Рекламация от Технополис

  • 5 248
  • 19
Привет,

Преди 2-3 месеца купих нов телефон на баща ми от Технополис. Преди няколко седмици спря да се зарежда, занесохме го на сервиз и от там сега ни казаха, че имало следи от ерозия, следователно бил заливан и гаранцията не важи. Само дето телефона не е заливан. От познати чух, че това си е направо "стандартна" практика при тях и мнозинството рекламации ги отказвали от сервиза точно по тази причина. Подадохме жалба в КЗП, но съм чувал че нищо не правели и че нашият случай не бил уникален. Някой може ли да сподели подобен опит, какво се е случило и да даде съвет как да процедираме?
Благодаря предварително!

Поздрави, Краси
Виж целия пост
# 1
Никога не съм имала проблеми с Технополис - имах проблем с Техномаркет преди години. Управителя в Скай Сити София се държеше неуважително, непрофесионално и сърдито, едва заведе рекламацията с думите - 'сега ще чакате един месец, за да ви кажат, че нищо му няма на уреда и пак ще си го вземете'. Пояснявам, уреда не беше повреден, но след първа употреба не можах да го разглобя - занесох го с желание за замяна - на място едно момче се мъчи над 30 минути и след като успя ми го връчи да си го използвам - обясних, че след като без грешна експлоатация от моя страна е необходимо някой да се мъчи толкова време да го разглоби или уреда е дефектен или дизайна на всички уреди от модела е недомислен.

Написах едно дълго и напоително писмо до самите Техномаркет и след като беше препратено около 5 пъти получих извинение и покана да отида и да си избера друг продукт за същата цена или по-висока. Госпожа управител видимо се вбеси след като ме видя и се отнесе демонстативно нанякъде.

Та опитайте с писмо до eshop@technopolis.bg
Виж целия пост
# 2
Номерът е, че няма как да се докаже, че телефонът е бил заливан. По принцип нов телефон трябва да се провери, а кутийката трябва да е запечатана. Това веднага и на място се гледа и ако ви дадат разпечатан не го вземате. А и момчетата обикновено го разглобяват и сглобяват пред вас за сим карта и  да се види, че свети.
Виж целия пост
# 3
Ако искате вярвайте, но моя горчив опит с телефони в летните месеци е използване на калъф, който да го покрива и при разговор, защото потта е нещото, което причинява ерозия, без да е заливан телефона. Особено ако се ползва навън, във горещините и при по-продължителни разговори, ама ... да не е ставал телефон.
Виж целия пост
# 4
Правила съм рекламация в технополис на дребна покупка за има-няма 15 лева. Нещото сдаваше багажа за 2-3-4 месеца, нищо общо с обявените характеристики. От магазина твърдо отказаха да ми върнат парите, а само го заменяха. Категорично ми заявиха, че те пари не връщат. И дори ме питаха какво съм се впрегнала толкова, то да не струва милиони. На четвъртия път вече нямаше къде да ходят и ми върнаха парите.
В крайна сметка след година и половина дефекти и замяна най-накрая ми върнаха парите, но не ми се мисли ако за 15 лева така разиграват, какво ли правят с хора, платили няколко стотачки за техника.
Виж целия пост
# 5
На 15.11.2020 год. си купихме от Технополис кафе машина Делонги.
Оказа се , че не е кафе машина ,а самовар. Колкото и кафе да слагаш то излиза без никаква плътност и каймак, а освен това температурата на напитката е по-близо до нулата. Не зная как да реагирам, защото съм с сблъсквала с Рекламациите към Технополис и съм убедена, че отново всичко ще бъде напразно. В безизходица съм и не зная към кого да се обърна!
Виж целия пост
# 6
Кой модел е това Делонги?
Изчаквате ли да сетне индикатора показващ, че е заграла преди пуснете водата?
Имаме 4 бр. и не сме имали проблем с тях, между 10-20годишни са вече, все още работят безотказно (2 с крема диск и 2 без) и сме доволни от тях.


Потта наистина може да предизвика корозия. Познат имаше такъв проблем преди много години.
Виж целия пост
# 7
Черен петък се окаэа много черен эа мен. Купих си от Технополис телевизор олед Сони, за който дълго бях спестявала и лишавала от важни неща. Пуснаха го эа секунди, излезе надпис и докато раэбера какво става, казаха ,,работи'', беше прибран в кашона, а аз подканена към касата. В къщи изляэоха картинки и след това завинаги замлъкна, Върнахме се с идеята, че ще го подменят и ще се радвам на покупката, но уви изпратиха ме на  техен сервиз единствен за Варна т. е. който плаща, той поръчва музиката. И там естествено се обърнаха нещата и не ни признават гаранцията. Няма да описвам как целият ден само обикаляхме и в какво емоциснално състояние бяхме.
Върнаме се да кажем, че не може да се подиграват с нас, нарушено е правото на дребния потребител. Нима хипермаркет Технополис, не може да поеме отговорността за некачествената си стока, а се чуди как клиентите да плащат за своя сметка електроуредите, като се измислят причини да им се спре гаранцията.Цинично беше изказването ,,фирмена политика''
Може ли мнения какво да правя?
Виж целия пост
# 8
По закон ако рекламацията е в същия ден се връща в магазина. Ако е на следващ ден се носи в сервиз. Но и в двата случая не разбирам как така не ви уважават рекламацията???
Виж целия пост
# 9
По закон ако рекламацията е в същия ден се връща в магазина. Ако е на следващ ден се носи в сервиз. Но и в двата случая не разбирам как така не ви уважават рекламацията???
Toва по кой закон е?
Виж целия пост
# 10
Предполагам е ЗЗП/ Закона за защита на потребителите.
Виж целия пост
# 11
Силно се съмнявам, че в ЗЗП пише подобни глупости!
Виж целия пост
# 12
Честно казано не помня. Случвало ми се е, но като се замислих може да са били и някакви правила на продавача...

Обаче в ЗЗП има такъв член:

Чл. 127. (Изм. - ДВ, бр. 23 от 2021 г., в сила от 01.01.2022 г.) (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
(2) Търговецът е длъжен да поддържа регистър на предявените пред него и пред упълномощените от него лица рекламации във всяко едно от местата, посочени в ал. 4.
(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра, като на потребителя се издава документ, съдържащ датата, номера, под който рекламацията е вписана в регистъра, вида на услугата и подпис на лицето, приело рекламацията.
(4) Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е поръчана услугата, или на интернет сайта на търговеца, на който е направена поръчката, или на адреса на управление на търговеца. Рекламацията може да бъде предявена и във всеки от търговските обекти на търговеца на територията на страната, в които се осъществява подобна търговска дейност като тази в обекта, откъдето е поръчана услугата. Правото на избор на място за предявяване на рекламацията принадлежи изцяло на потребителя.
Виж целия пост
# 13
Всъщност по закон (истинският), потребителят може да предяви рекламацията в магазина, от който е закупена стоката, ако не желае да го носи в сервиз. Търговецът е длъжен да приеме стоката за рекламация и да я запише в дневника за рекламации.
Грешката на дамата е, че не е оставила телевизора в магазина, а се е подлъгала да го носи по някакви сервизи.
Но в интерес на истината ми се струва, че се премълчават някои подробности и нещата не са толкова крайни, както ни се представят в случая.
Виж целия пост
# 14
Да, и аз не мога да разбера как ще откажат рекламация за неработещ телевизор.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия