СЕДМИ клас 2019/2020 - Първа изпитна седмична тема - (15.06 - 21.06)

  • 90 822
  • 2 346
# 2 340
Добро утро момичета.Успех на художниците днес.Благодаря за съветите , опитах да я подготвя за евентуален неуспех... Много съм близка с дъщеря ми ,но за първи път немога да и обясна ,че може би нейния път е друг.
Когато коментирате темата не използвайте думата неуспех, нека и тя не я използва.
Давай примери - миналата година дете от СМГ, състезател, се оказа с анулирана работа и 0 точки заради грешка на квесторите. Човек просто трябва да се справя с различни ситуации.
Виж целия пост
# 2 341
Добро утро момичета.Успех на художниците днес.Благодаря за съветите , опитах да я подготвя за евентуален неуспех , но всеки път тя ме поглежда и казва "ЩЕ СТАНЕ".Извинявам се ,че нахлух в темата с моят проблем ,но усетих доброномереност.Имам горчив опит на близко мое дете което отключи "хашимото" при неуспеха си.Много съм близка с дъщеря ми ,но за първи път немога да и обясна ,че може би нейния път е друг.
И моят син си иска точно едно определено училище. Не дава дума да се продума за друго. А все обясняваме, че трябва да има алтернатива. Дано успеят! Всяко дете да бъде прието там, където му иска сърцето! :-*
Виж целия пост
# 2 342
Добро утро момичета.Успех на художниците днес.Благодаря за съветите , опитах да я подготвя за евентуален неуспех , но всеки път тя ме поглежда и казва "ЩЕ СТАНЕ".Извинявам се ,че нахлух в темата с моят проблем ,но усетих доброномереност.Имам горчив опит на близко мое дете което отключи "хашимото" при неуспеха си.Много съм близка с дъщеря ми ,но за първи път немога да и обясна ,че може би нейния път е друг.

Щом казва, че ще стане значи може и да стане. Не са малко паралелките във 2АГ, имате три класирания, че и 4.  А и доколкото чета, баловете по мат не е ясно какви ще са. Продължавайте да и казвате, че каквото и да стане вие ще бъдете до нея, това е достатъчно.
Виж целия пост
# 2 343
Време е за Втора изпитна седмична тема - https://www.bg-mamma.com/?topic=1228148.new#new
Виж целия пост
# 2 344
Ganis, във връзка с това, което написа, че всичко е в полза на децата, да те питам нещо. Онзи ден чух казус, който много ме впечатлии, но нещо не го вярвам да е истина: дете каза, че на 22 А и Б не е съкратило 8 със 100 и 12 със 100 и му беше казано, че вероятно няма да му се признаят. Възможна ли е такава сеч за нещо, което е вярно и никой не иска да се представя отговор с несъкратима дроб?
Не е вярно. Признава се с пълен брой точки всеки израз, тъждествено равен на израза, даден като отговор от МОН.
Дори и 25/2 да е записано чрез десетична дроб, пак се дава пълен брой точки.
Виж целия пост
# 2 345
Ети, според мен е хубаво във времето, което остава до излизане на резултатите и класирането, да говорите за различните възможности. Нека да седне и да избере гимназии - сама или двете заедно, без да се фокусира единствено и само върху 2 АЕГ, за да може детето да свикне и по някакъв начин да осъзнае, че има и други училища.
За да се случва нещо, има причина. Не винаги сме съгласни, но след това разбираме защо нещо се е случило по един или друг начин.
Виж целия пост
# 2 346
Скрит текст:
Ganis, във връзка с това, което написа, че всичко е в полза на децата, да те питам нещо. Онзи ден чух казус, който много ме впечатлии, но нещо не го вярвам да е истина: дете каза, че на 22 А и Б не е съкратило 8 със 100 и 12 със 100 и му беше казано, че вероятно няма да му се признаят. Възможна ли е такава сеч за нещо, което е вярно и никой не иска да се представя отговор с несъкратима дроб?
Не е вярно. Признава се с пълен брой точки всеки израз, тъждествено равен на израза, даден като отговор от МОН.
Дори и 25/2 да е записано чрез десетична дроб, пак се дава пълен брой точки.

Въртеше ми се нещо в ума по този повод от миналата година - зад.20, Б) подусловие:
"Намерете и запишете с несъкратима дроб" - само в такъв случай може би не дават точки или поне не пълния брой.

Извинявам се, че пиша в тази тема, но не искам да захващам новата, да не ми свети с нови отговори, че много бързо върви. Ще следя "от балкона" Hands Plus1
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия