Дистанционно обучение за учениците- Тема №2

  • 29 267
  • 793
# 750
Редакция : между другито работейки в международна фирма аз лично ползвам подобни платформи за работа -ежедневно в последните 2-3 години. А по време на каранрината ежедневно. Знам колко е важен личният контакт. Когато говориш и виждаш хората. Преди години същите международни срещи ги правехме само в телефоннен разговор. Нямат общо като усещане, влияние и разбиране.
Ти излизаш за работа всяка сутрин нали, срещаш се с живи хора, обличаш хубави дрехи, слагаш парфюм, поздравяваш и се усмихваш на много хора, живи хора. Някъде там ползваш платформата но само за разговор с хора които са надалеч. Аз работя от дома от 15 години. Мога да изкарам деня по пижама, мога да напълнявам колкото искам, мога да не ставам от компютъра, мога въобще да не участвам в света навън. Това за голям човек горе-долу може да протече без особени последствия, но за децата би било ужасно. Те имат нужда да излязат навън а не да имитират реалността. Не желая да сложа детето си до мен на компютъра, защото някой така е решил.

Спаркълс, не знам как да обясня, за да ме разбереш, без да се вкопчваш в това "да показва образа си".
Разбирам го, не искам да замени личният контакт защото за деца учещи в кварталното учище е напълно възможен, ако ще с маски и дезинфектанти трябва да се работи за връщане към нормалното, а не премианване към виртуалното.
Виж целия пост
# 751
Извинете аз не разбрах за кой клас и че е само по един конкретен предмет..
То и аз си припомних как се изравняваха химичните уравнения, но да уча химичните реакции отново ... не!
Виж целия пост
# 752
Редакция : между другито работейки в международна фирма аз лично ползвам подобни платформи за работа -ежедневно в последните 2-3 години. А по време на каранрината ежедневно. Знам колко е важен личният контакт. Когато говориш и виждаш хората. Преди години същите международни срещи ги правехме само в телефоннен разговор. Нямат общо като усещане, влияние и разбиране.
Ти излизаш за работа всяка сутрин нали, срещаш се с живи хора, обличаш хубави дрехи, слагаш парфюм, поздравяваш и се усмихваш на много хора, живи хора. Някъде там ползваш платформата но само за разговор с хора които са надалеч. Аз работя от дома от 15 години. Мога да изкарам деня по пижама, мога да напълнявам колкото искам, мога да не ставам от компютъра, мога въобще да не участвам в света навън. Това за голям човек горе-долу може да протече без особени последствия, но за децата би било ужасно. Те имат нужда да излязат навън а не да имитират реалността.

Спаркълс, не знам как да обясня, за да ме разбереш, без да се вкопчваш в това "да показва образа си".
Разбирам го, не искам да замени личният контакт защото за деца учещи в кварталното учище е напълно възможен, ако ще с маски и дезинфектанти трябва да се работи за връщане към нормалното, а не премианване към виртуалното.
Ами за съжаление за това ИП никой не беше подготвен. И се наложи всеки да свикне. Децата доста по-лесно от възрсатните като гледам. Защото са по гъвкави и свързани с технологиите.
20 годишната пиеше кафе на чат с приятелки. Ей така вируално. 17  годишният уастваше в някакви онлайн турнири за игри и всяка вечер беше на слушалките с приятели. Малкият не спря комуникация в Броустарс.
Аз първите 10 дни се будех посред нощ и карах ММ да се разхождаме.
Но бавно и полека се връщаме в нормални релси. Надявам се да не се налага отново да го преживяваме. И се радвам,  че имаме отговорни учители които наоравиха учебният процес що годе нормален за децата.
Виж целия пост
# 753
Най-хубавото на ДО е, че детето ми се социализира. Има време за контакти. С ходене на училище нямаш много време за физически контакт с приятели. Принуден си да преседяваш в мълчание часове наред, нагъчкан в една задушна стая с още 30-ина такива като теб, дето ти се водят просто съученици.
Та, откак са на ДО, социалният живот на моето дете значително се подобри и виждам положитеното в това.
Виж целия пост
# 754

Ти излизаш за работа всяка сутрин нали, срещаш се с живи хора, обличаш хубави дрехи, слагаш парфюм, поздравяваш и се усмихваш на много хора, живи хора. Някъде там ползваш платформата но само за разговор с хора които са надалеч. Аз работя от дома от 15 години. Мога да изкарам деня по пижама, мога да напълнявам колкото искам, мога да не ставам от компютъра, мога въобще да не участвам в света навън. Това за голям човек горе-долу може да протече без особени последствия, но за децата би било ужасно. Те имат нужда да излязат навън а не да имитират реалността. Не желая да сложа детето си до мен на компютъра, защото някой така е решил.

Ааааа значи там бил проблема. Понеже ти нямаш връзка със света и си седиш по цял ден у дома, проектираш това на детето ти и за това толкова напираш за тази социализация, може би защото на теб отчаяно ти липсва.

Аз не виждам проблем обаче с моето дете. Защото седенено пред компютъра е 2,5 астрономически часа, а следобедите особено сега като е хубаво времето е навън в парка. Нещо, което не се случваше на децата докато бяха на нормално училище и занималня.
Виж целия пост
# 755

Ти излизаш за работа всяка сутрин нали, срещаш се с живи хора, обличаш хубави дрехи, слагаш парфюм, поздравяваш и се усмихваш на много хора, живи хора. Някъде там ползваш платформата но само за разговор с хора които са надалеч. Аз работя от дома от 15 години. Мога да изкарам деня по пижама, мога да напълнявам колкото искам, мога да не ставам от компютъра, мога въобще да не участвам в света навън. Това за голям човек горе-долу може да протече без особени последствия, но за децата би било ужасно. Те имат нужда да излязат навън а не да имитират реалността. Не желая да сложа детето си до мен на компютъра, защото някой така е решил.

Ааааа значи там бил проблема. Понеже ти нямаш връзка със света и си седиш по цял ден у дома, проектираш това на детето ти и за това толкова напираш за тази социализация, може би защото на теб отчаяно ти липсва.

Аз не виждам проблем обаче с моето дете. Защото седенено пред компютъра е 2,5 астрономически часа, а следобедите особено сега като е хубаво времето е навън в парка. Нещо, което не се случваше на децата докато бяха на нормално училище и занималня.

Благгодаря за психологически портрет, там където отивате, аз вече съм. И е факт че не ми липсва отчаяно контакта с много хора, но аз съм голям човек и имам изградени контакти. С времето човек си подбира средата и приятелите. Но в начален курс социализацията във всички аспекти е важна. И от моя опит заседяването пред екрана на възрастните е физически вредно, не психически. Но за малките може да има и други последствия, визирам дете в начален курс, за по-нагоре нямам още мнение.

Моето дете беше следобед в парка и преди ДО защото не ходеше на занималня. Това със занималнята Вие сте го решили, не ДО, какво пречи и с нормалното училище детето да е в парка следобед. Явно не виждате ползата от личния контакт в училище. Аз искам истински човек педагог пред детето си и истинско междучасие с един клас връстници. Това е важно сега. Това телефоните пак е по вина на родителите. Въобще поколението след мен силно се е пързулнало с технологиите.
Виж целия пост
# 756
Всички искаме личен контакт с учителите. Но извънредно положение е все пак. Преценя се от какво човек може да се лиши за сметка на друго. Преценено е, че здравето на децата е по-ценно от ходенето на училище. Измислете лекарство за вируса и всички доволни и щастливи ще тръгнем отново на училище.
Виж целия пост
# 757
Всички искаме личен контакт с учителите. Но извънредно положение е все пак. Преценя се от какво човек може да се лиши за сметка на друго. Преценено е, че здравето на децата е по-ценно от ходенето на училище. Измислете лекарство за вируса и всички доволни и щастливи ще тръгнем отново на училище.
При желание могат децата да бъдат върнати в класната стая, въпроса е ще има ли желание особено ако този модел бъде прилаган по-дълго време.
Виж целия пост
# 758
Социализацията не се случва в училище. Социализация е, когато имаш контакти различни, от колегите ти/ в случая съучениците ти. Да имаш време за кино с приятели, а не да си мълчиш в класната стая със съученици. Да имаш време за различна, от учебната литература. Да имаш време да излезнеш с приятелка на по кафе/сок/пазар. Да имаш време да отидеш на хижа/ваканция с приятели. Не с натрапени съученици, паднали се по случайност в твоя клас, а с приятели. Моето дете има приятели, различни от съучениците. Не отричам, че има няколко и от училище, но в самото училище с тях няма време да се социализира и да прекарват време. Това се очаква да се случва във времето след училище.
Виж целия пост
# 759
Социализацията не се случва в училище. Социализация е, когато имаш контакти различни, от колегите ти/ в случая съучениците ти. Да имаш време за кино с приятели, а не да си мълчиш в класната стая със съученици. Да имаш време за различна, от учебната литература. Да имаш време да излезнеш с приятелка на по кафе/сок/пазар. Да имаш време да отидеш на хижа/ваканция с приятели. Не с натрапени съученици, паднали се по случайност в твоя клас, а с приятели. Моето дете има приятели, различни от съучениците. Не отричам, че има няколко и от училище, но в самото училище с тях няма време да се социализира и да прекарват време. Това се очаква да се случва във времето след училище.
В начален курс в голяма степен се случва в училище, а ако ДО ти отнема целия ден е по-малко вероятно да се случи навън.
Виж целия пост
# 760
Всички искаме личен контакт с учителите. Но извънредно положение е все пак. Преценя се от какво човек може да се лиши за сметка на друго. Преценено е, че здравето на децата е по-ценно от ходенето на училище. Измислете лекарство за вируса и всички доволни и щастливи ще тръгнем отново на училище.
При желание могат децата да бъдат върнати в класната стая, въпроса е ще има ли желание особено ако този модел бъде прилаган по-дълго време.

Значи да поставим на риск здравето на нацията, само защото един човек (вие) се тръшка за тая пуста социализация на детето си, за да може то да се вижда със съучениците си.

Извънредните ситуации изискват извънредни решения. На никой не му е приятно положението, което стана. Аз не бях виждала родителите си 2 месеца.
Виж целия пост
# 761
В начален курс в голяма степен се случва в училище, а ако ДО ти отнема целия ден е по-малко вероятно да се случи навън.

Ами то ДО ти отнема целия ден във вашия вариант-с презентациите и с файлчета.
Казвам го, защото първите три седмици бяхме така с двамата ученика-втори и трети клас. До 19 часа.. докато изгледат всичко, докато обясня всичко, докато решат километричните задачи, които учителките незнайно защо бяха решили че са малко- всичко от учебника,всичко от учебната тетрадка плюс още листи.
Когато се вързаха в Тиймс, всичко си дойде на място.
Виж целия пост
# 762
Идва следващата учебна година. Всички сме доволни че децата завършиха тази, включително и аз. Не знам какво ни очаква но моето дете е в начален курс не желая догодина да стои пред компютъра във виртуална класна стая с часове, защото не смятам че ще е полезно за него. То има нужда от социална среда с връстници, която доскоро можеше да намери в училище, тази среда му липсва.  Лансирането че виртуалната класна стая ще му осигури такава е грешно, така даже ще бъде лишено от време за жив контакт и принудено да стои онлайн. С това не съм съгласна.
Абсолютно съм съгласна с това. И моето малкото е в начален курс и смятам, че ДО си свърши работата, колкото да довършим годината (без съществени пропуски). Но да го хвалим като достоен заместител на нормалното образование в учебна среда е ...смешно.
Най-малкото намирам за абсолютно престъпление към децата да стоят пред Microsoft Teams в продължение на 2 астрономически часа, с едно прекъсване от 10 минути (при нас е така). Никакви реални часове подредени един след друг няма при нас, никакво разделение. Всичко е в този микс от два часа, БЕЛ, математика, околен свят. 
За дете в първи клас е невъзможно да му задържиш вниманието за толкова време. Има много незаписали, неразбрали, станали да похапнат, невнимаващи. Никаква ефективност. През 50 % от времето учителката се бори да им задържи вниманието и им се кара за нещо. За мен лично, децата завършиха с пропуски, които ще лъснат през есента и дано има достатъчно време да се оправят. Родителите не сме учители все пак.

При по-големите (след 4 клас) картинката е друга, но пак имам забележки. Като цяло ДО може да закърпи ситуацията за разни грипни ваканции и толкова. Реалният контакт е незаменим (лично мнение).

Измислете лекарство за вируса и всички доволни и щастливи ще тръгнем отново на училище.
Наистина ли смятате, че някой ще чака да се измисли лекарство за вируса преди да тръгнат реално на училище? Ами това може да отнеме години или никога да не се случи? Безкрайно ли ще държим децата вкъщи?
Виж целия пост
# 763
Социализацията не се случва в училище. Социализация е, когато имаш контакти различни, от колегите ти/ в случая съучениците ти. Да имаш време за кино с приятели, а не да си мълчиш в класната стая със съученици. Да имаш време за различна, от учебната литература. Да имаш време да излезнеш с приятелка на по кафе/сок/пазар. Да имаш време да отидеш на хижа/ваканция с приятели. Не с натрапени съученици, паднали се по случайност в твоя клас, а с приятели. Моето дете има приятели, различни от съучениците. Не отричам, че има няколко и от училище, но в самото училище с тях няма време да се социализира и да прекарват време. Това се очаква да се случва във времето след училище.
В начален курс в голяма степен се случва в училище, а ако ДО ти отнема целия ден е по-малко вероятно да се случи навън.
Категорично не съм съгласна с това твърдение.
Детето ми 4-5 приятели от квартала. Заедно карат колела и ритат топка. Има 2-3 приятели от ДГ,  с майките се събираме на кафе , децата хоят на кино и подобни занимания. Ходи на тренировки и от отбора има 3-4 приятели. С тях играе след тренировка. В класа са много мочета. Играят заедно през междучасията но извън училище контактува с 3 ма. Тези които идват у нас с преспиване и игри.
Виж целия пост
# 764
Kaква е тази истерия у родителите? Кой каза, че ДО  ще измести присъствената форма? 
ДО е и ще си остане алтернативна форма само във време на кризи!
Някой, някъде обявил ли е нещо друго?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия