Поръчвали ли сте от Aboutyou.bg?

  • 69 677
  • 737
# 450
Получих и втората си поръчка от промоцията, кецове на Replay. Страхотни! Малко нерви ми костваше поръчването, но си струваше.
https://m.aboutyou.bg/p/replay/milo-5664466
Виж целия пост
# 451
Имам и един въпрос и ще съм благодарен, ако някой откликне. Както казах не съм връщал още стоки на Aboutyou. Та чудех се както в моя случай, ако искам да върна два от общо четири артикула какво правя?Прилагам документа за връщане на стоки, на който са черирите артикула и залепям адреса на кутията или правите заявка за нови документи за връщане в случая за само два артикула и ги разпечатвате и прилагате?


Прилагаш документа за връщане в кутията, залепяш стикера с етикета и предаваш в Еконт. Толкова. Няма никакъв проблем дали връщаш част от поръчката или цялата. Едно и също се прави и няма проблеми. Проверено многократно.

И аз това направих още преди да направя запитването си без частта с посещението на офис на Еконт, но в последствие видях, че в самия сайт в раздел поръчки има бутон върни артикул и следвах стъпките там. А именно избираш артикулите, които искаш да върнеш и гененираш нов документ за връщане и за транспортиране. От прочетеното стигнах до извода, че тази стъпка може да се направи при липса на документ за връщане или ако искате поръчката ви за връщане да се обработи по-бързо. Демек ако имате 10 артикула и посочите само 1-2 за връщане обработката по връщането на пари става много по-бързо тъй като улеснява работата на екипа на Aboutyou. В някои от коментарите бях прочел, че при някои хора е имало забавяне по-голямо от 14 дневния обявен срок и мисля, че точно това е причината, че не е изготвена товарителница с точно тези продукти, които искаме да върнем.
Цитат от сайта: "При връщане на артикули, увери се, че в даден пакет връщаш само артикулите, посочени в товарителницата. В противен случай разпределението и възстановяването на сумата за върнатите от теб артикули може да отнеме малко повече време."
Аз лично предпочитам да имам малко забавяне пред това да ходя и да се занимавам да разпечатвам нови документи и така нататък при положение, че имам такива. Затова ще се спра на първият вариант към, който се бях й насочил. Същия този, който и Вие споделихте и потвърдихте, че работи, за което съм Ви благодарен.
Виж целия пост
# 452
След като получат върнатите неща ти пращат имейл. Обикновено отнема 1 седмица да получиш имейл и да ти наредят сумата по сметката.
Виж целия пост
# 453
Най- добре им пишете.От поръчка номер ....искам да върна n артикула.Как да процедирам.  Аз не съм връщала и не съм гледала документите им за връщане  Предполагам и в тях може да се отметне кое точно връщате. В оригиналната опаковка,на която вероятно има баркод.
Не ми изглежда и на мен ок тази блуза Днес получихме точно Levi's тениски,наред са,същите,като купувани от чужбина.

Вече реших как ще процедирам. Благодаря Ви за бързия отговор. Ако от сайта се генерира нов документ за връщане се получава точно това, което Вие казахте, а именно оставам само тези продукти, които искате да върнете /които сте отметнали/.

Напълно споделям мнението Ви за тениските на Levi's. И аз имам закупена от тях тениска, за която бих казал, че е първо качество. Шев, кройка, лого…всичко е перфектно. Сравних етикетите, тениската е произведена в Турция, а блузата в Пакистан. По принцип не мисля, че има голямо значение това, но в случая се оказа, че има.
Виж целия пост
# 454
Ако нещо е дефектно им пишете на имейл, най-вероятно ще ви компенсират.
Виж целия пост
# 455
Не виждам да пише ограничения, по мейл беше комуникацията

Бързо ли ти отговаряха? Доста бавно тече комуникацията с по 1 мейл от тях на ден...
Виж целия пост
# 456
Ако нещо е дефектно им пишете на имейл, най-вероятно ще ви компенсират.
Не го правят. Връщаш или пиеш една студена вода.
Виж целия пост
# 457
Ако нещо е дефектно им пишете на имейл, най-вероятно ще ви компенсират.
Не го правят. Връщаш или пиеш една студена вода.

Това не е вярно, компенсират с ваучер ако си настоятелен

За мейлите можеби няколко часа отне, не си спомням.
Виж целия пост
# 458
Аз пък днес получих имейл от сайта, че се извиняват за забавянето на поръчката ми. Тя все още не била подготвена и предадена на куриер, но когато това стане, ще ми изпратят съобщение с номера, за да мога да я проследявам и отдолу още веднъж ми се извиняват. А поръчката ми пристигна още в понеделник:rolling_eyes:
Виж целия пост
# 459
Аз пък днес получих имейл от сайта, че се извиняват за забавянето на поръчката ми. Тя все още не била подготвена и предадена на куриер, но когато това стане, ще ми изпратят съобщение с номера, за да мога да я проследявам и отдолу още веднъж ми се извиняват. А поръчката ми пристигна още в понеделник:rolling_eyes:
И на мен ми се извиниха, че последната ми поръчка се била забавила и ми пратиха код за отстъпка при следваща. А тя дойде за около 4 дни. Тактики прилагат да поръчваш още.
Виж целия пост
# 460
Колко процента е остъпката с кода?

Аз повече от 24 часа чакам отговор на мейл и такъв все още няма. Супер несериозно!
Виж целия пост
# 461
Колко процента е остъпката с кода?

Аз повече от 24 часа чакам отговор на мейл и такъв все още няма. Супер несериозно!
10 %.
Виж целия пост
# 462
И аз получих като извинение мейл с 10 % отстъпка. Освен това ми изпратиха и код за 20 % по случай рождение ми ден. За съжаление не мога да ги комбинирам двата заедно.

На последния мейл ми отговориха след ден и половина, предполагам са много заети, защото преди седмица-две им писах и отговориха за 5-10 минути.
Виж целия пост
# 463
Здравейте преди около 2 месеца получих портмоне на Guess,което напоследък да се нацепва самата му кожа.Дали ще ми приемат рекламация и да го върна ??
Виж целия пост
# 464
Здравейте преди около 2 месеца получих портмоне на Guess,което напоследък да се нацепва самата му кожа.Дали ще ми приемат рекламация и да го върна ??

Пишете им, мисля че имат гаранция на продуктите. За Guess не се очудвам обаче, приятелка си взе чанта от САЩ и след три месеца беше напукана...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия