WIZZ AIR - 38

  • 46 716
  • 769
# 600
Здравейте и от мен!
За моя "приятна" изненада, въпреки че не знам дали може да се нарече изненада предвид обстановката, защото очаквах да стане нещо подобно, получих имейл от Уиз, че е променено разписанието ми за полета на връщане - сменен е с 1 ден по-рано и то с кацане на летище Варна, което мен изобщо не ме устройва, тъй като съм от Бургас.
Имам намерението евентуално да си сменя полета, което не е гаранция естествено, че те няма да ми го сменят отново, НО, въпроса ми е следния:
Закупила съм УизФлекс съответно мога да си сменя полета до колкото разбрах без да ме таксуват освен ако няма разлика в цената. Всичко хубаво, но когато вляза в профила не ми е ясно как точно трябва да се случи. Изписва ми следното:
As your original flight(s) is (are) not available anymore, we rebooked you to an alternative flight based on seats’ availability.

Your options are the following, please select below: accept change(s) and proceed to check-in, OR rebook to another flight, OR request a refund.

In case you have been re-accommodated to a flight which operates outside of the original country of arrival or departure, by choosing ’Start Rebooking’ option you will still be able to choose original routes (subject to availability) on another dates to better serve your travel plans.

Е добре, искам да го ребукна, но отдолу ми дава две опции: да приема промените или да подам заявка за възстановяване на сума.
Въпросът ми е трябва да заявя възстановяване на сума и тогава да го ребукна, така ли? Не може ли просто да си сменя датата на полета? И ако евентуално дам заявка за възстановяване на сума, колко бързо се случва това възстановяване, тъй като искам да летя Февруари месец?
Извинявам се ако въпросът ми е тъп. Моля, за помощ от по-запознатите.
Хубав ден на всички и успешни пътувания! Simple Smile
Виж целия пост
# 601
И аз имам промяна в разписанието на полет и след опцията да ребукна мога да избера друг полет по същата дестинация като цената е 0лв. в рамките на 2 седмици преди и след първоначалната резервация. При вас най-вероятно не ви дава опция промяна на резервацията, защото по вашата първоначална дестинация въобще няма полети. Никога не съм ползвала flex и не съм наясно дали важи само за първоначалната дестинацията и какво се случва във вашия случай. Ако имате достатъчно време до полета, пишете на Wizz. Иначе възстановяването на сумата като 120% wizz кредит става почти веднага. Ако искате 100% възстановяване на парите по сметка, ще трябва да чакате неопределено време.
Виж целия пост
# 602
И аз имам промяна в разписанието на полет и след опцията да ребукна мога да избера друг полет по същата дестинация като цената е 0лв. в рамките на 2 седмици преди и след първоначалната резервация. При вас най-вероятно не ви дава опция промяна на резервацията, защото по вашата първоначална дестинация въобще няма полети. Никога не съм ползвала flex и не съм наясно дали важи само за първоначалната дестинацията и какво се случва във вашия случай. Ако имате достатъчно време до полета, пишете на Wizz. Иначе възстановяването на сумата като 120% wizz кредит става почти веднага. Ако искате 100% възстановяване на парите по сметка, ще трябва да чакате неопределено време.

Благодаря за отговора.
Реално аз погледнах полетите, става въпрос за Бургас - Лондон Лутън, съответно на връщане същата дестинация и има полети. Нямам си и на идея защо не ми дава веднага да ребукна друг полет. Иначе да, ще се свържа с тях имам време до полета, той е букнат за 28.02. За възстановяване на парите по сметка не ми е нужно, защото на 100% ще резервирам друг билет и като цяло ми е нужно просто да ми ги възстановят като кредит.

ЪПДЕЙТ : Обадих се на кол центъра и ми смениха датата за връщане безпроблемно с кацане на летище Бургас. Simple Smile

ЪПДЕЙТ 2 : Ако има такива като мен, които се чудят какво да направят през сайта, момичето от кол центъра ми обясни, че трябва да "приемеш промените" и след това вече да си редактираш полета. Може би ще е полезно като информация за някой.
Виж целия пост
# 603

ЪПДЕЙТ 2 : Ако има такива като мен, които се чудят какво да направят през сайта, момичето от кол центъра ми обясни, че трябва да "приемеш промените" и след това вече да си редактираш полета. Може би ще е полезно като информация за някой.

Не им вярвайте на сто процента, според мен като приемеш промените вече имаш друг билет, непроменен от Уиз и ако искаш да правиш промени ще трябва да си платиш разликата в цената според условията на флекса. Не съм го пробвал лично, за да избегна неприятности.
Виж целия пост
# 604

ЪПДЕЙТ 2 : Ако има такива като мен, които се чудят какво да направят през сайта, момичето от кол центъра ми обясни, че трябва да "приемеш промените" и след това вече да си редактираш полета. Може би ще е полезно като информация за някой.

Не им вярвайте на сто процента, според мен като приемеш промените вече имаш друг билет, непроменен от Уиз и ако искаш да правиш промени ще трябва да си платиш разликата в цената според условията на флекса. Не съм го пробвал лично, за да избегна неприятности.

И според мен е възможно да има такава уловка, не е изключено. Аз за това, пък и защото за първи път ми се налага да правя такива промени по полет, предпочетох да им звънна направо и те да направят нужните промени без аз да ровичкам в сайта сто часа и накрая да се получи нещо такова, за което Вие споменавате.
Виж целия пост
# 605
Здравейтв имам проблем. До сега не съм летяла с уиз еър. Направих си регистрация и купих билет, но не получавам потърждение на имейл нито на регистрацията, нито на имейла. Само съобщение в банката, да потвърдя транзакцията. Направих втора регистрация с друг имейл, обаче и там не се получава потвърждение. Сега не з ам какво да правя. Кой да питам, като имат само високоимпулсен телефон.
Виж целия пост
# 606
По повод моят казус, преведоха ми парите точно месец и половина след като ги заявих.
Виж целия пост
# 607
Здравейтв имам проблем. До сега не съм летяла с уиз еър. Направих си регистрация и купих билет, но не получавам потърждение на имейл нито на регистрацията, нито на имейла. Само съобщение в банката, да потвърдя транзакцията. Направих втора регистрация с друг имейл, обаче и там не се получава потвърждение. Сега не з ам какво да правя. Кой да питам, като имат само високоимпулсен телефон.
Имаш ли шестбуквен код на резервацията? Ако имаш, това стига. И как да потвърдиш транзакцията в банката? Да не би да е сметната за измама и да е блокирана?
Виж целия пост
# 608
А в профила в предстоящи пътувания провери ли?
Виж целия пост
# 609
а да получавате съобщение, че иска потвърждение за плащане вероятно билета не е платен. Някои банки от скоро изискват 3д код + допълнителен код за плащане в интернет. Проверете в банката дали има транзакция. Иначе, ако има закупен билет инфо за него е наличен в профила.
Виж целия пост
# 610
Вчера купувах билет, препрати ме на приложението на банката, където да въведа код, пратен на телефона. Явно зависи от банката, преди 3-4 месеца купувах с друга карта, не беше така плащането.
Виж целия пост
# 611
Здавейте, получих смс, че за да ползвам полета си до Дубай трябва да попълня някаква предварителна регистрация за Ковид, но няма линк или повече обеснения. В мейла също  нямам.
Някой знае ли за какво става въпрос и къде се попълва?

Виж целия пост
# 612
Хубаво е тук да посочите страната, за която летите, че всички вече са с различни изисквания.
Виж целия пост
# 613
Хубаво е тук да посочите страната, за която летите, че всички вече са с различни изисквания.
редактирах поста, полета е до Дубай.
Виж целия пост
# 614
Тук са условията за пътуване към Дубай - https://www.mfa.bg/bg/covid19map/Asia/united+arab+emirates   
Провери си мейла - сигурно там е изпратена формата за попълване.
Поне така пише в горното съобщение.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия