Някой има неудачи с една и повече задачи, въпросът си той тук задава и проблемът се решава. :)

  • 28 743
  • 736
Изписахме поредната тема  и е ред на новата. Simple Smile Нека и в нея имаме удоволствието да решаваме различни като сложност задачи за всички класове, в търсенето на рационалното да предлагаме различни подходи към тях, да се съобразяваме с ученото от децата по класове. Затова нека всеки питащ да казва за кой клас е задачата.


"Математиката е ключът на цялото човешко знание."
Ойлер

"Алгебра - това е написана геометрия, геометрията - образна алгебра."
Софи Жермен

"Въображението е необходимо както в поезията, така и в геометрията."
Пушкин

"Математиката - това е езикът, на който говорят всички точни науки."
Лобачевски
Виж целия пост
# 1
Русалка, много ти благодаря. Как ли не ги въртях ъглите, но изчезването на х не можах да го докарам.
Моля за съдействие и за тази много интересна задача - 7 клас. Стигаме донякъде и после блокаж.


Бъдете здрави!
Виж целия пост
# 2
Виж целия пост
# 3
Моля за малко помощ. Задача за 3 клас. 8-ма на снимката.
Виж целия пост
# 4
340 + 250 = 590 са двe круши , 1 ябълка и 1 банан
590 - 480 = 110 e eдна круша
250-110 =140 банан
340 - 140 =200 ябълка
Виж целия пост
# 5
круша+ ябълка+ банан = 480
круша+ ябълка = 340
От всички плодове махаме крушата и ябълката. Остава бананът.
480-340=140 тежи бананът
По същия начин круша+банан=250
От всички плодове махаме крушата и банана. Остава ябълката.
480-250= 230 тежи ябълката
Вече знаем колко тежат ябълката и бананът.
ябълка+ банан=140+230=370
От всички плодове махаме ябълката и банана. Остава крушата.
480-370=110 грама тежи крушата.
Виж целия пост
# 6
Благодаря ви!
Който не чете наред, така е.
Виж целия пост
# 7
Моля неуморните математици в темата за помощ със следната задача за 7. клас. Нямам проблем с доказателството в подточка А. Благодаря предварително!

Виж целия пост
# 8
Извинявам се за разхвърляното писане, но за насока ще свърши работа.
Виж целия пост
# 9
Много ти благодаря, W!
Виж целия пост
# 10
АF защо е височина също?
Виж целия пост
# 11
АF защо е височина също?
Н е оръоцентър, следователно АF, минаваща през Н е височина.
Виж целия пост
# 12
Благодаря. За всички триъгълници ли важи пресичането на височините в една точка?
Виж целия пост
# 13
Благодаря. За всички триъгълници ли важи пресичането на височините в една точка?
Виж целия пост
# 14
С уточнение,че понятието ортоценгър се учи в 8 клас.
Иначе в 7 кл в урока за парпендикуляр от точка към права напр в учебника на Архимед има зад да се построят височините на равнобедрен остроъгълен,правоъгълен и  тъпоъгълен триъгълник -та с нея съвсем спокойно може да се направи извод,че височините се пресичат в една точка и какво е положението на тази точка за разл видове триъгълници.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия