WIZZAIR - 49

  • 18 627
  • 405
Добре дошли в новата тема за WIZZ AIR!



Wizz Air
Търсачка на цени
Инструмент за планиране на пътувания


 Често задавани въпроси

Полетите са от Терминал 1.

Безплатният междутерминален транспорт на летище София е денонощен.


[График на междутерминалните автобуси]


1. WIZZ Discount Club - разделено е на две категории:
Стандартно членство - пътувате 1+1 с цена на членството 60лв. и получавате: отстъпка от 20лв. за цени над 39,99лв., отстъпка от 10лв. от всеки голям и чекиран багаж;
Групово членство - пътуват 1+5 с цена на членството 120лв. и получавате същите отстъпки както при Стандартно членство.
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 60лв.), като срока на членството им в Wizz Discount Club не се променя.

Повече за Wizz Discount Club ТУК

2. Такси за Багаж - по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК

БАГАЖ



Всички пътници ще имат право да вземат на борда един безплатен ръчен багаж с максимален размер 40 x 30 x 20 cm, който трябва да бъде поставен под седалката пред тях.

Пътниците, които са закупили WIZZ Priority, имат право да вземат допълнителен багаж на колелца, чиито размери не бива да надхвърлят 55 x 40 x 23 cm. *** НЕ е задължително багажът да е на колелца. Важно е да се спази размерът.

В допълнение Wizz Air въвежда чекиран багаж с тегло от 10 кг, 20 кг, 26 кг и 32 кг.



Чекиран багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см

Можете да чекирате до 6 броя багаж. От шестте чекирани багажа 1 от тях може да бъде 10 кг, закупен онлайн.

Течности при пътуване с ръчен багаж
Течностите трябва да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се затваря. Обема на плика трябва да е 1 литър. Всеки пътник има право само на един такъв плик.
В него могат да бъдат поставени колкото си искате неща, които са с не по-голям обем от 100мл.
Пликове могат да бъдат закупени от различни места: ДМ, Кауфланд (водят се пликове за сандвич), Практикер, от някои книжарници, от магазини, които продават всякакви торбички и найлонови пликове.
На летище София има налични безплатни пликчета - обикновено има при проверяващия б.карти и ЛК преди секюрити проверката, а също има поставени над скенера, където минава багажа за проверка.
На много от летищата тези пликчета се заплащат.

Течностите трябва да бъдат извадени от куфара/чантата при проверката на летището.

Храна
В ръчния багаж можете да носите храна, която не е в течно или кремообразно състояние.
И все пак ви препоръчвам да не носите прекалено ронлива и ароматна храна. Особено избягвайте сандвичи с колбас, който има чесън и други силно ароматни подправки в него.

След секюрити проверката можете да си купите вода и други течности, които да носите с вас в самолета.

Разрешен багаж при пътуване с бебе
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.

Повече за багажа ТУК

Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС

3. Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 24 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата



Разпределение на местата в самолетите А320 и А321:

                 


Безплатно чекиране
Онлайн чекирането е достъпно от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте закупили място по време на резервацията си.

Ако не сте закупили никакви места при завършването на резервацията, чекирането ще стане достъпно от 24 часа преди заминаването.

- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.
Можете да изтеглите бордната си карта в pdf файл или да ѝ направите сркийншот, или да я отворите в приложението.

Контакти с WIZZ
Телефон за България
От стационарни телефони:
0900 630 14
0900 63 949
Разговорите се таксуват по BGN 1.20 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.

Неимпулсен телефон: 024928367 - за асистенция на хора с увреждания или при отменен полет
Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Телефон в Малта 0035627781054 и цифра 5  за български език.

Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.

За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез Формулярът за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).


Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims

Други:
Изисквания за сигурност по летищата  - течности и др.


Кредитна карта DSK-Wizz Air

Някои предимства:
 - Получавате безплатно високо ниво (5+1 групово) членство в програмата Wizz Discount Club. Възползвате се от допълнителните отстъпки от цената на самолетни билети и други услуги, които предоставя членството при всяко Ваше пътуване с Wizz Air.

- Участвате в специално създадена Бонус програма  -  натрупвате точки винаги, когато пазарувате с Вашата карта. Всеки път, когато пътувате с Wizz Air, можете да използвате всички или част от събраните точки за резервации на самолетни билети и покупки на услуги от сайта на Wizz Air.
- Годишна поддръжка - 30 лв.
-  Срок на валидност - 10 години.
(В сравнение Wizz Discount Club (1+1) струва 30 евро и важи само 1 година)

[Тема за Wizz ДСК картата]

За да разберете дали на дадено летище приемат електронни бордни карти, посетете https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za- … kachvane-na-borda, изберете "Чекиране от мобилно устройство" и въведете и началната, и крайната дестинация.


Старите теми:
Скрит текст:

Приятно пътуване!
Виж целия пост
# 1
Благодаря за новата тема! Flowers Hibiscus

Да си пожелаем нови дестинации, евтини билети и никакви закъснения!
Искам да попитам, ако някой е пътувал вече до Лил, да разкаже как е предвижването от летището до града?
Предварително благодаря!
Виж целия пост
# 2
Здравейте! Ще пътувам със сина си, който е пълнолетен, но все още ученик. Смятате ли, че ще има някакъв проблем при напускане на страната, ако в деня на пътуването е в болнични?
Виж целия пост
# 3
Не.
Виж целия пост
# 4
Здравейте! Ще пътувам със сина си, който е пълнолетен, но все още ученик. Смятате ли, че ще има някакъв проблем при напускане на страната, ако в деня на пътуването е в болнични?

Той не е болнични т.е. НОИ не му дава пари да си стои вкъщи на домашно лечение или каквото е посочено в болничния лист. Бележката от личния лекар, която ще представи в училище, интересува само самото училище.

Нямаше ли вече 30 дни по домашни причини ?

П.С. Благодаря за новата тема Flowers Sunflower
Виж целия пост
# 5
Дните са 15, като не може да се отсъства в повече от 5 последователни дена по семейни причини. Бележките от личните лекари са електронни и отсъствията автоматично се извиняват в електронния дневник.
Виж целия пост
# 6
Да си пожелаем дестинации от Варна - нови или добре познатите стари... Прага, Ларнака Stuck Out Tongue Winking Eye, а защо не е и Италия..., ееееехххх
Виж целия пост
# 7
Пуснали са и днес нещо, нали някой питаше за намаления
Виж целия пост
# 8
Имам натрупани кредити и купувам за втори път билет и никъде нямам опция да ги добавя преди плащането. Имам вариант само за ваучер и промокод. Как се случват нещата?
Виж целия пост
# 9
Може би билетът не е за вас...
Виж целия пост
# 10
Може би билетът не е за вас...
В пътуващите съм, просто никъде нямам опция да добавя кредита. Преди беше точно преди плащането.
Виж целия пост
# 11
От правилата:
3.2 Балансът по Wizz профила може да се използва за резервация, ако клиентът е един от пътниците и резервацията не включва повече от 6 (шест) пътници.
Виж целия пост
# 12
Привет и благодаря за темата Hug
Ще съм благодарна за разяснение, ако някой има опит - днес мои познати ме помолиха да ги чекирам до Абу Даби. За полета натам си издаде бордни карти. За обратния полет обаче ми излязоха "потвърждения за чекиране", като пишеше, че бордните карти ще им дадат на гише, след проверка на документите за пътуване. Тъй като за пръв път виждам подобно "чекиране", не знам какво значи. Та, моля за помощ, за да разясня и на тях и да не се притесняват.
Предварително ви благодаря Hug
Виж целия пост
# 13
Привет и благодаря за темата Hug
Ще съм благодарна за разяснение, ако някой има опит - днес мои познати ме помолиха да ги чекирам до Абу Даби. За полета натам си издаде бордни карти. За обратния полет обаче ми излязоха "потвърждения за чекиране", като пишеше, че бордните карти ще им дадат на гише, след проверка на документите за пътуване. Тъй като за пръв път виждам подобно "чекиране", не знам какво значи. Та, моля за помощ, за да разясня и на тях и да не се притесняват.
Предварително ви благодаря Hug

Буквално си е написано
пишеше, че бордните карти ще им дадат на гише
Което значи точно това - отиват на гишето за чекин и ще им дадат бордните карти.
Виж целия пост
# 14
И аз така го разбрах, ама, като не е за мен и не ми се е случвало, се притесних. Благодаря Hug
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия