Трудност някой май изпитва,задача да реши опитва, неясно щом му е, да пита, мат дружина тук е скрита

  • 25 894
  • 741
# 210
Помощ за пресмятане със заместване ???
Започваш от вътре навън:
4*5 = 4.5 -4 -5 -> 20-9 = 11
3*11 = 3.11 -3 - 11 -> 33 - 14 = 19
2*19 = 2.19 -2-19 -> 38 - 2 - 19 = 17
Резултата е 17.
Виж целия пост
# 211
Горната задача, предполагам е за малък клас и липсата на знак за умножение е много подвеждаща за малките ученици. Ето и от мен една подобна, 4 клас:

Виж целия пост
# 212
Здравейте,

може ли помощ за тези две задачи? Благодаря!

Виж целия пост
# 213
22.
  когато се разкрият скобите пред x² (3+7b)
3+7b = 0
b = -3/7

23.

  Обем на куб с ръб 4 см  = 4³
обемът на пирамидата = 3*4³ / 8
основният ръб на пирамидата е по-малък с 1/4 = 3 см
обемът на пирамидата =3²h/3 = 3h
3h = 3*4³ / 8
h = 8
Виж целия пост
# 214
22.
  когато се разкрият скобите пред x² (3+7b)
3+7b = 0
b = -3/7
Амбър, и дъщеря ми получи същият отговор, но задачите ни ги дадоха с отговори и там за тази беше: 3/4. Затова и реших да попитам.
За 23 задача подточка б й е грешна, там са дали отговор 59,4 м2, а тя получава 19.4 см2
Виж целия пост
# 215

За 23 задача подточка б й е грешна, там са дали отговор 59,4 м2, а тя получава 19.4 см2
Аз получавам 58.2 см²

4 * 3 * 8.2 / 2 + 3²
Виж целия пост
# 216

За 23 задача подточка б й е грешна, там са дали отговор 59,4 м2, а тя получава 19.4 см2
Аз получавам 58.2 см²

4 * 3 * 8.2 / 2 + 3²
Благодаря!
Може ли още една последна задача, подточка Б:
Виж целия пост
# 217
4h 30 min

нагоре - скоростта му 10км/h
надолу- скоростта му 20км/h
равното го взема 2h

по обратния път има нагоре 20 км , при скорост 10км/h нагоре, ще ги вземе за 2h
надолу има 10 км, при скорост 20  км/h, ще ги вземе за 30 минути
2h + 2h + 30минути
Виж целия пост
# 218
Ето го в табличка - винаги я уча моята да ги нанася така, за да е нагледно.
Виж целия пост
# 219
Здравейте,може ли помощ за тези задачи

Остана ни 5 задача,може ли малко помощ?Благодаря!
Виж целия пост
# 220
х : 3/14 + 5/9 = 3/4
х : 3/14 = 3/4 - 5/9   // умножаваме и двете страни по 3/14
х = (27-20)/36 . 3/14
х = (7.3)/(36.14) = 1/24

4/7 : (х + 2/3) = 3/5
4/7 : [(3х + 2)/3] = 3/5   // умножаваме и двете страни по (3х + 2)/3
4/7 = 3/5 . [(3х + 2)/3]
4/7 = (9х + 6)/15
63х + 42 = 60
х = (60 - 42)/63 = 18/63 = 2/7

При стандартния запис на два реда няма толкова много скоби. Hands V

Това за кой клас е? Просто от любопитство, да сравня кога се учи в България. Blush
Виж целия пост
# 221


Учат се в 5 кл и поне тогава се решавят така-и вашето решение е вярно,но напр  решението на подгочка б  по-скоро би объркало петокласник.
Виж целия пост
# 222
Благодаря ви!
Виж целия пост
# 223
Здравейте, може ли помощ за следната задача!
Виж целия пост
# 224
а.в = 840 см2
840=2*2*2*3*5*7
От тези най-голямото просто число е 7.
a) a=7; в=840:7=120
б) 3*а/10=4в/7
а=40в/21
а*в=в*в*40/21=840
в=21;а=40

в) разгледайте кои са възможните нечетни от
840=2*2*2*3*5*7
105*8
56*15
40*21
24*35
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия