Трудност някой май изпитва,задача да реши опитва, неясно щом му е, да пита, мат дружина тук е скрита

  • 25 658
  • 741
# 705
Аз разбрах как да си я реша, ама моите сметки излизат други...
Виж целия пост
# 706
И какъв отговор получаваш, а какъв е даден?
Виж целия пост
# 707
И какъв отговор получаваш, а какъв е даден?

При върха С получавам 69 градуса и 08 минути,
а ъгълът, който сключват височините 110 градуса и 52 минути
Няма даден отговор, отворен въпрос е...

Начинът, който w предложи е по-лесен...
Виж целия пост
# 708
Начинът на W e по-лесен, но трябва да са учили за сбор на ъглите на четириъгълник.
180 - 55 10' - 63 42' и от това получаваш 69 08'?
Виж целия пост
# 709
Не зная за кой клас е задачата, а и малко ми се губи кога се учи сбор от ъглите в четириъгълник.
Виж целия пост
# 710
Някой скоро писа, че 7 клас още не са учили сбор на ъгли на четириъгълника, пък Кристина решава задачи за 7 клас, та затова.....
Виж целия пост
# 711
Начинът на W e по-лесен, но трябва да са учили за сбор на ъглите на четириъгълник.
180 - 55 10' - 63 42' и от това получаваш 69 08'?

Да, това  е за върха С и после в така образувалия се четириъгълник се събират двата прави ъгъла и 69 08 и се изважда от 360, получава се 110 52

Да Динчо, не са учили в 7-ми клас сбор на ъгли на четириъгълник, но на детето гледам да му обясня по възможно най-лекия начин задачите, че и без това не разбира, пък като му е по-лесно, по има желание.
Иначе аз на 40 сет години научих че сборът от ъглите на четириъгълника е 360 градуса, може и да сме го учили, но аз явно съм забравила, за триъгълника помня, че е 180 градуса, но другото не го знаех...Абе и аз се развивам с детето. Ще завърша успешно седми клас...
Виж целия пост
# 712
55 10' + 63 42'  е 118 52'
180 - 118 52' е 61 08'

Важното е да му интересно, но все пак на изпита трябва да използва само учен материал.
Иначе на олимпиади и състезания се ползва кой каквото знае.
Виж целия пост
# 713
Защо да трябва да използва само учен материал? Излиза, че дете, което ходи на олимпиади, трябва да се ограничава само до материала, изучаван от масовката. Някой занимавал ли се с проверка на НВО, да каже какви са критериите и проблем ли е нестандартният подход.
Виж целия пост
# 714
Зависи докъде са стигнали в момента. Следя седмокласната тема, в различни училища и градове има различен напредък по учебната програма. Ако са към края на Основни геометрични фигури ( има такива училища) вече са учили сбор на ъглите в четириъгълника. А и да не са, ако теглиш един диагонал, четириъгълникът се разделя на два триъгълника. Не е трудно да си направиш съответния извод.
Защо да трябва да използва само учен материал? Излиза, че дете, което ходи на олимпиади, трябва да се ограничава само до материала, изучаван от масовката.
" Масовката" е това, върху което се полага НВО. Състезателите може да са запознати с косинусова теорема например, но ако решат да я използват в задача с разширен свободен отговор, ще трябва да я докажат. Ако задачата е с избираем или кратък свободен отговор, няма проблем да използваш каквото искаш.
Виж целия пост
# 715
НВО е за всички и за т.н от теб обидно масовка.
Едно е нестандартно решение, съвсем друго знания от по-горен клас.
Аз лично бях възмутена, че на олимпиади всеки ползва каквото знае.
Виж целия пост
# 716
А това НВО е съвременният изпит по математика след 7 клас, така ли? С това ли се кандидатства по гимназиите?
Преди седмица-две чух за това за първи път и реших един тест от 2019 за проба. Ами не останах особено възхитена от формàта и че се прави за 60 минути. Rolling Eyes Ясно, че всеки изпит трябва да има времева рамка, но тази идея с ударното бързане ми се струва неподходяща и контрапродуктивна.
Виж целия пост
# 717
60+90. 60 за 18 задачи с избираем отговор и две с кратък свободен. 90 - за три задачи с разширен свободен отговор.
Виж целия пост
# 718
Аааааа, ок! Аз се напънах да вместя всичко в 60 минути и се справих със зор.
Добре, значи не е толкова безумно, хахаха Joy
Виж целия пост
# 719
Сбор на ъглите в четириъгълник се учи в раздела за четириъгълници-към края на 7ми клас.На  класното 1 срок,когаго още не е учено детето ми го беше използвало,но както Дидева каза беще теглил диагонал и с двата триъгълтика си го беще доказал-госпожата му призна задачата,но му беше казала,че ако не го е бил доказал нямало да го признае,защото още не е учено.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия