СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 106 296
  • 2 581
# 2 565
Шокиращо ми е да го каже министър. Тяхна работа е да има равнопоставеностт между "богати" и "бедни" и успехите на децата да не зависят от финансовите възможности на родителите.
Освен всичко друго с това изказване какво каза на родителите на 6ти клас: записвайте се на уроци? Аз колко години се опитвам да докажа, че може и без уроци. Има начин и може да се случи (и без да си в смг). Но се иска подход.

Вече съм фен на бтв. И за тетрадките на Просвета пита. От догодина ще проверяват дали тектовете ги няма в учебните тетрадки.
Точно! През последните десет години аз се занимавах с двете си деца, а тази година по стечение на обстоятелствата и с племеника си. И тримата изкараха много високи резултати.
Честно да ви кажа, беше ми болно да вкарам свободните им мозъци в грозния калъп на изпита по БЕЛ, където не се дава възможност за свобода на мисълта.  Първият модул на математика, също не смятам, че е подходящ за демонстриране на математически заложби.
Виж целия пост
# 2 566
Мони, мерси за отзивите. За 31 нямам колебания, обаче моята девойка иска СТЕМ паралелката и вероятно там ще са повече момчета:)))
Каква точно е идеята на СТЕМ паралелките? Професионална паралелка в профилирано училище ли?
Виж целия пост
# 2 567
здравейте , може ли малко помощ
жена ми в момента е в училището за проверка на резултатите и от училището твърдят че не може да се снима , фотографа материала от изпита по БЕЛ. това вярно ли е
Вярно е. Не можете да снимате.
Виж целия пост
# 2 568
Warwick, ще си позволя да не се съглася с това мнение. Какво ще се случи с едно дете, което полага много усилия, но няма учител, който да го насочи какво да учи? Ако и у дома няма кой да помага или още по-лошо незаинтересовани родители?

Не си прочела внимателно поста.
Подготовката е съвкупност от тези 3 неща. Ако едно от тях липсва - следващите ешалони. В някой случаи ролята на частния учител се изпълнява от родителя, който контролира и насочва.

Напротив прочетох много внимателно. Ганис пише, "ако учителите в клас не си свършат работата, по школи и уроци трудно се надгражда." с което аз не съм съгласна!

Сега се зачетох в темата където е коментирала Ганис...Тя говори конкретно за своите колеги, за което сигурно е права. Не ги познавам. Но като общо мнение, без конкретика, не съм съгласна!
Виж целия пост
# 2 569
Warwick, ще си позволя да не се съглася с това мнение. Какво ще се случи с едно дете, което полага много усилия, но няма учител, който да го насочи какво да учи? Ако и у дома няма кой да помага или още по-лошо незаинтересовани родители?

Не си прочела внимателно поста.
Подготовката е съвкупност от тези 3 неща. Ако едно от тях липсва - следващите ешалони. В някой случаи ролята на частния учител се изпълнява от родителя, който контролира и насочва.

Напротив прочетох много внимателно. Ганис пише, "ако учителите в клас не си свършат работата, по школи и уроци трудно се надгражда." с което аз не съм съгласна!
'Ми образованието е като строеж на къща - ако основите са калпави и стените - криви, покривът (частните уроци) няма как да е стабилен. 🙂
Виж целия пост
# 2 570
Размислих върху казаното и го разбирам така- ако се приеме, че учителите са сравнително читави, детето е трудолюбиво и няма допълнителен натиск от школи и родители, то ще отиде в това училище, което съответства на нивото му. Нивото обаче от какво се определя - генетика, характер и т.н
Виж целия пост
# 2 571
Я да питам: някой изискал ли е от мон с достъп до обществена информация статистиките от ДЗИ? Да не го правим 100 човека. Тамън докато ги пратят ще е преди реденето на желания.
Виж целия пост
# 2 572
Мони, мерси за отзивите. За 31 нямам колебания, обаче моята девойка иска СТЕМ паралелката и вероятно там ще са повече момчета:)))
Каква точно е идеята на СТЕМ паралелките? Професионална паралелка в профилирано училище ли?

Не мисля, че дете, завършило стем в 31 ще излезе с професионална квалификация, така както, ако завърши НТБГ, НФСГ или НГДЕК. Ама по-осведомените да кажат.

П.П Струва ли ми се или М-то от СУЧЕМ, от Мениджмънт стана на Математика?
Виж целия пост
# 2 573
Размислих върху казаното и го разбирам така- ако се приеме, че учителите са сравнително читави, детето е трудолюбиво и няма допълнителен натиск от школи и родители, то ще отиде в това училище, което съответства на нивото му. Нивото обаче от какво се определя - генетика, характер и т.н
От това колко точно са били читави учителите и колко точно се е трудило детето 🙂
Някои хора наистина са по-умни по природа от други, факт, който също влияе.
Виж целия пост
# 2 574
В нашето училище по математика спокойно можеше и без уроци, вероятно малко деца изобщо са посещавали такива. По бел обаче... Няма как, ножицата и при кадрите е все по-голяма. Как преподават едни, как други...проблемите са много дълбоки и един изпит не може да ги реши,само ги вади на яве в пълния им блясък.

Съгласна съм, до учител е. Ясно, кадрите..
А може и без уроци, детето ми е пример. Резултатите ѝ са доста добри.
Amanda.D, генетика ли? Може, и труд обаче.
В училището ни математиката беше зле, но пък по БЕЛ имаха чудни преподавателки.
Дъщеря ми имаше убеденост, че не са ѝ нужни уроци, няма и един взет, дори реален пробен няма.
Изрешила е доволно количество вкъщи.
У дома помагахме с математиката , не изкара очаквания резултат там, но го отдавам на това, че малко се подценява и не си вярва достатъчно.
Виж целия пост
# 2 575
Размислих върху казаното и го разбирам така- ако се приеме, че учителите са сравнително читави, детето е трудолюбиво и няма допълнителен натиск от школи и родители, то ще отиде в това училище, което съответства на нивото му. Нивото обаче от какво се определя - генетика, характер и т.н
Генетиката мога да заява напълно отговорно влияе изключително много.
Моите са близначки, дотук винаги са били в едно и също училище, учители, родители и школи.
На изпита след 4-ти клас за СМГ , Николета беше в топ 20, а Ваня беше 700 тна.
Сега след изпита Ники е с 100 и 97 точки, Ваня е с 50 и 64 точки. Подготовката е абсолютно една и съща и макар на моменти Николета да се стяга и да се подготвя по-добре, сумарно Ваня е отделила много повече време за учене от нея. Николета имаше и свободно време през втори срок както и продължи със спорта и с уроците по немски и по английски, докато Ваня се подготвяше само за училище и за НВО.
Повечето споделяте за оценки близки или по-високи отколкото на ПИ тата през годината. Аз бях заложила като минимум около 65 точки за двата предмета на Ваня , тъй като на всички ПИ-та е имала по БЕЛ и МАт между 70 и 80 точки средно. На последният в Регалия по МАТ беше с 80 точки, а по БЕЛ с 70, а в Междучасие по бел с 80. Резултата обаче е 50 и 64. Замислям се дали да не и дам отново теста по математика за да видя какво толкова я е затруднило, макар че няма голям смисъл.

Можете ли да ми помогнете бал 329 или вариантите когато единият предмет е по три 315.5 и 342.5 на какъв бал отговаря в момента ориентировъчно.
За момента сме набелязали ПГ по текстил Елисавета Вазова, 127-мо АЕ с НЕ, една паралелка в НТБГ мисля, но за всички тях бала по-скоро няма да е достатъчен. Остава ми и варианта 125-то, което поне е в квартала в краен случай и където бала би трябвало да стигне, както и 81 во. Приемам всякакви насоки и идеи за училища с този бал, както и коментар за горните кое би било по-добрият избор. Госпожицата е крайно отчаяна и при молбата ми да седнем да обсъдим паралелки и какво иска да учи, заяви че не желае изобщо да учи.

П. П Относно прибирането, вчера бяха до към 10 навън, но е във вътрешен двор на блока и се познават всички деца.
Виж целия пост
# 2 576
Благодаря за отговорите, мили дами!
И моето виждане е 20:00 за прибиране през лятото. Мислех си, че може аз да съм в грешка. Simple Smile
Виж целия пост
# 2 577
С началото на ваканцията отпускаме малко вечерния час. Досега беше 20 часа, от днес го преместихме в 21.30, като по-скоро ще се ориентира от светлото. Не искам по тъмно да е навън. Прибира се винаги първа, останалите й приятелки са навън поне до 22.00, което, въпреки че живеем извън София, не ми се вижда редно.
Виж целия пост
# 2 578
П.П Струва ли ми се или М-то от СУЧЕМ, от Мениджмънт стана на Математика?

Точно така стана, преди 3 години. Simple Smile
За брой момчета в М/Инф профил - не знам дали ще са повече, това училище няма квоти, зависи колко интерес ще проявят момичетата.
Трябва да ги похваля, че в прогимназиален етап взеха много адекватни решения тази година, дано продължат в този дух и нагоре, надявам се, че г-жа Николчева си е обучила добър екип и ще има приемственост. ДО почна веднага, унифицирана виртуална класна стая и редовни часове по програма имаше също доста бързо, до 31.05 ги скъсаха от тестове и проекти и после изведнъж ги оставиха на мира да се готвят за НВО (това не може да е било случайно решение на всеки преподавател поотделно), след НВО дооформиха. Даже преподавателката по БЕЛ даде шанс за повишителен изпит, но без риск да загубиш петицата - ако си твърдо пет и се явиш на тест на целия материал по БЕ и ЛИТ за 7 клас (много по-труден от НВО, но съвсем в рамките на изучавания материал), после правиш и проект и ако имаш 2х6, ти пише 6 за годината. Ако не успееш, оставаш с 5. Ми не мога да си кривя душата, има трески за дялане, но всички тези уж малки неща си бяха направени като целенасочена политика в полза на учениците.
Виж целия пост
# 2 579
Aila, ако смяташ, че за НТБГ няма да стигне този бал, погледни и НФСГ.
И задължително пишете всички училища, които сте избрали, независимо че ти се струват недостижими. Ти това си го знаеш де, ама аз да припомня и за другите 😉
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия