Енгин Акюрек в "Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 399

  • 30 171
  • 737
# 60


https://www.facebook.com/notes/engin-aky%C3%BCrek-the-actor/the- … /1180848865600961

Момичета, ето поредния 23-ти, обещан анализ от Навид Шахзад на "Дъщерята на посланика".

Дъщерята на посланика (част 1)
Навид Шахзад


Скрит текст:
Хората са пестеливи животни и изключенията от правилото не само заплашват по-голямата група, но и предизвикват чувство на безпокойство. Колективната дълбока, но неточна мъдрост на стадото ни казва, че само децата са егоистични, социално недобре настроени, свръхчувствителни, разглезени, агресивни или социално неудобни и проявяват повишено чувство за право, тъй като никога не са се научили да споделят и / или никога не са получавали подаяния от ръка.

Главната героиня в драматичния сериал „Дъщерята на посланика” е Наре, единствено дете, което променя правилата на играта с всички такива предполагаеми идеи. Семейството с едно дете е изградено като триъгълник и изисква постоянно присъствие на всичките трима членове, за да не се разпадне. С нещастната смърт на майката, семейството на Наре, въпреки всички предимства и дипломатически привилегии, на които се радва, се разпада. Както тя обяснява на решително отмъстителния Санджар в един от най-добрите диалози, написани за връзката между бащи и дъщери - бащата на Наре, вместо да държи ръката й, би я „махнал като бръмчаща муха“ (еп. 14). Следователно детето е оставено да поема травмата от смъртта на майка си само, често „плаче толкова тихо, че понякога дори самата тя не знае, че плаче“.

За разлика от това, Санджар е първият роден в семейство от три деца, които се сблъскват с несигурно бъдеще, обзето от бедност, лишено от удобствата, които позволява привилегированият статус на Наре. Това още веднъж потвърждава истинността на общоприетото схващане, че богатството и статутът не са гаранти за щастие и любов. Независимо от разликите в статута, първороденото и единственото дете имат една обща черта, т.е. и двамата са обременени с по-голямо чувство за отговорност, отколкото на другите деца, които са свободни да се радват на нормално сравнително безгрижно детство и юношество с напредване на възрастта, тъй като първият трябва да носи тежестта на родителя, докато вторият носи тежестта на очакванията.

Докато продължаваме да откриваме във всеки епизод, Наре опровергава теорията за зависимото, социално неудобно, привилегировано и разглезено дете със силната си независима природа, завидна самодостатъчност, нейната доброта и съпричастност при поставянето на емоционалните и физическите нужди на всеки друг пред собствените си. Започвайки с детската си кореспонденция със Санджар, виждаме тревогата й за "тъмното" малко момче, с което се сприятелява в Мугла, отказвайки да спомене за смъртта на майка си, тъй като тя "не искаше да го натъжава". Родена в една от скандинавските страни и живяла номадски живот с честите постове на баща си, Наре се връща у дома всяка година, за да намери Санджар, който я чака. Така че в детското си съзнание тя започва да идентифицира постоянството и понятието "дом" с образа на загоряло, сприхаво, намръщено момче, което чака годишното й пристигане с едва скрито вълнение. Израстването е труден бизнес за най-добрите от нас, но дете, което израства в компанията на възрастни - и това също, около привидно безразлично студено мъжко присъствие, Наре бързо съзрява в много специална млада жена. Красива и светла, тя се влюбва в момче, малко по-голямо от нея, което й подарява морска раковина, открита на дъното на морето.

През годините двете деца се доближават едно до друго и развиват дълбока взаимна връзка, изключваща всички останали. И все пак, колкото и близки да са те, по свой собствен свръхзащитен начин се предпазват един от друг от горчивината в съответните им животи. Наре никога не разказва на Санджар за раненото си сърце, което скърби за починалата майка и копнее за бащината любов, докато Санджар никога не разкрива униженията, които търпи поради обедняването си. Изследователите смятат, че единственото дете е уникална порода. Тъй като няма взаимодействие между братя и сестри, единственото дете се учи в ранна възраст да бъде самодостатъчно. Още повече се усложнява ситуацията от факта, че начинът на живот на единствено дете е значително различен от този на многодетното семейство. В случая с Наре можем да видим как тя се е научила да се справя в много ранна възраст с травмата от изнасилване, ужасяващите наранявания, раждането на собственото й дете и дълбоката рязка болка от изоставяне, която я преследва във всеки буден момент от живота й. За да оцелее и да живее за детето си, Наре потапя всички чувства на любов под многобройните слоеве на неумолим гняв. Нейният страхотен самоконтрол непрекъснато се подлага на изпитания и механизмът й за справяне развива привидно спокоен, макар и вътрешно криволичещ темперамент, който й позволява да функционира при най-трудните обстоятелства. Мъчително състояние да убие някого, спешно да отлети с детето, да пътува набързо и през нощта до единственото убежище, за което може да се сети за детето си, би било достатъчно, за да спре дори и най-силните мъже, да не говорим за млада майка. И все пак, това красиво, нежно момиче се справя с всичко това, изглеждайки измамно нормално по време на целия страх, изпълнен с бягството от Черна Гора.

Ураганът от емоции обръща всичко наопаки в сватбената нощ на Санджар, тъй като увереността на Наре я предава, когато се изправя пред Санджар след дълъг период на отсъствие. Момчето, което обичаше и за което се омъжи, сега по ирония на съдбата коленичи в краката й, изпълнявайки зейбек на собствената си сватба, е напълно пораснал красив мъж. Очите й галят някога любимото лице, усеща топлината на черните му, като въгленчета очи, които се разширяват при вида й, преди тя да припадне в обятията му. Докато я пренася в къщата си, Санджар също обхваща вълна от куп смесени емоции.  Облекчение, учудване, неверие, потопен гняв, всички се блъскат за предната линия, докато гледа момичето, което е обичал толкова страстно, само за да открие, че тя е станала още по-красива, отколкото когато той я видя за последен път. Затова първата им среща след девет години е променлив вулканичен коктейл от гняв, копнеж, страст и негодувание.

Докато Наре държи чувствата си под контрол, което тя се е научила през годините на самота, Санджар е като лава, изригваща изпод тънък фурнир от принудителна учтивост. Дори когато я наранява физически, тласка я към вратите, издърпва я от къщата си, крещи й - знаем, че всичко, което иска, е да я прегърне здраво, да докосне косата й, да я помирише и да я прегърне. Борейки се с чувствата, които се издигат в него като жлъчка, спокойствието на Наре предизвиква още по-голям гняв в него, когато го пита дали е успял да я забрави. Плюейки отрова, Санджар за втори път изхвърля Наре от дома си. По-слаба жена би се предала. Но не и Наре, която се прибира отново, за да гарантира безопасността на детето си и след това да сложи край на собствения си живот. Тази първа страстна среща, изпълнена с насилие, поставя модела на всички следващи срещи между отчуждените влюбени, докато Санджар научи цялата истина.

Втората им среща на завоя на стръмен път, водещ към хижата на скалите, е изпълнена със същото кресчендо от страст и гняв остава толкова неубедителна, колкото първата с разярения Санджар, укоряващ я за опит за самоубийство и прекалено бързото шофиране по коварен път. Въпреки че въпросите за миналото остават без отговор, тези срещи са достатъчни, за да ни убедят, че любовта, макар и скрита под слоеве на негодувание, е много жива между тях.

Докато Наре продължава да крие причината за своя полет от Черна гора, докато Санджар безмилостно преследва тайната на завръщането й, интелигентният сценарий също държи зрителите на тръни, тъй като всеки случай на близка интимност или разкритие е посрещнат с почти незабавно отдръпване към предишни враждебни позиции. Разгорещената и повтаряща се защита на Наре в Черна гора, където тя отрича каквото и да било погрешно действие е посрещната с предсказуема камениста съпротива от Санджар, докато сърцето й се стопява при мисълта за неразкритото посещение на Санджар в Черна гора по време на нейното възстановяване в Швейцария.

Така че можем да разберем, че дилемата в живота на Наре е многопластова. Възхитена от моменталната връзка между баща и дъщеря, тя се оказва в потайна двойна обвързаност, тъй като нейният неумолим обет: „никога да не прощава на Санджар“, се сражава яростно с усилията й да му попречи да убие Акън. По ирония на съдбата, страстната и силна любов от самото си естество често се оказва плодородна почва за омраза, улавяне на влюбените в мрежите, хвърлени от предателство, нарушаване на доверието, слабост и неверие.

По този начин Наре продължава да страда от последиците от невъзможната ревност и подозрителност на Санджар, които хвърлят сянка върху всяко приятелство, което се опитва да установи. Но вместо да приеме поражението и да се предаде пред такава жестока слабост, тя предпочита да отвърне на удара. Усещайки още една буря във вече нестабилните отношения, Наре призовава за временно примирие, тъй като и двамата работят за спасяването на дъщеря си от безскрупулния Гювен Челеби. Далеч от всички останали, в Черна гора, старите спомени започват да се размиват мрачно помежду им, когато сънливият Санджар си спомня за текстурата на косата на Наре, която спи и се притиска до него, докато радостта им от осуетяването на замисъла на Челеби почти напомня на детско веселие.

Следва продължение....
[/b]

Мариянка Two Hearts благодаря за превода! Много хубави анализи прави Навид Шахзад - абсолютно безпристрастни и прецизни, с точно познаване на материята. Значи тя гледа сериала  както "отгоре" /в цялост/ и вижда всички герои как са поставени в историята, така и "отвътре" - през очите на всеки един от тях.
Обединявайки двете  - при нея се получава професионалния зрител. Който вижда всичко, разбира и най-малките детайли и умее да ги постави на точните им места.

Чакам с нетърпение продължението за Наре.
Дотук е разгледала  "запознанството" на зрителя с героинята. Интересно ще ми е да прочета как Навид вижда по-нататъшните взаимоотношения на Наре със Санджар и дали би се ангажирала с някаква прогноза за бъдещето им.


Виж целия пост
# 61
Благодаря за анализа, като глътка свеж въздух  в жегата ми дойде.. Изчетох го на един дъх. Мисля, че оставам без думи, интерпретацията е толкова ясна и дълбока. Последователно, ще ми даде отговори на много въпроси и друга гледна точка.  Интригуващо е, как съпоставя чувствата и емоциите на двамата, безпристрастна и либерална.  Нямам търпение да прочета следващите части, не винаги успявам да разгадая НАре.
Тя е като тихо поточе, а Санджар е  буен водопад... Simple Smile  Противоположности, но това е голяма любов...
Да не бяха премълчавали нищо, колко по-добре щеше да е... Disappointed Relieved

Добре, че ги  има тези анализи, докато чакаме...

Виж целия пост
# 62


https://www.facebook.com/notes/engin-aky%C3%BCrek-the-actor/the- … /1180848865600961

Момичета, ето поредния 23-ти, обещан анализ от Навид Шахзад на "Дъщерята на посланика".

Дъщерята на посланика (част 1)
Навид Шахзад
Скрит текст:
Хората са пестеливи животни и изключенията от правилото не само заплашват по-голямата група, но и предизвикват чувство на безпокойство. Колективната дълбока, но неточна мъдрост на стадото ни казва, че само децата са егоистични, социално недобре настроени, свръхчувствителни, разглезени, агресивни или социално неудобни и проявяват повишено чувство за право, тъй като никога не са се научили да споделят и / или никога не са получавали подаяния от ръка.

Главната героиня в драматичния сериал „Дъщерята на посланика” е Наре, единствено дете, което променя правилата на играта с всички такива предполагаеми идеи. Семейството с едно дете е изградено като триъгълник и изисква постоянно присъствие на всичките трима членове, за да не се разпадне. С нещастната смърт на майката, семейството на Наре, въпреки всички предимства и дипломатически привилегии, на които се радва, се разпада. Както тя обяснява на решително отмъстителния Санджар в един от най-добрите диалози, написани за връзката между бащи и дъщери - бащата на Наре, вместо да държи ръката й, би я „махнал като бръмчаща муха“ (еп. 14). Следователно детето е оставено да поема травмата от смъртта на майка си само, често „плаче толкова тихо, че понякога дори самата тя не знае, че плаче“.

За разлика от това, Санджар е първият роден в семейство от три деца, които се сблъскват с несигурно бъдеще, обзето от бедност, лишено от удобствата, които позволява привилегированият статус на Наре. Това още веднъж потвърждава истинността на общоприетото схващане, че богатството и статутът не са гаранти за щастие и любов. Независимо от разликите в статута, първороденото и единственото дете имат една обща черта, т.е. и двамата са обременени с по-голямо чувство за отговорност, отколкото на другите деца, които са свободни да се радват на нормално сравнително безгрижно детство и юношество с напредване на възрастта, тъй като първият трябва да носи тежестта на родителя, докато вторият носи тежестта на очакванията.

Докато продължаваме да откриваме във всеки епизод, Наре опровергава теорията за зависимото, социално неудобно, привилегировано и разглезено дете със силната си независима природа, завидна самодостатъчност, нейната доброта и съпричастност при поставянето на емоционалните и физическите нужди на всеки друг пред собствените си. Започвайки с детската си кореспонденция със Санджар, виждаме тревогата й за "тъмното" малко момче, с което се сприятелява в Мугла, отказвайки да спомене за смъртта на майка си, тъй като тя "не искаше да го натъжава". Родена в една от скандинавските страни и живяла номадски живот с честите постове на баща си, Наре се връща у дома всяка година, за да намери Санджар, който я чака. Така че в детското си съзнание тя започва да идентифицира постоянството и понятието "дом" с образа на загоряло, сприхаво, намръщено момче, което чака годишното й пристигане с едва скрито вълнение. Израстването е труден бизнес за най-добрите от нас, но дете, което израства в компанията на възрастни - и това също, около привидно безразлично студено мъжко присъствие, Наре бързо съзрява в много специална млада жена. Красива и светла, тя се влюбва в момче, малко по-голямо от нея, което й подарява морска раковина, открита на дъното на морето.

През годините двете деца се доближават едно до друго и развиват дълбока взаимна връзка, изключваща всички останали. И все пак, колкото и близки да са те, по свой собствен свръхзащитен начин се предпазват един от друг от горчивината в съответните им животи. Наре никога не разказва на Санджар за раненото си сърце, което скърби за починалата майка и копнее за бащината любов, докато Санджар никога не разкрива униженията, които търпи поради обедняването си. Изследователите смятат, че единственото дете е уникална порода. Тъй като няма взаимодействие между братя и сестри, единственото дете се учи в ранна възраст да бъде самодостатъчно. Още повече се усложнява ситуацията от факта, че начинът на живот на единствено дете е значително различен от този на многодетното семейство. В случая с Наре можем да видим как тя се е научила да се справя в много ранна възраст с травмата от изнасилване, ужасяващите наранявания, раждането на собственото й дете и дълбоката рязка болка от изоставяне, която я преследва във всеки буден момент от живота й. За да оцелее и да живее за детето си, Наре потапя всички чувства на любов под многобройните слоеве на неумолим гняв. Нейният страхотен самоконтрол непрекъснато се подлага на изпитания и механизмът й за справяне развива привидно спокоен, макар и вътрешно криволичещ темперамент, който й позволява да функционира при най-трудните обстоятелства. Мъчително състояние да убие някого, спешно да отлети с детето, да пътува набързо и през нощта до единственото убежище, за което може да се сети за детето си, би било достатъчно, за да спре дори и най-силните мъже, да не говорим за млада майка. И все пак, това красиво, нежно момиче се справя с всичко това, изглеждайки измамно нормално по време на целия страх, изпълнен с бягството от Черна Гора.

Ураганът от емоции обръща всичко наопаки в сватбената нощ на Санджар, тъй като увереността на Наре я предава, когато се изправя пред Санджар след дълъг период на отсъствие. Момчето, което обичаше и за което се омъжи, сега по ирония на съдбата коленичи в краката й, изпълнявайки зейбек на собствената си сватба, е напълно пораснал красив мъж. Очите й галят някога любимото лице, усеща топлината на черните му, като въгленчета очи, които се разширяват при вида й, преди тя да припадне в обятията му. Докато я пренася в къщата си, Санджар също обхваща вълна от куп смесени емоции.  Облекчение, учудване, неверие, потопен гняв, всички се блъскат за предната линия, докато гледа момичето, което е обичал толкова страстно, само за да открие, че тя е станала още по-красива, отколкото когато той я видя за последен път. Затова първата им среща след девет години е променлив вулканичен коктейл от гняв, копнеж, страст и негодувание.

Докато Наре държи чувствата си под контрол, което тя се е научила през годините на самота, Санджар е като лава, изригваща изпод тънък фурнир от принудителна учтивост. Дори когато я наранява физически, тласка я към вратите, издърпва я от къщата си, крещи й - знаем, че всичко, което иска, е да я прегърне здраво, да докосне косата й, да я помирише и да я прегърне. Борейки се с чувствата, които се издигат в него като жлъчка, спокойствието на Наре предизвиква още по-голям гняв в него, когато го пита дали е успял да я забрави. Плюейки отрова, Санджар за втори път изхвърля Наре от дома си. По-слаба жена би се предала. Но не и Наре, която се прибира отново, за да гарантира безопасността на детето си и след това да сложи край на собствения си живот. Тази първа страстна среща, изпълнена с насилие, поставя модела на всички следващи срещи между отчуждените влюбени, докато Санджар научи цялата истина.

Втората им среща на завоя на стръмен път, водещ към хижата на скалите, е изпълнена със същото кресчендо от страст и гняв остава толкова неубедителна, колкото първата с разярения Санджар, укоряващ я за опит за самоубийство и прекалено бързото шофиране по коварен път. Въпреки че въпросите за миналото остават без отговор, тези срещи са достатъчни, за да ни убедят, че любовта, макар и скрита под слоеве на негодувание, е много жива между тях.

Докато Наре продължава да крие причината за своя полет от Черна гора, докато Санджар безмилостно преследва тайната на завръщането й, интелигентният сценарий също държи зрителите на тръни, тъй като всеки случай на близка интимност или разкритие е посрещнат с почти незабавно отдръпване към предишни враждебни позиции. Разгорещената и повтаряща се защита на Наре в Черна гора, където тя отрича каквото и да било погрешно действие е посрещната с предсказуема камениста съпротива от Санджар, докато сърцето й се стопява при мисълта за неразкритото посещение на Санджар в Черна гора по време на нейното възстановяване в Швейцария.

Така че можем да разберем, че дилемата в живота на Наре е многопластова. Възхитена от моменталната връзка между баща и дъщеря, тя се оказва в потайна двойна обвързаност, тъй като нейният неумолим обет: „никога да не прощава на Санджар“, се сражава яростно с усилията й да му попречи да убие Акън. По ирония на съдбата, страстната и силна любов от самото си естество често се оказва плодородна почва за омраза, улавяне на влюбените в мрежите, хвърлени от предателство, нарушаване на доверието, слабост и неверие.

По този начин Наре продължава да страда от последиците от невъзможната ревност и подозрителност на Санджар, които хвърлят сянка върху всяко приятелство, което се опитва да установи. Но вместо да приеме поражението и да се предаде пред такава жестока слабост, тя предпочита да отвърне на удара. Усещайки още една буря във вече нестабилните отношения, Наре призовава за временно примирие, тъй като и двамата работят за спасяването на дъщеря си от безскрупулния Гювен Челеби. Далеч от всички останали, в Черна гора, старите спомени започват да се размиват мрачно помежду им, когато сънливият Санджар си спомня за текстурата на косата на Наре, която спи и се притиска до него, докато радостта им от осуетяването на замисъла на Челеби почти напомня на детско веселие.

Следва продължение....[/color][/i][/b]

Благодаря за поредния анализ.Flowers Bouquet

Виж целия пост
# 63


Доста снимки ни пусна Беренче/Мелек.
Определено ще имаме и сцени с нея -  без мама и тати, после с мама и тати.



Също и Елвин/ малката Наре.


Виж целия пост
# 64


В неделя, от 19,00 ч. по канал MBC Persia, ще се излъчи филма "Поверявам ти децата".
Виж целия пост
# 65
  Вълшебна вечерви желая... Beers
Виж целия пост
# 66


https://www.facebook.com/monicasusanaalzua/posts/2596590147268702

Превод от испански Теменужка Христова:

Заедно със снимката, публикувана от “Blue Scape Diving”, благодарение на която видяхме Енгин във водите на Бодрум, има коментар, че са  се гмуркали на място, наречено “Невероятният риф”. В дълбините на това място се намират останките на потънал кораб, наречен “Пънар 1”.

За да разберем нещо повече за тази местност, посещавана тези дни от Енгин, споделяме с вас това, което открихме за тази страхотна местност, намираща се в морето на Бодрум. Снимките и информацията са от сайта на местната школа за гмуркане и могат да се намерят в Гугъл .

“Невероятният риф”се намира на 20 минути от центъра на Бодрум. Може да се оприличи на планина, благодарение на 35-те си метра дълбочина. Върхът му се намира на 7 метра под повърхността на водата. Рифът е известен с голямото количество и разнообразие от пъстроцветни риби и е подходящ както за професионално гмуркане, така и за новаци. В местността гмуркачите могат да открият подводни пещери, отдавна потънали кораби, отломки от самолети...

Блестящото море, което заобикаля полуостровът на Бодрум, е дом на хиляди видове подводни същества/твари и е признато за едно от най- привлекателните места за гмуркане в Турция!
По-плитките води са обитавани от октоподи, риба скорпион, 20 метра по-надолу могат да се видят още много и различни видове риби, големи рифове, покрити с морски гъби от най-различна големина и вид.

Останките на “Пънар 1”, посетени от Енгин:
Пътуването до там отнема около 40 минути с “Blue Skape”.
“Пънар 1” е бил военен кораб, използван от бреговата охрана като кораб цистерна. Корабът потъва през май, 2007 година и днес се използва като изкуствен риф от гмуркачите в Бодрум. Останките имат 37 м. дължина и са широки 7 м. Дълбочината на която се намира корабът започва от 18 м и слиза надолу до 33 метра.

Споделяйки информацията за тези прекрасни места, се чувстваме малко по-близо до Енгин. По този начин се опитваме да разберем защо го привличат дълбините на морето. Потъвайки в тези дълбини, сигурно се чувства реализиран и щастлив, а това прави щастливи нас, неговите фенове.
Последната снимка е тази, която сме видели с Енгин. Останалите снимки ни показват кътчета от местността и кораба “Пънар 1”.


Снимките може да се разгледат, като се кликне върху линка.
Виж целия пост
# 67


https://www.facebook.com/monicasusanaalzua/posts/2596590147268702

Превод от испански Теменужка Христова:


Скрит текст:
Заедно със снимката, публикувана от “Blue Scape Diving”, благодарение на която видяхме Енгин във водите на Бодрум, има коментар, че са  се гмуркали на място, наречено “Невероятният риф”. В дълбините на това място се намират останките на потънал кораб, наречен “Пънар 1”.

За да разберем нещо повече за тази местност, посещавана тези дни от Енгин, споделяме с вас това, което открихме за тази страхотна местност, намираща се в морето на Бодрум. Снимките и информацията са от сайта на местната школа за гмуркане и могат да се намерят в Гугъл .

“Невероятният риф”се намира на 20 минути от центъра на Бодрум. Може да се оприличи на планина, благодарение на 35-те си метра дълбочина. Върхът му се намира на 7 метра под повърхността на водата. Рифът е известен с голямото количество и разнообразие от пъстроцветни риби и е подходящ както за професионално гмуркане, така и за новаци. В местността гмуркачите могат да открият подводни пещери, отдавна потънали кораби, отломки от самолети...

Блестящото море, което заобикаля полуостровът на Бодрум, е дом на хиляди видове подводни същества/твари и е признато за едно от най- привлекателните места за гмуркане в Турция!
По-плитките води са обитавани от октоподи, риба скорпион, 20 метра по-надолу могат да се видят още много и различни видове риби, големи рифове, покрити с морски гъби от най-различна големина и вид.

Останките на “Пънар 1”, посетени от Енгин:
Пътуването до там отнема около 40 минути с “Blue Skape”.
“Пънар 1” е бил военен кораб, използван от бреговата охрана като кораб цистерна. Корабът потъва през май, 2007 година и днес се използва като изкуствен риф от гмуркачите в Бодрум. Останките имат 37 м. дължина и са широки 7 м. Дълбочината на която се намира корабът започва от 18 м и слиза надолу до 33 метра.

Споделяйки информацията за тези прекрасни места, се чувстваме малко по-близо до Енгин. По този начин се опитваме да разберем защо го привличат дълбините на морето. Потъвайки в тези дълбини, сигурно се чувства реализиран и щастлив, а това прави щастливи нас, неговите фенове.
Последната снимка е тази, която сме видели с Енгин. Останалите снимки ни показват кътчета от местността и кораба “Пънар 1”.


Снимките може да се разгледат, като се кликне върху линка.[/b]

Благодаря за превода! Two Hearts
Прекрасно казано - научавайки за любимите неща на Енгин, се чувстваме по-близо до него!

Ако се появи и снимка от Анкара - направо ще сме си супер доволни и щастливи.

Желая ви прохладна вечер.


Виж целия пост
# 68


И от мен, лека.
Виж целия пост
# 69
Добро утро!

Виж целия пост
# 70
Добро утро,



Август е!

Момичета, Hug

Здрав и приятен ден.
Виж целия пост
# 71


Добро утро и от мен.
Да имаме една прохладна събота.
Успешна да е.
Виж целия пост
# 72


Я, какво са сътворили.Енгин и ................., защото не съм сигурна.Kissing Heart
Виж целия пост
# 73


Добро утро момичета Two Hearts
Ето, че и август месец дойде .
Нека е хубав и успешен за всички!




Скрит текст:
Виж целия пост
# 74
Нов месец, нов ден, нов  късмет.. Нека болестите и проблемите са далеч, месеца да ни донесе много щастие, новини  и слънчеви дни.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия