Американски колеж - двадесет и първа тема

  • 52 691
  • 739
# 270
Малко закъснял въпрос, но все пак да попитам. ММ получава мейлите от колежа, но в момента отсъства. Препрати ми преди малко само един имейл за днешната РС - организационен.Ттвърди, че няма изпратени формуляри за индивидуални срещи? Вие какво получихте?

Имаше мейл за РС, в който имаше google форма за регистрация с всеки учител по времеви слотове.

Освен това вчера следобед  се получи мейл за органзацията на обучението за следващите две седмици и се очаква нов мейл за това какво следва след това.
Виж целия пост
# 271
На 6.11 получих мейл, в който имаше списък с преподавателите и към всеки се отваряше график с часовете. След това получих мейл он всеки с линк за среща в часа, който съм запазила
Виж целия пост
# 272
Има мейл озаглавен “Регистрация за родителска среща на 14” (маше и за 13-ти според график за отделните класове)
В мейла има таблица с линкове за посочване на слотове за стеща с всеки преподавател. Слотовете са през 10 мин. Разбрах, че за някои учители били свършили слотовете ( което беше първата ми мисъл лато видях как ще става срещата)
Виж целия пост
# 273
Слотовете са през 10 мин. Разбрах, че за някои учители били свършили слотовете ( което беше първата ми мисъл лато видях как ще става срещата)

Опитах само при един учител да запазя среща. Мислех, че съм запазила, но линк за среща не получих. Предполагам, че такова разминаване е изключение. При нужда сигурно може да се пише на учител за индивидуална среща.
Виж целия пост
# 274
Благодаря за бързата реакция. Явно се е получила някаква грешка. И този мейл втори мейл го няма, а сега вече е късно да моля да ми го пратят. Предполагам няма да има проблем да си уговоря индивидуални срещи с учителите допълнително.
Виж целия пост
# 275
Няма да имате проблем, ако поискате среща с преподавател. Аз успях с всички преподаватели, с които исках да се видя, получих си линковете и вчера минаха.
Виж целия пост
# 276
Нади е единадесетокласничка от АК, тази година учи в САЩ по програмата Assist. Много се радвам за нея, защото сбъдва мечтите си и това й носи щастие.

https://www.darlingtonschool.org/Today/GalleryView/5329419?fbcli … 1c3YtjsiupdfUlJsQ
Виж целия пост
# 277
Нади е единадесетокласничка от АК, тази година учи в САЩ по програмата Assist. Много се радвам за нея, защото сбъдва мечтите си и това й носи щастие.

https://www.darlingtonschool.org/Today/GalleryView/5329419?fbcli … 1c3YtjsiupdfUlJsQ

Браво! Колко хубаво звучи - сбъдва мечтите си! От сърце се радвам за девойката! Браво на нея!
Виж целия пост
# 278
Може ли по-опитните да споделят дали преподавателите споделят, когато има проблем?
Видяхме се с всички учители, но много съмнителна работата. Всички бяха много мили, нищо притеснително не ни казаха. Не че търся нещо, виждам оценките, ама всеки има някакви слабости, а аз нямам амбиции да съм майка на идеално дете.
Виж целия пост
# 279
На мен пък никога не ми е хрумвало, че твърде много ми хвалят детето.
Има и една малка подробност, че работата в колежа е ороентирана като че ли в посока поощряване отколкото скастряне и “тя родителската среща идва”.
Освен това ако има място за забележки, особено ако те са наложителни никой няма да чака р. среща. Вписват се в енгейдж. Както и похвалите между другото.
Лично според мен енгейдж не се използва толкова колото би трябвало. Виж отсъствията обикновено са много досадно следени, закъсненията в първите години също, но в последствие “режима” не е толкова обезглавяващ.
Не се съмнявай, радвай се на похвалите Simple Smile
На мен много ми харесва да ми хвалят децата  ❤После и аз се хваля Simple Smile
Виж целия пост
# 280
знам, че два последователни поста не са желателни, но тъй като този няма общо с предния си го позволявам Simple Smile

Замислих се, мислите ли, че темата вече е преминала в небитието с писане предимно на лични съобщения?
Никой ли няма нещо за споделяне, питане, възмушаване, похвалване? Ето, Звънчето попита и след нея  мълчание... Не че нещо, ама ми липсва колко оживена и полезна (поне на мен така ми се струваше) беше темата навремето.
Всички стари муцуни ми липсват! А от новите осмокласници, както и миналогодипните осмокласници е пълно мълчание...
Харесва ли им, не им ли харесва? С това ДО ми се струва, че те са най-потърпевши... Как сте бе хора?
Виж целия пост
# 281
Звънче, и моята всички учители много я похвалиха, едната учтелка дори каза - имате уникално дете, аз за толкова години не съм срещала дете като нея - лъчезарна, усмихната, интелигентна, добра, винаги в кондиция, дори казва успява да мотивира и другите. Принципно знам, че детето ми е страхотно като човек и характер, но да го чуеш и от седем преподавателя, признам си, още имам криле Smiley
Иначе се справя много добре и с учебния материал, само граматиката по агнлийски я мъчи, защото тя от 1 до 7 клас учи испански и реално английския го е учила 2-3 г. на школи само. Но много учи и се старае. Госпожата по английска каза, че се справя много добре, не е забелязала да има сериозни пропуски, напротив, та така, явно наистина успяват да мотивират децата, а и нас родителите Sweat Smile
Виж целия пост
# 282
По отношение на родителските срещи аз лично послушах съвета на няколко мами от тази тема, които препоръчваха да се влиза само при онези преподаватели, при които детето ми има проблеми (да речем, оценки под шестица) - което е не повече от трима. Така давам време за срещи на тези родители, чиито деца наистина имат проблеми.

И не, не винаги хвалят Simple Smile, особено в 9 клас (моят син се “събуди” в 10ти и тогава вдигна успеха).
Виж целия пост
# 283
За мен критириите за подбор на срещите с преподавателите са два. Първият е успехът, за да получа обратна връзка как стоят нещата, има ли пропуски и върху какво да се работи. Вторият е дали областта е важна за детето ми, т.е. профилна му е и смята да се развива в нея. Тогава желанието ми е да разбера преценката на преподавателя и препоръките му, както и има ли нещо извън материала в училище, на което следва да наблегне.
Иначе детето има солидна база от механизми за справяне в различни ситуации, така например разбрах от учителят по английски, че тъй като писането на различни параграфи от есето му е трудно, то се е разбрал с него да му праща всеки път допълнително разписан параграф, който да му бъде връщан с коментари, за да си подобрява стила на писане.
С много добри впечатления от учителя по география. Даде ми подробен анализ на какво се дължат малкото грешки, които допуска на тестовете, което ще рече, че той е прегледал всичките направени тестове и е отчел тенденцията каква е:)
Виж целия пост
# 284
е ние със Звънче сме новобранци, така че, поне аз де, исках да се запозная с и чуя всички учители.
предполагам в бъдеще така ще процедирам и аз,  благодаря за споделеното, но за сега само по английски е с 5, по всички други предмети е с твърда 6-ца.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия