AVON само за представители - II

  • 14 470
  • 418
# 15
при мен се отваря, пробвай в сайта
Виж целия пост
# 16
Ох, аз много не разбирам от интернет, ама сйта не е ли един за всички? newsm78 Проверих там и се появяват символи, както  за спечелилите, така и за Аvon и cosmopolitan... Нямам специални предложения... Не разбирам?
Виж целия пост
# 17
Ох, аз много не разбирам от интернет, ама сйта не е ли един за всички? newsm78 Проверих там и се появяват символи, както  за спечелилите, така и за Аvon и cosmopolitan... Нямам специални предложения... Не разбирам?

Като си влезеш с номера и паролата, ти се отваря персонална страница, отляво са ти изброени различните опции, влизаш в "направете поръчка" и виждаш новите опции:

начало на вашия сайт
специални предложения
направете поръчка
преглед на поръчката
изход

и влизаш в "специалните предложения"  Grinning
Виж целия пост
# 18
Благодаря! Grinning
Това го знам, но ми се изписва, че няма налични предложения. А и тези символи...
Виж целия пост
# 19
аз пък не съм спечелила парфУм, смрък  Cry
Виж целия пост
# 20
2 от моите представителки са спечелили. Браво! Сега щеги зарадвам. Условията за томболата са активност в 9 и 10 кампания и обща сума минимум 240 лв. Парфюма е с камък Сфаровски и ще излезе в 11 кампания.
Виж целия пост
# 21
2 от моите представителки са спечелили. Браво! Сега щеги зарадвам. Условията за томболата са активност в 9 и 10 кампания и обща сума минимум 240 лв. Парфюма е с камък Сфаровски и ще излезе в 11 кампания.
имам два пъти по толкова /това ми бяха най-силните поръчки/, а парфюм нямааааа  Cry
Виж целия пост
# 22
имам два пъти по толкова /това ми бяха най-силните поръчки/, а парфюм нямааааа  Cry

и аз така  Sad
Виж целия пост
# 23
Не се ядосвайте! Ще има и други мотивационни програми. Желая ви успех следващия път!  Peace
Виж целия пост
# 24
И аз нямам парфюм Cry. А приятелката ми, която я заведох преди няколко месеца да стане представител, спечели. Това е то, късмет!
Виж целия пост
# 25
Случвало ли ви се е да ви фактурират някой продукт,а да не го получите?От последната ми поръчка имам фактуриран ексфолиант Клиърскин и го няма в кашона.Сега ме чакат едни разправии по офиси-за 5.50. Rolling EyesНо не ми се оставят нещата така,писна ми от грешки.
Виж целия пост
# 26
Случвало ли ви се е да ви фактурират някой продукт,а да не го получите?От последната ми поръчка имам фактуриран ексфолиант Клиърскин и го няма в кашона.Сега ме чакат едни разправии по офиси-за 5.50. Rolling EyesНо не ми се оставят нещата така,писна ми от грешки.
не, но още със започването ми като представител, зоналната мениджърка ме предупреди, че се случва и да не се травожа много, поправими са тези неща. Приемали всичко на "юнашко доверие" естествено не е желателно да злоупотребяваш. Дано е готина твоята координаторка, та да уреди като трябва нещата без да ти създава проблеми  bouquet
Виж целия пост
# 27
Готина е.Но сега е на морето.Като се върне ще ходя с фактурата  да го уреждам.
Но според мен има начин как да проверят дали е така и това е по теглото на пратката.Нали затова пише колко тежи,всеки продукт си има точно тегло и ако нещо липсва те го засичат.
Номерът е,че ще изгубя цял ден в ходене до офиса,хич не ми е близо.
Освен това съм направила един гаф-не съм писала кой лосион искам като подарък към този от 7.90 и естествено не е дошъл,та ще се наложи да дам на клиентката един от червените-от нетните продажби,а си го бях поръчала за себе си.Абе кофти кампания,дано другата да е по-добра.
Виж целия пост
# 28
И аз съм имала подобен проблем - не е никаква философия. Изпратиха ми продукта следващия път.
Миналата кампания върнах два продукта - в понеделник. Взех си поръчката в събота и вече ми бяха възстановили парите.  Joy Не очаквах такава експедитивност.

Е, ще се похваля, че съм спечелила парфюм. Ще ми го пратят с поръчката от 11 кампания, нали?  bouquet
Виж целия пост
# 29
Ще кажете дали е хубав поне  Praynig
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия