Парола за регистрация на карта

  • 2 519
  • 9
Привет, от ЦКБ имах смс за смяна на парола за регистрация на картата ми от която черпя пари за онлайн разплащания.
Датата за регистрация е до 21.09.2020, но не я смених и сега не знам дали може да плащам онлайн с нея.
Снощи изпратих превод към друга карта, но изчаква обработка и не знам дали всичко е наред.
Възможно ли е сега да нямам онлайн банкиране ?
Благодаря
Виж целия пост
# 1
Свържи се с банката и обсъди този въпрос с тях.
Много измами има във връзка с банкови карти, аз не бих се доверила на писма, СМС-и и др. подобни.
Виж целия пост
# 2
И аз имам карта от ЦКБ, но никога не съм получавала смс за смяна на пароли. Иначе мейли всякакви с подканяния за какви ли не промени и линкове за последване, т.нар. фишинг. Паролата си е лична работа, защо от банката ще те карат да я сменяш? Освен, ако не си имала някакъв извънреден случай с тая карта. Най-добре им звънни, пиши на мейл или се отбий в клон.
Виж целия пост
# 3
СМС-ът не е за парола за картата, а за еднократно въвеждане на кода в системата на Борика, който да служи като идентификатор  и да не се изисква допълнително потвърждение с код.
Виж целия пост
# 4
СМС-ът не е за парола за картата, а за еднократно въвеждане на кода в системата на Борика, който да служи като идентификатор  и да не се изисква допълнително потвърждение с код.

Да, и от моята банка също изпратиха. С линк към борика на съответната банка. Има го и като съобщение, като си вляза в профила на сайта за онлайн банкирането.
Виж целия пост
# 5
СМС-ът не е за парола за картата, а за еднократно въвеждане на кода в системата на Борика, който да служи като идентификатор  и да не се изисква допълнително потвърждение с код.

Малка поправка - пак ще има временен код, т.е. всяко онлайн плащане вече ще се случва с 2 пароли - постоянната и временната. Това било ново изискване на Борика, заради многото злоупотреби напоследък...
Виж целия пост
# 6
СМС-ът не е за парола за картата, а за еднократно въвеждане на кода в системата на Борика, който да служи като идентификатор  и да не се изисква допълнително потвърждение с код.

Малка поправка - пак ще има временен код, т.е. всяко онлайн плащане вече ще се случва с 2 пароли - постоянната и временната. Това било ново изискване на Борика, заради многото злоупотреби напоследък...

Явно е така понеже линка в съобщението от гсм-а ми води към регистрация в Борика.
Трябва ли да ми пратят повторен код, при условие, че на този срока е до 21 септ.?
Явно суми по сметка могат да се превеждат, но онлайн плащане-не.
Така ли е?
Опитах вчера свързване с ЦКБ, но неуспешно.
Благодаря за вниманието и имайте хубав уикенд.
Виж целия пост
# 7
Може ли някой да постне изискванията за постоянната/статичната парола, ако си е правил скоро?
Напр. Задължително главна буква, цифра, символ, дължина /брой символи/ - от този род.
Виж целия пост
# 8
Може ли някой да постне изискванията за постоянната/статичната парола, ако си е правил скоро?
Напр. Задължително главна буква, цифра, символ, дължина /брой символи/ - от този род.

Първо ти пращат смс със линк на Борика и служебна 3Д-парола и като си напишеш номера на картата, ти пращат смс със временен код. С тези двете сменяш паролата със своя. Това са изискванията:
 
Виж целия пост
# 9
Благодаря!
Аз механично я смених, не съм плащала по новия начин и вече не помня коя парола към задала - въртя няколко, в зависимост от изискванията.
Много ми помогна, отново мерси.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия