Мнения за неелитни училища след седми клас в София- Тема 3

  • 60 428
  • 742
# 630
Много ясно че деца, влезли с бал 480 в СМГ, и на ДЗИ да се представят по-добре от тези в 30то. Но като си с 400-, какво те грее?

Този въпрос шега ли е?
За всеки случай отговарям - ще ме грее, защото ще установя, че децата в 30-то се справят на ДЗИ по-добре от тези в 119-то, 2-ро, 12-то. Примерно. Ще прегледам и какъв е успехът на ДЗИ по изучавания език.
Виж целия пост
# 631
Просто_майка, 30 дали са с часове на блокове?
Не. С нормално разписание са си.
Виж целия пост
# 632
Много ясно че деца, влезли с бал 480 в СМГ, и на ДЗИ да се представят по-добре от тези в 30то. Но като си с 400-, какво те грее?

Този въпрос шега ли е?
За всеки случай отговарям - ще ме грее, защото ще установя, че децата в 30-то се справят на ДЗИ по-добре от тези в 119-то, 2-ро, 12-то. Примерно. Ще прегледам и какъв е успехът на ДЗИ по изучавания език.

Именно, ориентирът ДЗИ е  полезен, особено когато касае училища, които не са "топ" и където ученето и учителите са ти по подразбиране на ниво (или поне така се очаква).
Когато редим училища, за които имаме малко отзиви от познати/непознати, използването на ДЗИ като някакъв критерий за подредба помага.
Освен това, понякога се забелязват училища, които иначе се пропускат поради традиционно ниския им бал на влизане. Пример - 157 гимназия с испански. Нисък бал на влизане - доста прилично ДЗИ години подред. Ако гоня "испански" непременно, тези резултати биха ме накарали да проуча по-внимателно гимназията.

Когато избирах училище за децата за 5-7ми клас, се водех от класациите на седмокласните НВО-та на училищата.
При подредба на желанията за гимназията, ДЗИ също ми беше ориентир.
Виж целия пост
# 633
Много ясно че деца, влезли с бал 480 в СМГ, и на ДЗИ да се представят по-добре от тези в 30то. Но като си с 400-, какво те грее?

Този въпрос шега ли е?
За всеки случай отговарям - ще ме грее, защото ще установя, че децата в 30-то се справят на ДЗИ по-добре от тези в 119-то, 2-ро, 12-то. Примерно. Ще прегледам и какъв е успехът на ДЗИ по изучавания език.

Именно, ориентирът ДЗИ е  полезен, особено когато касае училища, които не са "топ" и където ученето и учителите са ти по подразбиране на ниво (или поне така се очаква).
Когато редим училища, за които имаме малко отзиви от познати/непознати, използването на ДЗИ като някакъв критерий за подредба помага.
Освен това, понякога се забелязват училища, които иначе се пропускат поради традиционно ниския им бал на влизане. Пример - 157 гимназия с испански. Нисък бал на влизане - доста прилично ДЗИ години подред. Ако гоня "испански" непременно, тези резултати биха ме накарали да проуча по-внимателно гимназията.

Когато избирах училище за децата за 5-7ми клас, се водех от класациите на седмокласните НВО-та на училищата.
При подредба на желанията за гимназията, ДЗИ също ми беше ориентир.
Точно тези резултати  ми бяха критерия " освен че ние е близо "- да пишем след 164, 157 училище. Дъщеря ми е вече 11 клас и всичко е ок.Има прилични оценки около 5- 5,50, нормална следа и нормални учители.
Виж целия пост
# 634
Балът във 2ро е 200, в 119то- 300. Логично е, че и в 12ти клас ще има разлика в полза на второто.
Дете с бал 200 няма да има шанс за 119то, а и да успее да се уреди, няма да се справи на матурите по-добре, отколкото, ако е учило във 2ро.

Та така за класациите. Има ли цедка на входа, те не отразяват качеството на преподаване.
Виж целия пост
# 635
Ами на практика не се получава точно така, макар че на теория е логично.
Ето класация по ДЗИ БЕЛ за 5 години назад.
Скрит текст:
Пример със 157ма гимназия - с ДЗИ резултати по БЕЛ изпреварва училища като 134, 127, 7мо, 119то, 138мо.
А по бал за НВО е след всички тях.
Сега да не решите, че агитирам за това училище. Joy
Давам пример просто.
Виж целия пост
# 636
Според мен ДЗИ по БЕЛ изобщо не трябва да бъде критерий. Че по тази логика ТУЕС хич не става в сравнение с други училища, а пък всички знаем с какви балове се влиза там. Вторият ДЗИ мисля, че е по-правилно да се гледа. Особено с тези профили вече.
Виж целия пост
# 637
Е, ТУЕС е ясна картинка, нали говорихме за ориентир за нискобалови училища и ДЗИ като помощно средство за ориентир, не като единствен критерий. Иначе аз съм гледала и ДЗИ по чужди езици, както и по други предмети, също и класирания на олимпиади.

Пък и всички училища държат ДЗИ по БЕЛ, все пак дава някаква представа за нивото по някакъв общ показател.
Виж целия пост
# 638
ДЗИ БЕЛ дава добра представа на изхода, само ако се сравняват съпоставими по брой випуски на съответните училища. Няма как да сравняваме випуск на училище с две паралелки и випуск на училище със седем.
Виж целия пост
# 639
Според мен е важно с какво ще кандидатства в университета, но това е друга тема и не е за тук Simple Smile
Виж целия пост
# 640
Здравейте, някой може ли дадене някакви отзиви за 134 СУ?Преподавателите по английски добри ли са, как е протичало ДО?
Виж целия пост
# 641
Според мен е важно с какво ще кандидатства в университета, но това е друга тема и не е за тук Simple Smile
Това е много трудно да се знае от сега. Съдя по голямата си дъщеря, която към 9-10кл реши какво иска да учи, което нямаше нищо общо със средното.
Хора, не мога да намеря статистика за ДЗИ-тата за 2021. Моля за помощ
Виж целия пост
# 642
Хора, не мога да намеря статистика за ДЗИ-тата за 2021. Моля за помощ
Бих казала ДИ-ДЕ-ВА Кратък презентация с анализ
Дано съм разбрала какво търсиш. Не мисля, че някой е правил подробна статистика в ексели.
Виж целия пост
# 643
Ами, миналата година имаше по училища. Кое как се е представило. Със сигурност го гледах, защото голямата имаше ДЗИ-та тогава.
Виж целия пост
# 644
Гита Ог, това ли си гледала? http://www.danybon.com/obrazovanie/top-1000-gimnazii-bg-dzi-12-class-2020/
За тази година не открих.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия