Време е за ИКЕА! - Тема 30

  • 34 520
  • 767
# 645
Четох по рекламните банери, че ще има Н-хиляди артикули за покупка веднага, ама нещо от типа на 1/3 да речем от това, което има в нормалния магазин...
Виж целия пост
# 646
А ще има ли нов каталог?
Виж целия пост
# 647
Новите каталози ги зареждат към края на август по спомен.

А за Икеа в Делта мол - Варна, онзи ден влизах и работят усилено, ще е на поне 2 етажа, сглобяваха кухни, маси.... кога ще е готова нямам идея.
Виж целия пост
# 648
Преди време някой беше споменал, че може да се проследяват пратките,  кажете как. Получих имейл, че е изпратена, но никъде не виждам проследяващ номер, нито в сайта към поръчката ми. Дала съм служебния адрес където съм до петък, в събота и неделя не работим и ще гадая дали няма да ми се обадят в събота за доставка или утре.
Виж целия пост
# 649
Някой знае ли дали новата Икеа във Варна ще е пак мострена зала или истински магазин?
На рекламата пише, че се разширяват и толкова.

На  три етажа ще е, интериорните им дизайнери вече щъкат. Обзавеждат, нареждат, уж есента ще е откриването, но мен ми се струва, че към края на август ще са готови.  Не  е център за поръчки или мострена зала, а напълно функционален магазин.

"Новият магазин на ИКЕА в Delta Planet Mall ще бъде в нов концептуален формат и ще бъде разположен на три нива и обща площ от 8000 кв.м. Мебелен салон с вдъхновяващи интериори, зала с  аксесоари за дома, заведение за хранене и магазин за шведска храна ще се простират на търговска площ от 5 400 кв.м.
На ниво 0 в Delta Planet Mall ще бъде разположен салон с функционални мебели и  вдъхновяващи идеи за обзавеждане и организиране на пространствата в дома. На следващия етаж от магазина ще са зала с аксесоари, както и новият формат бистро „Swedish on the go”. Популярните шведски кюфтенца, различни салати и десерти ще се предлагат във вариант, в който клиентите ще имат възможност да се насладят на храната на място или да я вземат за вкъщи. На ниво -1 от търговския център ще е разположена складовата част и зоната за получаване на мебели."

От тук.
Виж целия пост
# 650
Момичета, как си запазвате данните на сайта, писна ми за всяка поръчка да попълвам всичко отначало. Преди не беше така, когато и да отворех страницата на сайта, профилът ми стоеше отворен, т.е. не пишех парола всеки път и данните ми си стояха. Сега пиша мейл и парола за вход, при поръчка данни, защо не се запазват?
Виж целия пост
# 651
за паролата може да ползваш Manage passwords на броузъра. Той би трябвало да те пита искаш ли да добавиш паролата в Manage passwords. Това за  Google Chrome. Предполагам и за другите броузъри го има. Browser Settings/Passwords/Offer to save passowrds
Виж целия пост
# 652
Преди време някой беше споменал, че може да се проследяват пратките,  кажете как. Получих имейл, че е изпратена, но никъде не виждам проследяващ номер, нито в сайта към поръчката ми. Дала съм служебния адрес където съм до петък, в събота и неделя не работим и ще гадая дали няма да ми се обадят в събота за доставка или утре.

Напиши тук номера на поръчка за проследяване Simple Smile https://rhenus.fortytwo.tech/track
Виж целия пост
# 653
за паролата може да ползваш Manage passwords на броузъра. Той би трябвало да те пита искаш ли да добавиш паролата в Manage passwords. Това за  Google Chrome. Предполагам и за другите броузъри го има. Browser Settings/Passwords/Offer to save passowrds

again, не става въпрос за запазване пароли на браузъра. Като реша да правя поръчка, слагам нещата в кошницата и тръгвам нататък, излиза ми страница за данни за доставка  - имена, адрес, телефон, мейл. При всяка поръчка ги пиша отново от....до, никога не са запазени и не излизат готови. А съм регистрирана на сайта им от сто години и сигурно толкова поръчки имам. След всяко написване на имена, адрес, телефон, мейл излиза бутон ЗАПАЗИ, винаги кликам на него, то не може и да продължиш иначе. При следваща поръчка пак всичко празно и пиша като улава всичко отначало. А не беше така преди време, данните си излизаха, избирах начин на плащане и нататък. Те си правиха някакви реорганизации на сайта, имам чувството, че след последната се появи тоя мой проблем.
Дано съм те разбрала само, че прехвърчах набързо, пак ще те изчета, като се освободя.
Виж целия пост
# 654
again, не става въпрос за запазване пароли на браузъра. Като реша да правя поръчка, слагам нещата в кошницата и тръгвам нататък, излиза ми страница за данни за доставка  - имена, адрес, телефон, мейл. При всяка поръчка ги пиша отново от....до, никога не са запазени и не излизат готови. А съм регистрирана на сайта им от сто години и сигурно толкова поръчки имам. След всяко написване на имена, адрес, телефон, мейл излиза бутон ЗАПАЗИ, винаги кликам на него, то не може и да продължиш иначе. При следваща поръчка пак всичко празно и пиша като улава всичко отначало. А не беше така преди време, данните си излизаха, избирах начин на плащане и нататък. Те си правиха някакви реорганизации на сайта, имам чувството, че след последната се появи тоя мой проблем.
Дано съм те разбрала само, че прехвърчах набързо, пак ще те изчета, като се освободя.
Каквото и да добавя в количката, ако не го купя веднага и се разлогна, на следващо логване ми е изгубено и седят винаги 2 артикула, които не веднъж съм махала вече от Количка... Simple Smile Този сайт за мен е кауза пердута, чудя се дали някой вече е писал до шведите, за да вземат да сръчкат тукашните да си оправят сайта?
Виж целия пост
# 655
Шведи?
Тука сме с гърци, нищо общо нямаме с шведите. Дори картата фемили не важи - пробвала съм я в Хърватска и в Холандия.
Виж целия пост
# 656
Да, и това ми се получава, седят някакви продукти в кошницата, появява се червен надпис срещу някой, че е изчерпан, махам го, слагам други и на следващо отваряне на кошницата новите ги няма, ония липсващите стоят. Някаква каша са забъркали, пък нали уж по-добре да става.......
Понеже само онлайн пазарувам, далечко ми е София, имам някаква фемили карта, наскоро ползвах точки от нея, но сега гледам, че от последни поръчки нямам начислени точки. И преди бяха пропуснали, та след няколкократна кореспонденция с тях ги нанесоха, ама с месеци закъснение. Нещо не им се работи много май.
Виж целия пост
# 657
Все има някаква шведска централа, която може да си стегне франчайзърите? Ако  ли не, така и така съм се отказала да ползвам сайта (само при крайна наложителност онлайн)... Simple Smile
Виж целия пост
# 658
Аз пък чакам да ми възстановят 2500 точки, които ми приспаднаха 10лв от поръчка, която отказах в последствие. По телефона ми казаха в рамките на 3 дни, че ще се възстановят, а на имейла който после ми изпратиха с потвърждение за анулираната поръчка пише 14 календарни дни. А иди им се сети кое е вярното.
Виж целия пост
# 659
Права е ToniShu, за стягане са!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия