Мнения за 20 ОУ Тодор Минков

  • 19 163
  • 137
Здравейте,
Моля, родители на деца от 1-ви до 4-ти клас в 20-то училище,  да споделят мнения за организацията на обучение, учители, атмосфера, натоварване на децата.
Чувам противоречиви мнения за целодневното обучение в училището, как се отразява на вашите деца?
Виж целия пост
# 1
Лично на моето се отразява много добре! Не й тежи и не се уморява. За мен целодневната форма е по-добра в сравнение: часове и после занималня. Организацията е добра, учителите, от които има впечатление също. Естествено има и учители, от които родители не са доволни. Много зависи и какви ще са децата, съответно родителите им, на които ще попаднете, защото това е определящо за атмосферата в класа, колкото и добър да е началният учител и останалите, които преподават ( имат повече от 1 учител). Това, обаче, няма как да го предвидите.
Виж целия пост
# 2
Може ли да разкажете как са организирани часовете и деня на децата? (в смисъл на дневен режим, езикът как се изучава?)
Виж целия пост
# 3
Хайде и тук да се запиша,че сякаш е най-актуална информацията.
Виж целия пост
# 4
Аз съм много доволна от 20 ОУ. Организацията на учебния процес е перфектна, имат по над 10 ч. седмично чужд език. Поне в класа на дъщеря ми няма кой знае какви конфликти, с изключение на 4-5 по-палави момчета, но това го има навсякъде. Учителите общо взето са взискателни и децата успяват в рамките на учебния процес да усвоят около 90% от материала /поне при дъщеря ми е така/. Естествено, остава все нещичко за доизкусуряване събота и неделя, но по-скоро то се състои в преглеждане на работата на детето през седмицата и наблягане на грешките, които е допуснало и как да ги отстрани. При нас това отнема обикновено 1-2 ч.през уикенда.
Виж целия пост
# 5
Аз съм много доволна от 20 ОУ. Организацията на учебния процес е перфектна, имат по над 10 ч. седмично чужд език. Поне в класа на дъщеря ми няма кой знае какви конфликти, с изключение на 4-5 по-палави момчета, но това го има навсякъде. Учителите общо взето са взискателни и децата успяват в рамките на учебния процес да усвоят около 90% от материала /поне при дъщеря ми е така/. Естествено, остава все нещичко за доизкусуряване събота и неделя, но по-скоро то се състои в преглеждане на работата на детето през седмицата и наблягане на грешките, които е допуснало и как да ги отстрани. При нас това отнема обикновено 1-2 ч.през уикенда.

Здравейте,
Дали можете да цитирате примерна програма.
Виж целия пост
# 6
Аз съм много доволна от 20 ОУ. Организацията на учебния процес е перфектна, имат по над 10 ч. седмично чужд език. Поне в класа на дъщеря ми няма кой знае какви конфликти, с изключение на 4-5 по-палави момчета, но това го има навсякъде. Учителите общо взето са взискателни и децата успяват в рамките на учебния процес да усвоят около 90% от материала /поне при дъщеря ми е така/. Естествено, остава все нещичко за доизкусуряване събота и неделя, но по-скоро то се състои в преглеждане на работата на детето през седмицата и наблягане на грешките, които е допуснало и как да ги отстрани. При нас това отнема обикновено 1-2 ч.през уикенда.

Здравейте,
Дали можете да цитирате примерна програма.
Всеки ден имат поне по 2 часа БЕЛ и 2 часа чужд език, както и 2 ч. математика. Това прави 6 ч. Останалите 3 ч. се запълват от музика /2 ч. седмично/, рисуване /1 или 2 ч. седмично/, физическо, /3 ч. седмично/,  технологии /2 ч. седмично/, приложни изкуства /2 ч. седмично/, религия /1 ч. седмично/, час на класния.
На обяд имат 1 ч. 15 мин. почивка - от 12.15 ч. до 13.30 ч. Тогава обядват и при хубаво време играят навън. В училището има и стол.
Часовете за малките започват в 8.30 ч. и завършват в 16.30 ч. и няма възможност да вземате детето по-рано или по-късно. За по-рано вземане е възможно по изключение при някаква наложителна причина /лекар, зъболекар и т.н./. Часовете са разпръснати през целия ден по блокове и няма основен час и занималня - напр. може преди обяд да имат чужд език и математика, а следобяда БЕЛ. Ако имат напр. 3 часа БЕЛ те обикновено са в блок един след друг и 1 или 2 от тях се водят основни, а 3-тия самоподготовка /нещо като занималнята - пишат си домсшните и правят допълнителни упражнения/.
Виж целия пост
# 7
Много Ви благодаря!!!! Ние се колебаем между 20 и 22 предвид близостта им. Признавам, че се притеснявам детето да започне чуждоезиково обучение с немски или френски. Бих предпочела да започне с английски, а по служене език да изучава в гимназията. И въпреки това ни харесва всичко прочетено за 20то училище, но се притесняваме натоварването да не е по голямо за детето.....много ни е трудно да се определим в желанието си
Виж целия пост
# 8
Много Ви благодаря!!!! Ние се колебаем между 20 и 22 предвид близостта им. Признавам, че се притеснявам детето да започне чуждоезиково обучение с немски или френски. Бих предпочела да започне с английски, а по служене език да изучава в гимназията. И въпреки това ни харесва всичко прочетено за 20то училище, но се притесняваме натоварването да не е по голямо за детето.....много ни е трудно да се определим в желанието си
Според мен натоварването не е повече от това в другите училища. Моята дъщеря обожава това училище, при все че е от по-мързеливите. Бях й вметнала, че ако не й харесва, мога да я преместя в друго. Тя обаче не иска и да чуе.
В училището имат един господин по приложни изкуства, който децата обожават и чакат с нетърпение часовете при него. Освен това, наблюдавайки учителите по време на он-лайн обучението, прави ми впечатление, че имат подход и знаят как да респектират  децата.
На мен пък като родител много ми харесва, че детето ми, което още няма 8 г. може да чете, пише и говори на чужд език. В тази насока мога само да кажа, че от началото на учебната година, до момента, дъщеря ми изписа 4 тетрадки по 24 л. на чужд език. Правила съм проучвания - няма друго училище с такова интензивно изучаване на чужд език. От 2 клас, часовете по чужд език са 12 за седмица. Няма как това да се сравнява с 2-та часа седмично, заложени в общите училища. Дори децата в 20 ОУ да не са на max в часовете по чужд език, все ще им останат основните познания за езика. Все пак те всеки ден по 2-3 ч. говорят на него.
Като предимство на 20 ОУ бих отбелязала и това, че е основно училище и го няма лошия пример на пушещите по ъглите какички и батковци. Самото училище /вкл. и двора/ е  с контролиран достъп. Външни лица няма как да влязат през учебно време или извън него, вкл. и да разхождат помиярите си в двора.

Не искам поста ми да звучи като агитация за 20 ОУ, но аз лично и за миг не съжалявам за избора  си.
Виж целия пост
# 9
Много Ви благодаря!!! Всичко, което споделяте ми е много полезно!!! Аз също харесвам 20то училище! Единственото ми притеснение дали детето ми ще се умаря и дали ще е обучаемо слетобедните часове.

От една страна ни се иска да я запишем във френската паралелка, от друга си мисля, че френския е сложен език и не съм сигурна дали тя ще се справи с него.

Още веднъш много, много благодаря!!!
Виж целия пост
# 10
Аз съм много доволна от 20 ОУ. Организацията на учебния процес е перфектна, имат по над 10 ч. седмично чужд език. Поне в класа на дъщеря ми няма кой знае какви конфликти, с изключение на 4-5 по-палави момчета, но това го има навсякъде. Учителите общо взето са взискателни и децата успяват в рамките на учебния процес да усвоят около 90% от материала /поне при дъщеря ми е така/. Естествено, остава все нещичко за доизкусуряване събота и неделя, но по-скоро то се състои в преглеждане на работата на детето през седмицата и наблягане на грешките, които е допуснало и как да ги отстрани. При нас това отнема обикновено 1-2 ч.през уикенда.

Здравейте,
Дали можете да цитирате примерна програма.
Всеки ден имат поне по 2 часа БЕЛ и 2 часа чужд език, както и 2 ч. математика. Това прави 6 ч. Останалите 3 ч. се запълват от музика /2 ч. седмично/, рисуване /1 или 2 ч. седмично/, физическо, /3 ч. седмично/,  технологии /2 ч. седмично/, приложни изкуства /2 ч. седмично/, религия /1 ч. седмично/, час на класния.
На обяд имат 1 ч. 15 мин. почивка - от 12.15 ч. до 13.30 ч. Тогава обядват и при хубаво време играят навън. В училището има и стол.
Часовете за малките започват в 8.30 ч. и завършват в 16.30 ч. и няма възможност да вземате детето по-рано или по-късно. За по-рано вземане е възможно по изключение при някаква наложителна причина /лекар, зъболекар и т.н./. Часовете са разпръснати през целия ден по блокове и няма основен час и занималня - напр. може преди обяд да имат чужд език и математика, а следобяда БЕЛ. Ако имат напр. 3 часа БЕЛ те обикновено са в блок един след друг и 1 или 2 от тях се водят основни, а 3-тия самоподготовка /нещо като занималнята - пишат си домсшните и правят допълнителни упражнения/.

Много ще съм Ви признателна, ако можете да дадете пример с един учебен ден, т.е. програмата. За мен най-вече интерес е слетобяд какви часове имат децата. Дали българския и математиката винаги са сутринта наример.
Виж целия пост
# 11
Аз съм много доволна от 20 ОУ. Организацията на учебния процес е перфектна, имат по над 10 ч. седмично чужд език. Поне в класа на дъщеря ми няма кой знае какви конфликти, с изключение на 4-5 по-палави момчета, но това го има навсякъде. Учителите общо взето са взискателни и децата успяват в рамките на учебния процес да усвоят около 90% от материала /поне при дъщеря ми е така/. Естествено, остава все нещичко за доизкусуряване събота и неделя, но по-скоро то се състои в преглеждане на работата на детето през седмицата и наблягане на грешките, които е допуснало и как да ги отстрани. При нас това отнема обикновено 1-2 ч.през уикенда.

Здравейте,
Дали можете да цитирате примерна програма.
Всеки ден имат поне по 2 часа БЕЛ и 2 часа чужд език, както и 2 ч. математика. Това прави 6 ч. Останалите 3 ч. се запълват от музика /2 ч. седмично/, рисуване /1 или 2 ч. седмично/, физическо, /3 ч. седмично/,  технологии /2 ч. седмично/, приложни изкуства /2 ч. седмично/, религия /1 ч. седмично/, час на класния.
На обяд имат 1 ч. 15 мин. почивка - от 12.15 ч. до 13.30 ч. Тогава обядват и при хубаво време играят навън. В училището има и стол.
Часовете за малките започват в 8.30 ч. и завършват в 16.30 ч. и няма възможност да вземате детето по-рано или по-късно. За по-рано вземане е възможно по изключение при някаква наложителна причина /лекар, зъболекар и т.н./. Часовете са разпръснати през целия ден по блокове и няма основен час и занималня - напр. може преди обяд да имат чужд език и математика, а следобяда БЕЛ. Ако имат напр. 3 часа БЕЛ те обикновено са в блок един след друг и 1 или 2 от тях се водят основни, а 3-тия самоподготовка /нещо като занималнята - пишат си домсшните и правят допълнителни упражнения/.

Много ще съм Ви признателна, ако можете да дадете пример с един учебен ден, т.е. програмата. За мен най-вече интерес е слетобяд какви часове имат децата. Дали българския и математиката винаги са сутринта наример.
Тази година програмата е такава, че БЕЛ винаги е сутрин. Математиката и чуждия език се редуват сутрин и следобяд. Миналата година обаче български и чужд език се редуваха - единия беше сутрин, другия следобяд, а на следващия ден - обратно. Според мен няма гаранция - зависи учителите как са ангажирани. Не мога да кажа обаче, че в следобедните часове децата възприемат по-малко.
Виж целия пост
# 12
Ето и примерна програма:
Сутрин
3 ч.БЕЛ
2 ч. чужд език
Следобяд
2 ч. приложни изкуства
1 ч. физическо
1 ч. технологии
Виж целия пост
# 13
Ето и друг ден:
Сутрин
1 ч. Околен свят
1 ч. БЕЛ
2 ч. Математика
1 ч. Чужд език
Следобяд
1 ч. Математика
1 ч. Физическо
2 ч. Чужд език
Виж целия пост
# 14
Да ни е честита новата 2021 година!!! Искам да благодаря за споделената примерна програма в началния етап до 4 клас !!!! Много ми е полезна цялата споделена информация!!! За съжаление още се раздирам от съмнения и дилеми Simple Smile   

Дали сте запознати каква е програмата на децата от 5 клас ? Дали обучението продължава да е до 16-17 часа или приключват на обяд!!!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия