Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Машината ми не работи правилно, моля за съвет! 🙈

  • 575
  • 9
Здравейте,
на всички четящи това! Студент по мода съм и в продължение на година използвах и се учих върху професионални машини juki, но поради липсата на пространство в дома ми и карантината, която ни връхлетя се наложи да си купя домашна машина /професионална/. Поръчах си лимитираната колекция на singer s90, като бях привлечен от 230 декоративни шева и външния и вид. Не знам защо при шиене на тънак плат (американ) зъбците набират плата под самия шев, като образуват перпендикулярни неравности. Прочетох над 10 пъти книгата с инструкции и наистина не знам на какво се дължи това. Нов съм в тази сфера и ще съм благодарен ако някой има възможност да ме посъветва какво да правя... ✂✏

 
Ще прикача снимка на шева “зиг - заг” за да видите проблема, защото там той е най - изразен. 🙂
Виж целия пост
# 1
Да не би да е много опънат долния конец?
Виж целия пост
# 2
Не знам как да регулирам опъна на долния конец, защото нямам совалка, която да регулирам. Калерчето е пластмасово и застава направо в отвора.
Виж целия пост
# 3
Би трябвало някъде в инструкциите да пише.
Виж целия пост
# 4
Попитай в тази тема: https://m.bg-mamma.com/?topic=268305
Виж целия пост
# 5
Конецът е стегнат. Може и от горния да е, не само долния. При зигзаг платът трябва да е много стегнат и плътен, за да не позволява такова набиране. Зиг-заг шев имат обикновено любителски машини, за да замества например оверлога за почистване на шевовете. За да не набира толкова, първо пробвайте да регулирате опъна на конците. Може и леко да опъвате плата настрани (с двете ръце), докато го шиете. Друга оправия няма. Просто платът е тънък. Пробвайте на някой още по-тънък - още по-зле ще е. Просто този шев не е подходящ за всякакви материи.
Виж целия пост
# 6
Благодаря за отговорите на всички! ✏🙂
Виж целия пост
# 7
Успя ли да решиш проблема?
Виж целия пост
# 8
За жалост не, писах на производителите и все още очаквам обратна връзка. В сайта и упътването пише, че машината може да шие безпроблемно коприна, шифон и органза... ако не може да се справи с обикновен американ, защото е тънак реално става неизползваема. 🙈✏✂
Поръчах си допълнителни крачета за почистващ тигел и зиг - заг... ще видим какво ще стане. 🔮
Виж целия пост
# 9
Здравей, viktorioiliev! Както виждам, ширината на зиг заг е поне 7 мм. Всички машини са настроени да шият средно дебел плат. За да направиш идеален широк зиг заг, или един от всички широки шевове на много тънък плат на един кат, трябва и конецът на иглата и конецът на совалката да се отпуснат дотогава, докато получиш добър резултат. Отпускането конецът на иглата знаеш как става. За да отпуснеш конецът на совалката, трябва да махнеш плочката и да извадиш совалката, която е пластмасова. Това може и да не е много лесно, но ще прецениш и ще охлабиш още някое болтче, ако е необходимо. Преди това завърти машината леко наляво, надясно на ръка и виж луфтовете които има, да ги има и след поставянето на всичко обратно! На совалката има едно малко болтче. Ако сочи на 12 часа, с малка отвертка завърти наляво, да сочи 9 часа! Постави совалката! Намери и постави иглата № 80! Ако стягането на иглата е било 4, завърти на 2 и пробвай! Ако още е стегнато, охлаби на 1!. В теб ни е надеждата да оправиш този тегел, защото препоръчах тази машина и сега трябва да се крия в десетото царство! Ако въпреки всичко пак е леко стегнат, намали ширината на зиг заг на 6, а дори на 5 мм.! Направи това и докладвай немедленно! В рекламата в Ютюб, машината беше комплектувана със сексян докус крачета. Не ми казвай само, че са ги обрали. Всъщност колко крачета и какви имаше в кутията? Много важно е когато си поръчваш крачета е да търсиш крачета за машина със 7 мм. зиг заг. На пазарът се продават масово крачета за 5 мм., защото машините със 7 мм. са малко. Ще си купиш обикновено краче и като поставиш някой шев на 6 или 7 мм. иглата ще се счупи, защото ще удари в него. Ако крачето позволява, може да се изпили с фина пиличка, така, че отворът да стане 7 мм. Ако въпреки всичко не успееш да направиш добър шев, завий машината, намали цената 5 пъти и ми я изпрати, аз да си бия главата с нея! Ти ще си купиш друга!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия