От важните предмети щерката има твърдо четворки без КМ и ЧО. За КМ е ясно, много изостана покрай онлайн обучението, а аз не мога да я уча, много далеч съм от това. Обаче за ЧО ме е яд. Устно не я изпитаха нито веднъж за срока. Оценката й е от входното ниво, тест и контролно. Бясна съм, понеже госпожата първо дала на ресурсната да направят контролното по ЧО, а на другия ден отново го дала на детето да прави в час пред нея, защото не било "честно да й помагат". Така и не разбрах защо не е зачетено контролното, което е правила на спокойствие първия път и каква е оценката там. Говорих с ресурсната - детето само е работило, тя само я подкрепила. А контролното е било шест отворени въпроса. Видях второто. Въпросите са дълги, по две части и на два-три реда. За дете с дислексия е много трудно да възприеме целия въпрос и да отговори пълно. Никъде няма скала за оценяване и как е получена оценката на детето. Няма рецензия, никаква обратна връзка, освен оценка Добър (4) и подпис. Ама не било честно да й се помага. Не й се диктуват отговори, а при необходимост й се перефразирам въпроса или се разбива на части, за да може да отговори. Чудя се кога учителите ще проумеят, че дете със СОП не значи идиотче, което не може да изкара повече от Среден 3, писан по милост, а дете, което има нужда от специфична подкрепа, за за може да покаже знанията си? Та заради тази тенденциозност завършва с 4,48. Не ми пука толкова за самата оценка, колкото за отношението на недоверие и подценяване.