Американски колеж - двадесет и първа тема

  • 52 613
  • 739
# 285
Аз ходя при всички учители. Срещите ми са бързи  - не мисля, че някой ощетявам. По този начин опознавам и човека, който преподава на детето ми, и иска или не, взима участие в живота му. А и в последствие когато нещо ми се разказва имам по-добър поглед и схващам по-цялостно ситуацията.
Виж целия пост
# 286
Много пъти писах и трих от вчера до днес, но все пак, понеже Амели беше мила и винаги откликва, чувствам се длъжна да отговоря защо почти не пиша, а вече съвсем ще спра да го правя в тази тема - никога не съм била поддръжник на провинциалния манталитет на някои потребители, които  дори нямат деца в Колежа, т.е. нямат личен опит, да обсъждат в други теми с насмешка какво се пише в темата.
За мен настоящата тема е приключила. Ще продължа да пиша в наборната, защото там никой на никого не се подиграва, не съди и се опитва да приема с разбиране различната гледна точка.
Жалко, защото има какво да споделяме. От днес децата са с различен подход ДО.
Благодаря на старите муцуни, които споделяйки тактично и интелигентно в годините, ми помогнаха да не се притеснявам дали сме взели правилното решение, избирайки Колежа.
Виж целия пост
# 287
Ееее, заради други теми да не пишете в тази... В наборната се информират вашия си набор, а не евентуално бъдещите колежани. Аз не пиша вече активно, защото учебните планове много се промениха покрай първи и втори гимназиален етап, а опита ми е приложим само към сега завършващите Simple Smile А и с това дистанционно обучение нямам наблюдения за АК.
Виж целия пост
# 288
На мен страшно ми липсват "мамините" групови срещи на живо. Така като гледам, преди пролетта няма как да ги има.
...
Аз пък на нищо, писано във форума, не се ядосвам/дразня. Има къде-къде по-важни неша, на които да им позволяваш да ти влияят емоционално. Форумът не е от тях. Тук мога да помогна, да се посмея, да измърморя. Но нищо повече.
Виж целия пост
# 289
Аз не съм активна като цяло във форума, тук влизам да се информирам, или ако аз мога да бъда полезна с нещо. Не пиша и не следя други теми, само в кутийките за идеи, да давам и черпя Simple Smile
Много жалко, че се получава така, Звънче.
Но и аз като Шарки, не бих се ядосвала, все пак пишейки тук всеки един от нас споделя публично, съответно видяно от безброй непознати и няма как да се предотврати това което наблюдаваш, за съжаление.
Виж целия пост
# 290
С ясно съзнание съм, че форумът е публичен. Друго е неприятно и грозно, но в крайна сметка това, което пишем и начинът, по който го правим, показва ние какви сме, а не адресатите на нашите писания. Не съм склонна да подхранвам ничий неосъществени реализации.
Виж целия пост
# 291
Еми....не знам какво да кажа. Жалко е, защото на мен темата много ми е помагала, но в същото време знам, че полезността и се изпарява, в момента ,в който искреността има опасност да бъде използвана срещу теб самия. То в отворен форум няма как да е друго яче, това всичко го знаем и въпреки всичко, аз поне не мога да пиша по друг начин. по тази причина преди време реших, че ше бъда делова - ако мога на някой да отговоря, чудесно. Ама така пък бяга армосферата и ...... темата изчезва.... . Нищо де. Звънче. не унивай.

Със сигурност знам, че ако някой има въпрос ще му бъде отговорено.
Чудесен ден ви желая Simple Smile
Виж целия пост
# 292
Не пиша, защото щерката се е издънила по БЕЛ и не искам изобщо да мисля, че ми се разваля настроението. А като изпуснах и РС не знам и какво мисли госпожата по въпроса.

Чудя се има ли някакъв шанс дъщеря ми в областта на изяшните изкуства. Тази катедра май е слабо развита в колежа, а през учебната година, не остава време за частни уроци. Щеше ми се и с тази госпожа да обсъдя възможностите в клуба, но там пък детето не ми дава - екстра си било.
Виж целия пост
# 293
Ако става въпрос за кандидатстване с рисуване и / или някакво портфолио не мисля, че без специализирани уроци ще се получат нещата (сигурно зависи и към кои университети гледате). Тук има родител, който е много наясно с тези неща, дано да се включи - или в темата, или с лично съобщение.
Виж целия пост
# 294
Рисуването е важно и за някои инженерни специалности. Не знам дали е възможно да се преподава онлайн, честно казано не си го представям. Но ако някой има положителен опит в тази посока, ще се радвам да сподели. При моето дете настоящото предизвикателство е да се научи как се пишат любезни мейли. Тя е доста директна като характер и не обича да показва емоции, включително в писмената реч, оттук и трудността да се впише в рамките на общоприетото общуване. Има лек проблем с учител, от когото поиска препоръка, защото той прецени, че мейлът е груб. Според мен, всъщност е кратък. I am applying for ...... so it would be great if you were able to .....  Сега се е стегнала и не смее да помоли за съдействие друг учител, за да не се възприеме като груба молбата й. Мъчно ми е за нея, честно казано, но какво да се прави - трупа житейски опит.
Редактирам се мъничко - разбирам защо Звънче пише в отчетната тема. Децата минават през различни етапи на развитие, за които и аз бих искала да поговоря. Разбирам и мотивите й, би било хубаво ако в темата повече се обсъждат малко по-злободневни теми, поне аз така мисля.
Виж целия пост
# 295
Maggrat, предполагам се е сетила да порови в нета за готовите супер polite бритски фрази, които да подпъхне навсякъде като I would be very grateful/ would highly appreciate и т.н. Като изчете 20-ина примерни, ще схване, че просто трябва да се примири, че се слагат за безсмислен пълнеж. Мисля си повечето деца в Колежа бързо схващат основите на вкорененото американско лицемерие, което наричат учтиво общуване и, че то просто се назубря и е необходимото зло в тяхната уж-култура (естествено наследено е от бритското такова, но неизменно е поамериканчено). Успех на девойката! (не си ли говорят предварително с преподвателя за препоръката?)
Виж целия пост
# 296
То едно е да схване, друго е да се насили и да го напише така. Да, така се прави и да, ще се научат, но са си и бунтари и им е гадно да се пречупят, когато не им идва отвътре.

Звънче, за положителните отзиви, ако са били такива, че наистина се ориентираш, че говори точно за твоето дете, супер, може само да се гордееш! Ако са били общи приказки, жалко за загубеното ти време, но пък отчети, че навсякъде работят и по-посредствени, по-формални хора. Такива си уцелила, ще се срещнете и с другите. Аз ходех само при преподавателите, които детето бе преценило, че са интересни. И на мен ми беше и интересно, и полезно да говоря с тях. Наистина научавах неща. Мъжът ми един път бе отишъл при всички и бе разочарован колко общи приказки е чул. Много се възмущаваше как като положително качество са му казали, че пише и предава домашните си навреме. Това се подразбира и не носи никаква информация.
Виж целия пост
# 297
Благодаря ви! Преподавателят е казал на целия клас, че предпочита да не им дава препоръки, тъй като не ги познава все още достатъчно добре. Би било много по-удачно да се свърже с учителя си от 9 клас за тази препоръка, но той вече не работи в Колежа. Надявам се все пак миналогодишният учител да й даде препоръка, тъй като няма трети вариант. Беше много притеснена, трие и пише едно и също изречение и се старае да е максимално любезна. Дано учителят разбере какво всъщност го молят. 😂
Виж целия пост
# 298
Maggrat,  не зная за какво е препоръката и в тази връзка може и да ми е неадекватен съвета (ако е такъв случая, игнорирай ме моля), но защо не и предложиш да отиде при офиса на съветиците и да откровенно да си каже какво я тормози и да им поиска съвет. Някъде из споделените документи учениците имат файл, където е описано как да искат препоръка.

Prizma, да не съм самонадеяна ама мен ли визираш в частта с изкуствата? Ако не, може ли да споделиш на лични кой, че ми е интересно и важно.

На мен срещите са ми ичключително полезни! Дори с приказките от общ характер, това пък говори за преподавателя. До сега ми се беше случвало само веднъж в осми клас и след малко въпроси от моя страна общия характер изчезна и стана доста конкретна, красноречива, за съжаление неприятна среща. Тая година след срещата вече има учител, за който имам 10 на ум, но да видим. Да речем, че ако не бях отишла на р. ср. щеше да е огромна грешка! Освен това, покрай тия срещи разбирам колко различни представи имаме всички ние за добър преподавател. Спомням си как преди една две години в случаен коментар с родител от форума установихме колко полюсни са ни мненията за един преподавател. Сигурна съм, че ако сега седнем и всеки от нас даде мнение за определени учители ще настане война...То и затова трябва да се внимава с вземането на съвет, особено в отворено нет пространство.
Виж целия пост
# 299
Абсолютно подкрепям Амели за родителските срещи
Скрит текст:
(и, да, ест, че Prizma има предвид теб, стига си се прай'ла на много скромна Laughing Smiling Imp ; не съм само аз, която те има за guiding light и нарицателно за "човек на изкуството" - не ми се яодсвай, де, знаеш колко се гордея, че те познавам Simple Smile))

Да се върна на родителските срещи - особено ако детето е от типа "роден манипулатор и всезнайко" Simple Smile)) и освен че повечето, без значени какъв тип са, смятат, че къде по-добре от нас знаят какви са им учителите и почти никога не си дават сметка колко много липсата на житейски опит може да ги подведе в това. Моят дървен философ за няма и три години мина от разпни го до осанна за една учителка, на която после аз пък съм благодарна до гроб (за съжаление вече не е в Колежа). Отплеснах се, извинете. Стига да има време на разположение, заслужават си срещите с всеки преподавател, поне първата такава, за да изгради човек мнение и да знае като как напасва после чутото за предмета от тийна, колко да връзва декиш, как да си го "превежда" всъщност. Със сигурност повечето сме имали и случки да слушаме колко е гаден/луд/неадекватен някой даскал, да сме казвали на тийна "да, бе, да", да сме били убедени, че няма общо с действителността и после в среща с учителя да сме се убеждавали, че дори е по-зле от разказите на детето...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия