За моя "приятна" изненада, въпреки че не знам дали може да се нарече изненада предвид обстановката, защото очаквах да стане нещо подобно, получих имейл от Уиз, че е променено разписанието ми за полета на връщане - сменен е с 1 ден по-рано и то с кацане на летище Варна, което мен изобщо не ме устройва, тъй като съм от Бургас.
Имам намерението евентуално да си сменя полета, което не е гаранция естествено, че те няма да ми го сменят отново, НО, въпроса ми е следния:
Закупила съм УизФлекс съответно мога да си сменя полета до колкото разбрах без да ме таксуват освен ако няма разлика в цената. Всичко хубаво, но когато вляза в профила не ми е ясно как точно трябва да се случи. Изписва ми следното:
As your original flight(s) is (are) not available anymore, we rebooked you to an alternative flight based on seats’ availability.
Your options are the following, please select below: accept change(s) and proceed to check-in, OR rebook to another flight, OR request a refund.
In case you have been re-accommodated to a flight which operates outside of the original country of arrival or departure, by choosing ’Start Rebooking’ option you will still be able to choose original routes (subject to availability) on another dates to better serve your travel plans.
Е добре, искам да го ребукна, но отдолу ми дава две опции: да приема промените или да подам заявка за възстановяване на сума.
Въпросът ми е трябва да заявя възстановяване на сума и тогава да го ребукна, така ли? Не може ли просто да си сменя датата на полета? И ако евентуално дам заявка за възстановяване на сума, колко бързо се случва това възстановяване, тъй като искам да летя Февруари месец?
Извинявам се ако въпросът ми е тъп. Моля, за помощ от по-запознатите.
Хубав ден на всички и успешни пътувания!