СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 21

  • 31 123
  • 794
# 270
Разрешила съм си ЛС още снощи. Вече би трябвало да няма проблем. Изпратила съм на всички, които писаха, с изключение на потребителите, които са си забранили съобщенията.

Моят опит беше от снощи, но ... реших да изчакам сутринта, когато видях поста на gadamer...  благодаря!
Виж целия пост
# 271
Моят син принципно може да реши геометричните задачи от втори модул дори и да се налагат допълнителни построения. Всичко зависи обаче от моментното му желание. Ако си направи хубав чертеж и се концентрира, му се получава, т.е. ако има желание да мисли. Друг път спира още в началото, защото не му се занимава и предварително решава, че чертежът ще е много засукан, задачата ще е прекалено трудна. Тоест, той още не е започнал, а предварително е решил, че няма да я реши. Липсва му тази стръв, да захапе задачата и да не я пусне докато не я разчепка. Да пробва различни подходи, ако не вижда решението от пръв поглед.
Преди беше така с текстовите задачи. Вече не се плаши от тях, но за геометричните му липсва някаква зрялост все още. Решаването на тези по-сложни геометрични задачи, къде сам, къде с моя или на баща му помощ, обаче ще му носи много позитиви по-късно в гимназията, затова усилията ще си струват независимо дали ще успее да реши точно тази задача на НВО.
Виж целия пост
# 272
И моят постъпва така с геометричните. Вчера на ПИ изобщо не е пробвал да реши последната. Той май по принцип си мисли, че тази задача е за математици, т.е не е за него и никога не я решава. Иначе каза, че останалите са били лесни, но ще видим резултатите....Пак излезе 40 минути по-рано.
Виж целия пост
# 273
Здравейте, от голямото търсене на справочници се оказахме с два. Ако някой не си е купил предлагам единия Simple Smile
Виж целия пост
# 274
моят е допуснал супер тъпа и елементарна грешка на задачата с движение и оттам цялата отива на кино. И геометричната не е решил, защото предварително е решил, че е много трудна. Въобще този ПИ ще е пълна трагедия. Дано на истинския се справи по-добре. Иначе и той има точки на преразказа - цели 30, което за него е идеално.
Виж целия пост
# 275
Нашият вчера прави ПИ БЕЛ от Веди, фуча, че текстът за преразказ бил много дълъг ( две страници), че той не бил скенер и ако му се паднел толкова дълъг текст и на НВО, щял да има 20 точки, да не съм се сърдела!
Днес трябва да направи ПИ-то по МАТ. Уговорил се е с две приятелчета от класа най-после да се видят в парк в 15:00 часа. Аз обаче му казах, че няма да излезе преди да е направил ПИ-то, а той до обяд има часове в училище. Какво нещо е стимула! Станал е час и половина преди часовете за да направи първата част, след училище ще довърши и ще успее да отиде навреме на срещата 😁.
Виж целия пост
# 276
Винаги съм се чудела защо почти всички текстове за преразказ от пробните изпити са толкова дълги. На НВО наистина са една страница.
Виж целия пост
# 277
На моя снощи му връчих един пробен по БЕЛ, май на Вектор последния. Преди това беше решил един втори модул по математика. Гледа, гледа теста по БЕЛ, накрая стана и каза, че не можел да се съсредоточи да чете такива текстове. Нямало да го прави, в момента предпочитал математиката. 😂 А аз мислех и текста за преразказ да му дам, ако открия къде е затиснат сред всички бумаги. Сигурна съм, че го разпечатах. Тотално се е отдал на уволнение вече. Добре че през март и април поработи по-сериозно.
Виж целия пост
# 278
На мен и на НВО ми се струват много дълги текстовете
Има ли някакви техники, за по-добро запомняне, или с практика се получават нещата
Виж целия пост
# 279
Някой правил ли е груба сметка за необходимия обем на преразказа във вариант, в който разказващият е свидетел на всички събития?
Например при 600 думи оригинален текст с пряка реч, колко според вас е оптималният обем? 450-500 думи например?
Виж целия пост
# 280
Същото е като с математиката - трябват заложби и упражнения, в зависимост от силата на заложбите, намалява или нараства необходимостта от упражнения. Ема се справя чудесно с преразказите без никакви упражнения, обаче с математиката положението е различно. Не съм засичала колко са й дълги преразказите, последният за Регалия от името на герой беше 2 страници А4 формат. Е, има значение как пише детето. С много бързо писане, Ема успява да напише лист, лист и малко за 30 минути (например за есе).

Тия дни трябва да направи последния ПИ на Междучасие, ще обърна внимание колко е дълъг преразказът спрямо оригиналния текст и дидактическата задача.
Виж целия пост
# 281
Някой правил ли е груба сметка за необходимия обем на преразказа във вариант, в който разказващият е свидетел на всички събития?
Например при 600 думи оригинален текст с пряка реч, колко според вас е оптималният обем? 450-500 думи например?
Ми в този на Регалия джуджето май беше точно така свидетел на всички събития. На Ния преразказът е точно 2 страници изписани плътно, но тя пише широкичко (ако кажеш да преброя думите), има 35.
Виж целия пост
# 282
А, чак да броиш - не. Simple Smile
За порядък питах, и то защото за школата по БЕЛ ги набирам, та ми беше лесно да засека в Word.
Моята девойка леко е започнала някак по-съкратени да ги пише, та давам инструкции.
Виж целия пост
# 283
Бубче, благодаря за темата Flowers HibiscusFlowers Hibiscus
И ние вероятно няма да имаме родителска среща!Класната е казала на децата, че живот и здраве на втори юли ще ги извика да им раздаде свидетелствата и да си върнат учебниците!
Класната по математика мина -има четворка, но тя няма как и да има повече, не и се отдава и това е (особено геометрията, пълна мъгла), сега набляга на БЕЛ уж там е 6, пък да видим до края Blush
Виж целия пост
# 284
[quote author=maria77bg link=topic=1218660.msg40799104#msg40799104

Ми в този на Регалия джуджето май беше точно така свидетел на всички събития. На Ния преразказът е точно 2 страници изписани плътно, но тя пише широкичко (ако кажеш да преброя думите), има 35.
[/quote]

Браво! Ама всички ли имат резултати от Регалия вече по БЕЛ? Ние нямаме нищо отникъде😀
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия