоятелства, разпоредби и заповеди на министерства и други държавни органи, следствие динамичността и непредвидимостта на обстановката."

Може ли да се направи нещо?
Виж целия пост
# 22
Iskrena , не съм компетентна, но мисля, че не 😡...Сега препоръките са за 1 м. след карантината, но туроператорите настояват за 1 г. да се увеличи 😡 (днес една от бранша им го каза в предаването на Цветанка Ризова)
Коя е фирмата?
Виж целия пост
# 23
И аз съм с казус с Бългерия Еър ,
Имам закупени билети до Палма де Майорка за 05.05 и исках да ми възстановят сумата .
Но те ми отговориха  това :
--
Резервацията Ви е анулирана. В момента не възстановяваме суми по закупени билети. Пазете си номера на билета: 00000000000 за бъдещо ползване до края на годината.

Ако има места в същата ценова категория, няма такса за смяна.

-----
Според вас има ли как да си получа парите, тъй като не желая да пътувам до края на годината категорично до където и да било...
Виж целия пост
# 24
Нашият полет на 12.04 до Мадрид са го сменили на 11.04 и ми искат да потвърдя,че ще пътувам. Ние няма да пътуваме, но и дума не става за анулация или предложение като вашето.
Виж целия пост
# 25
С коя компания?
Виж целия пост
# 26
Бгаир
Виж целия пост
# 27
А попитахте ли ,евентуално, при анулацция, дали може да се възползвате в друг период до края на годината ?
Виж целия пост
# 28
А попитахте ли ,евентуално, при анулацция, дали може да се възползвате в друг период до края на годината ?
Да току що опитах и ми предложиха варианта със смяната безплатно, когато имам нови дати. Но няма линк или нещо подобно, след 12.04 когато срока на резервацията ми отмине тя ще стане невалидна, как тогава ще я променям, това се чудя.
Така, да добавя само, че като направих проверка на резервацията след предложението, полета вече го нямаше, но самата резервация си стои, може би товя е начина след време да си избера други дати
Виж целия пост
# 29
- Номера на билета е достатъчен, там си има стойността, която сте заплатили.

Това ми отговориха на мен ,

когато ги попитах :

,, Възможно ли е да се издаде ваучер на тази стойност, за да се използва за друг полет или да получа поне някаква част от стойността на билета ?””
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия