Да спестя главоболия и на вас, дано помогнем!
Става въпрос за ВиМакс София, офис Лозенец.
За съжаление ще оставя негативен, но и предупредителен коментар. Доволни сме от Петър, който се отнесе уважително, разбиращо и отзивчиво при покупката и избора на климатик от ВиМакс.
Но дотам!
В деня на монтажа, момчето от групата ни предупреди, че е възможно да ни се спука стъклопакета, тъй като дупката да кабелите е в близост до прозореца. Наблюдавайки го ( двамата с мъжа ми) видяхме, че не прояви никакво старание това да не се случи. Не използва леко и внимателно бормашината, не опита да пробие с по-малка боркорона и в последствие да разшири дупката. Стената е изградена там от ютонг и гипсокартон! Мъжа ми ( който разбира и умее), няколко пъти се опита да съдейства и разговоря, но не срещна разбиране. След като приключи монтажа се появиха капки в стъклопакета, а на другият ден, той беше спукан. Отчайващото е че, свързвайки се с шефа на монтажната група, той направи преценка на казуса само по телефона. грубо и несъобразително отхвърли възможността за грешка на служителя си. С ирония и подигравателно, ни каза да се оплачем в КЗП.
Нямаше да пишем оплакваме и даже да търсим вина, пари, сметка за счупеният ни стъклопакет, ако г-н Георги Татарски( шефа на монтажната група) се беше отнесъл човешки и подходил с разбиране. Да беше поднесъл само едно” извинявайте” е напълно достатъчно! Жалко…
Виж целия пост