На море в България 2020 г.! - 6

Това с харесването винаги е доста субективно и много зависи от индивидуалните претенции на всеки. 😀 Съвсем скоро, при разговор с туристическата агентка, с която си резервирам почивките извън страната разбрах, че и нас ни водят от "капризните" клиенти. Бях много изненадана да го чуя (не сме от хората, които задължително търсят и държат на лукса), и няколко пъти се опитах да обясня, че това съвсем не е така, но тя си държеше на своето. Накрая я попитах, какво разбира/влага в израза "капризен клиент". Отговорът беше, "хора, които няма да си за мълчат, ако нещо не е наред". Да, факт е, че ако нещо не е наред по моите критерии, няма как да си за мълча и да махна с лека ръка. Уважавам себе си и парите си, и считам, че е нормално, когато плащаш да получаваш съответното качество. Много мразя дребни тарикатлъци, това е нещото, което може да ме "изкара извън нерви", както и стана в хотел Марина Сандс в Обзор. Може да е нов хотел, но мениджмънта му е под всякаква критика, затова и си тръгнахме, нямах никакво намерение 8 дни да си късам нервите с тях. Но всяко "зло за добро", как иначе щях да си "начешам крастата" да стигна до Дюни. 😀
Южният плаж на Бяла в 17.30 днес

Перфектно е. Най-в северната част на плажа, до скалите, също има едно място, огряно до късно. Като ми писне слънцето, се крия под скалите. Днес има хора, както се вижда. Но все пак не е Шабла с километрите плажна ивица. Като цяло е спокойно. В комплекса ни има само още едно семейство. Басейнът днес беше само наш. Идвала съм преди 40 години на лагер тук и имам хубави спомени.
Бихте ли споделили къде отсядате там и колко време е придвижването до плажа?
Вчера минахме през Бяла, на връщане от Обзор. От любопитство се разходихме с колата през градчето и стигнахме до едни големи комплекси с апартаменти, паркирахме там и по доста стръмен път се спуснахме до плаж, на който имаше една оранжева пързалка. Само от горе гледах плажа. Имаше хора доста, към 15 ч. все още нямаше сянка. Плажът ми се стори добре, но от високо не можах да преценя за дълбочината и дали има камъни.
Инъче ние бяхме за първи път на Обзор и надявам се не за последен. Много ни хареса градчето. Поддържани паркове, плажа също хубав, водата беше перфектна - чиста с рибки (и малко щипалки). Не става чак толкова дълбоко, очаквах да е по-зле. За нас беше идеално. Бяхме на централен плаж. Цените за нас нормални. Отседнахме в хубав апартамент на две минути от плажа и толкова от центъра. Готвехме си и няколко пъти се хранихме по заведения. Много ни хареса на обяд в ресторант България - на ул. Отец Паисий. Пада се зад неработещия хотел мисля Суено, който е на плажа.На центъра в бистро Палма обяда за 5 -ма супи и готвено плюс нещо безалкохолно  излизаше около 50 лв. Много хубава беше рибената им чорба.Дюнери - 4лв.среден, 5 лв. голям, палачинка 3лв., понички 4 лв, дори на плажната алея имаше автомат за кафе -50ст. А в Златните не намерих поне такъв и си купих от магазин за 1,80. Купихме си пресни миди3,50 кг, сафрид 11лв. от магазина срещу р-т Ореха( на кръстовището със светофар).Като цяло прави впечатление, че хората добре си поддържат градчето. Браво за което!
Туристите ми се сториха доста. Според местни,курорта се напълнил от преди седмица.Но гледам на доста къщи имаше табели за свободни стаи. С паркирането обаче трябва да се внимава. Има паяк и го видяхме вчера в действие. Ние си имахме място към ап. Но имало и платен паркинг някъде за 6лв./24ч.
Това ни беше почивка в последния момент и за първи път без ол от доста години. Сметката излезе почти( малко по-малко) колкото оферта, която получих за Сънрайз Ол Суит, но съпругът ми категорично отказа да сме посещавали хотели тази година.
Извинявам се за дългият и хаотичен пост. Ако имате въпроси - насреща съм.
Моля, ако някои е бил в Балчик и е доволен тази година да сподели за хотел, апартамент или къща за гости.
И в Бяла си взехме Каварненски миди по 3.50. Ние в хладилна чанта доста неща си носим, пазаруване и така тръгваме. Така ни излиза все едно сме си вкъщи.
Южният плаж на Бяла в 17.30 днес

Не разбрах на кой плаж казваш южен. Този до пристанищета ли, на който се слиза от Вемара клуб или на този, който е под водната пързалка?
Тази година изневерихме на Созопол и резервирахме хотел в Слънчев бряг. Липсата на пияни англичани, хотел на пясъка, широкия плаж с възможност да спазваш дистанция ни накараха да го изберем. Но не сме били там от деца по времето на соца.
Моля за информация за добри ресторанти на Слънчев бряг и Несебър. И в които поне малко се спазват някакви правила във връзка с КВ. Благодаря
В Слънчев бряг ресторант Джани и ресторанта на хотел Кокиче, ако тази година изоцщо и отворил. Нямам идея какви правила се спазват тази година, но като кухня са добри.
Синът ми се прибра от Созопол. Доволен е от всичко като за младежка компания, но  каза че курорта се пука по шевовете. Основно са били на плаж Смокиня.
Плажът под базата на прокуратурата е южният плаж. Не го наричам аз така, а има табели с това наименование. До него се стига с кола, паркира се до плажа.
Никакъв шанс за социална дистанция!
Пълно е, препълнен плаж... Ужасно много румънци, бутат се, на един чадър са по няколко. Никъде не видях сервитьори с маски /няколко с лигавници да/. С шлемове бяха в Макдоналдс.
Отказахме се и вечер да се разхождаме там, пияни българи, румънци, руснаци и поляци. И много много хора... Поне тази седмица беше така.
Не я знам къде се намира. Аз като съм  ходила съм била в частта под Бяла Бийч Резорт и до водната пъзалка. Слизала съм с кола и до плажа до пристанището, но то там почти нама плаж. Малък и тесен.
И ние тази седмица бяхме в Слънчев бряг- много приятно бях изненадана. Бяхме в хотел Гларус- навсякъде в хотела имаше машинки за дезинфекция и хората масово ги ползваха аз също 😀. Хотела е на брега на морето-не беше пълен имаше крила които не  се ползват-предимно чужденци, но бяха културни и всички спазваха дистанция. Пред хотела има широка свободна зона- почти празна / поне тази седмица беше така/ Вечер правехме дълги разходки и към центъра си имаше доста хора. Но хапването по заведения ни излезе доста скъпо. Цените са доста по-високи от Приморско и Несебър с тях сравнявам защото Юни бяхме там.Изкарахме си страхотно.  Но в Слънчев бряг без изхранване е скъпичко, но пък опитахме доста нови за нас неща.
Тази година почти се бях отказала от ходене на море (отменихме резервацията за Обзор и ни дадоха ваучер за бъдещо ползване).
Сега обаче ме пускат в отпуска края на август и решихме, че в този период за Обзор ще е хладно, затова се насочихме към Сл. бряг, където не сме стъпвали последните 10 години. За хотела, който избрах на първа линия на плажа и AI,  нямам никакви колебания (рейтинг в букинг над 9) и знам, че всичко ще е топ. Притесненията са ми точно от навалица, чужденци и неспазване на дистанция. Много се надявам накрая на месеца да е по-спокойно и да има по-малко хора.

Този е май най- хубавият плаж на Бяла, защото имам спомен че хазяите ни пратиха точно там, слизахме с кола.
И все пак, нищо общо с плажовете на юг.Странно ми е когато на някой му хареса в Бяла.
Нашето второ море се очертава към 6 ти септември, защото малката ще е на  лагер до тогава и да си я вземем и да поостанем.Единственото, което знам е че ще е на юг и ще ми трябва пералня Smiley
Само да сме здрави и да се поспре тоя кв.
Ще търся и по хигиенично място с мерки. Да видим..ще ли го бъде!
Аз тъпо и упорито продължавам да си пращам запитвания до Съни турс за разни хотели, които си харесвам,обаче явно все скъпи ми хващат окото 😀.Сол Несебър Палас от 7.09 ,цената за 5 нощувки е 2085 лв,за едноспален апартамент,т.е 400 лв на ден.Та независимо от вирус,отлив на чужденци и т.н,няма спад на цените.Ама аз съм инат и ще чакам до последно😀,ще резервирам в последния момент.Алгара Кранево,малко по-прилична цена,ок 300 лв на ден.
А, добре. Притесних се, че само аз им пращам по 3 запитвания на ден Wink Не се притеснявай, това им е работата. Така или иначе ще направя две резервации през тях. На мен за Палас ми бяха дали цена за 5 нощувки 1850, но ние сме с две деца, едното от които се води възрастен вече, навършени 13г.