Избор на сушилня - Тема 15

  • 33 870
  • 724
# 60
Влизам да споделя за мнимата 5 годишна гаранция на BOSCH - беше обявена навсякъде, когато купувах сушилнята. За да се получи беше необходимо да се регистрира продукта в системата им с касовата бележка, даже получих кош за пране, като "подарък". Всичко беше прекрасно до днес, когато потърсих сервиза за възникнал проблем. И с усмивка ми съобщиха, че изобщо нямам 5г. гаранция, защото с регистрацията се генерирал някакъв сертификат, който се пазел известно време в системата и изчезвал. После си сменили и системата ... и към днешна дата - никъде нищо ...

Не мога да повярвам, че голяма европейска компания с утвърдено име - се подиграва така с клиентите си, които са им гласували доверие. Естествено никога повече няма да си купя нищо на BOSCH. И откровено казано - не ме боли толкова за парите, които ще се дават за ремонти (не че са без значение), а за прецаканото доверие, подиграателното отношение и безобразията, които тук в България "са в реда на нещата".

Да си знаете. Вече и други хора са разбрали, че са измамени - от това, което прочетох из нета. Жалко за BOSCH и безобразната им политика към клиентите.
Виж целия пост
# 61
Това си е за КЗП.
Виж целия пост
# 62
А този сертификат не трябва ли да си го разпечатате,след като си регистрирате бележката? И дали в централата на BOSCH знаят изобщо за своеволията на българския си представител(ако изобщо са своеволия) ? Не питам със заядлив тон,а това са първите въпроси ,които ми изникнаха след като прочетох поста и ми стана любопитно.
Виж целия пост
# 63
Аз съм със същата удължена гаранция...то и заради нея взех Бош...Само остава да не действа и без това не съм доволна от сушилнята.. Допълвам.Моят сертификат си  е там в профила..сега го изтеглих за вссеки случай,а и съм го разпечатвала 2 пъти..Купувала съм я 2018 г.
Виж целия пост
# 64
Мислите ли, че ако някъде имаше указания, че е необходимо да го направя - нямаше да съм го направила. Все пак работя с документи - откакто се помня. След като съм си направила труда - първо да се регистрирам, след това да сканирам бона, да го кача в системата им ....Колко му е след това да изтегля нещо си, ако съм информирана, че е необходимо. От къде и да знам, че този сертификат се пази брой дни, още повече, че те мигрирали системата си по някое време,  и не са счели за необходимо да съхранят тази информация... Такава безотговорност и безхаберие.

Иначе, да, имам профил в Bosch Home, и в него е видно кога съм регистрирала продукта. Възмущението ми е неописуемо. Във FB страницата им не съм единствената  "изненадна", ама си траят. Мълчанието на агнетата. Пратих им и един поздрав на лъскавата страница в LinkedIn.

Отношението им е, като на китайски гараж от преди 10г. Гепят парите и дим да ги няма.
Виж целия пост
# 65
Мислите ли, че ако някъде имаше указания, че е необходимо да го направя - нямаше да съм го направила. Все пак работя с документи - откакто се помня. След като съм си направила труда - първо да се регистрирам, след това да сканирам бона, да го кача в системата им ....Колко му е след това да изтегля нещо си, ако съм информирана, че е необходимо. От къде и да знам, че този сертификат се пази брой дни, още повече, че те мигрирали системата си по някое време,  и не са счели за необходимо да съхранят тази информация... Такава безотговорност и безхаберие.

Иначе, да, имам профил в Bosch Home, и в него е видно кога съм регистрирала продукта. Възмущението ми е неописуемо. Във FB страницата им не съм единствената  "изненадна", ама си траят. Мълчанието на агнетата. Пратих им и един поздрав на лъскавата страница в LinkedIn.

Отношението им е, като на китайски гараж от преди 10г. Гепят парите и дим да ги няма.
След като е видно кога е регистриран продукта, с "видното" право в КЗП и писмо до централата на компанията. Фейсбук не е място за официална кореспонденция, нито пък LinkedIn. Търсете си правата. Щом работите с документи, значи знаете как става.
Виж целия пост
# 66
Как пък не ми хрумна, че трябва да си трая, за да не пострада имиджа на компанията, пък ако може и никой да не разбере "още по-добре". После всеки да се оправя поединично. Именно социалните мрежи дават гласност, и ефект имаше. Също там аз видях, че хората се оплакват и че проблемът е налице, а аз не съм просто някакъв частен случай. В полезността на КЗП не вярвам изобщо, освен, че се ползва, като плашило от хората, но ще се пробвам, разбира се. Първо ще дам възможност на компанията да преосмисли политиката си, и в това би имало смисъл заради всички останали, котио ще изпаднат в подобна ситуация. Затова писах и тук.
Виж целия пост
# 67
Как пък не ми хрумна, че трябва да си трая, за да не пострада имиджа на компанията, пък ако може и никой да не разбере "още по-добре". После всеки да се оправя поединично. Именно социалните мрежи дават гласност, и ефект имаше. Също там аз видях, че хората се оплакват и че проблемът е налице, а аз не съм просто някакъв частен случай. В полезността на КЗП не вярвам изобщо, освен, че се ползва, като плашило от хората, но ще се пробвам, разбира се. Първо ще дам възможност на компанията да преосмисли политиката си, и в това би имало смисъл заради всички останали, котио ще изпаднат в подобна ситуация. Затова писах и тук.
Да виждате някъде да съм написала, че не трябва да пострада имиджът на компанията?- казах само от къде може наистина да се реши проблемът Ви и да получите компенсация, така че правата Ви на потребител да не са нарушени. Да, с писане в социални мрежи ще се даде гласност, но топката ще си остане във Вашето поле.
Виж целия пост
# 68
И само да допълня,че незнанието ,че трябва да си запазите сертификата за гаранцията не е оправдание. Аз продължавам да не вярвам,че такава голяма фирма ще си позволи такова нещо.Или е само на местно ниво или има нещо сгрешено по пътя !
Виж целия пост
# 69
Около тази тема да споделя и аз за Бош. Скоро правехме кухнята, и естествено взехме нови уреди. Печката е на Неф с 5-годишна гаранция след регистрация, и хората ми пратиха сертификат за удължаване на гаранцията с всички данни на продукта и датите. До колкото за Бош - съдомиялната е такава уж с 5-годишна гаранция след регистрация, но от тях получих само поздрав за успешно регистриран продукт и нищо повече - нито сертификат, нито потвърждения, че гаранцията се удължава поне на писмен вид на пощата.
Виж целия пост
# 70
Сертификата няма да го получите на пощата.В сайта където сте регистрирали продукта,избирате моите продукти/детайли за продукта и там е сертификата за удължена гаранция.Има възможност и за принтиране и за сваляне.
Виж целия пост
# 71
Сертификата няма да го получите на пощата.В сайта където сте регистрирали продукта,избирате моите продукти/детайли за продукта и там е сертификата за удължена гаранция.Има възможност и за принтиране и за сваляне.
Да ама не. Е началната страница има избор на регистрация на продукт с удължаване на гаранцията и като вляза там никъде не ми дава да сваля нищо, иначе на предната страница има уж какво да натиснеш - оттам УЖ ще стане нещо, ама на .... нищо. Дано не се налага. Иначе според мен не е коректно да залъгват хората, защото ние се подлъгахме по това, иначе и Неф даваха на същия модел 5 години гаранция, но за 90 лв. повече като цена на продукта. Та затова предпочетахме Бош, ама сега като се замисля колко майни са изяли за тази глупост, колко се ядосвах на мен си за избора заради УЖ 5-те години гаранция - ами вземи си сигурното, тези 90  лв. ми излязоха през носа от нерви за едното нищо.
Виж целия пост
# 72
След като сте регистрирали продукта,влизате си в профила.Под името в профила се отваря падащо меню:1.Моята начална страница;2.Моите продукти и 3....На т.2 изберете отваря самият продукт /при мен сушилня,при Вас съдомиална/В дясно има линк"Детайли за продукта" и като го изберете под него излизат менюта:1.Тех.данни,2.Удължена гаранция и като го изберете това отваря вече самият сертификат за изтегляне или принтиране.
Виж целия пост
# 73
Е, аз нали наисах, че са изтрили сертификатите, като са мигрирали системата. И потвърждавам, че към онзи момент не е имало никакви указания - сертификатът да се изтегли и разпечата.

Аз като им се обадих - много добре знаеха, че сертификатът за удължената гаранция е изтрит от профила ми от тях. И не само моя. Да ги бяха преиздали.
Виж целия пост
# 74
Коя е проблемната 8 -ма серия на AEG? И какъв е там проблема ?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия