Черен списък на туристическите агенции !

  • 633 436
  • 1 445
# 1 305
Хотелът не е ли част от пакета, предлаган от туроператора? Как да няма негова отговорност ако обслужването е лошо? Ако туристът сам е избрал и платил НА хотела, а туроператорът отговаря само за транспорта от и до там, тогава е друго.
Разбира се, че е част. И разбира се, че ТО носи отговорност за цялата програма. Ама се предполага, че ако има проблем, ще бъде информиран на време.
После в офертата точно и ясно е упоменато, как се случва храненето. Как това е некоректност на ТО?
И не на последно място, липсата на втора ключ карта и ПОС терминал, не прави туроператорът некоректен.
Виж целия пост
# 1 306
Хотелът не е ли част от пакета, предлаган от туроператора? Как да няма негова отговорност ако обслужването е лошо? Ако туристът сам е избрал и платил НА хотела, а туроператорът отговаря само за транспорта от и до там, тогава е друго.
Разбира се, че е част. И разбира се, че ТО носи отговорност за цялата програма. Ама се предполага, че ако има проблем, ще бъде информиран на време.
После в офертата точно и ясно е упоменато, как се случва храненето. Как това е некоректност на ТО?
И не на последно място, липсата на втора ключ карта и ПОС терминал, не прави туроператорът некоректен.
Да де, аз като го информирах навреме та...да не би да стана нещо. Глас в пустиня. За Екзотик холидей съм изненадана, две години поред съм ги ползвала за Испания и Португалия и бях много доволна, особено от местните представители.
Виж целия пост
# 1 307
Хотелът не е ли част от пакета, предлаган от туроператора? Как да няма негова отговорност ако обслужването е лошо? Ако туристът сам е избрал и платил НА хотела, а туроператорът отговаря само за транспорта от и до там, тогава е друго.
Разбира се, че е част. И разбира се, че ТО носи отговорност за цялата програма. Ама се предполага, че ако има проблем, ще бъде информиран на време.
После в офертата точно и ясно е упоменато, как се случва храненето. Как това е некоректност на ТО?
И не на последно място, липсата на втора ключ карта и ПОС терминал, не прави туроператорът некоректен.
Да де, аз като го информирах навреме та...да не би да стана нещо. Глас в пустиня. За Екзотик холидей съм изненадана, две години поред съм ги ползвала за Испания и Португалия и бях много доволна, особено от местните представители.
Коментираме конкретната фирма и случай или така, по принцип... Защото случаите, когато нещата се решават още на място са много, даже огромната част от оплаквания.
За Екзотика аз също се изненадвам. Изпращала съм групи, познавам лично почти всички. Нямам оплаквания. Нито едно.
Виж целия пост
# 1 308
Галактик, коментирам моя опит с Астрал. И хич не е по принцип. Не бях доволна от тях. Особено сравнявайки ги с Екзотик.
Виж целия пост
# 1 309
Предупредете всичките си приятели, колеги, роднини и познати да НЕ ПЪТУВАТ С ФИРМА EXOTIC HOLIDAY! Имам категорични и неоспорими доказателства за проявена груба небрежност, нагло неизпълнение на задължения, лъжи, манипулации и драстична липса на поемане на отговорност!
Виж целия пост
# 1 310
Ами споделете, моля!
Така предупреждението звучи като едно... нищо!
Виж целия пост
# 1 311
В момента подробностите не могат да бъдат споделени по юридически причини. Предстоят сериозни административни, съдебни и други процедури срещу злополучната фирма. Ако предупреждението не Ви е достатъчно в този вид пътувайте с тях, ако сте мазохисти! Всичките им действия, бездействия и безобразия ще станат публично известни!
Виж целия пост
# 1 312
Повече следя темата отколкото да пиша, но последните постове ме карат да дам няколко съвета, които който иска може и да не приеме.
Относно ключ картите в хотелите. На стая се полага един независимо колко човека са настанени в нея. Така е било винаги. В хотелите все още използващи стандартен ключ на никой не му и идва на ум да иска два или три, но види ли се чип карта, необяснимо за мен започва едно висене на рецепция за ен на брой карти. Опита ми е, от работа на рецепция в нашите курорти. На места втора карта се предоставя срещу депозит или срещу заплащане. Хотелите са въвели това правило, по една много проста причина, при напускане винаги има едни 30% карти които изобщо не се връщат на рецепция. Всеки който е пътувал организирано поне веднъж се е сблъсквал с това екскурзовода да се качи в автобуса и да пита стая номер еди коя си върнахте ли си ключа или картата. Дори ключове се задържат с обяснението, че са забравили да ги върнат. Затова и на места е въведено правилото документите на гостите да остават на рецепция до напускане. Така взимайки си личните документи връщат ключовете. Да неприятно за коректните туристи, но не всички са такива.
По повод оплакването от хотела и изхранването. Погледнах внимателно програмата , по нея има няколко хотела и много подробно описание на типа изхранване. Тоест клиента е получил това което е избрал сам и заплатил. Освен това е важно да се отчита, че категоризацията на хотелите не е нещо унифицирано.  Всяка страна си има свои критерии и на тази база дава определена категория на хотела. И това ,че не отговаря на моето виждане за 4 или 5 * не значи ,че не е покрил изискванията по които е категоризиран. Когато има липса на хигиена вече няма никакво значение каква е категорията, подобно нещо е неприемливо за което и да е място за настаняване.
По отношение на разнообразие на храна ,ще споделя мое наблюдение. Давам пример Истанбул, понеже мога да сравня до преди Ковид и  2021 и 2022г. Едни и същи хотели , на закуска предлагат много по базово меню, сравнено с преди. Пак на блок маса но избора и количествата са намалени. Отдавам го на масовото поскъпване на храни и на тенденцията която още 2019 г. бяха започнали да налагат в Турция, за ограничаването на разхищение на храна. Тоест да се ограничи изхвърлянето на годна храна, която веднъж поднесена и не изконсумирана вече става негодна.
Относно цените на почивки които следя. Ами те не са се вдигнали от нивата си 2019г. при безумната инфлация, скок на горива, храни и ел. енергия. Пример мога да посоча дестинации като Гърция, Тунис, Египет, Италия и др. чартърните програми не са поскъпнали, тоест плащаме почивка на цени които са били 2019 и преди а очакваме изхранване в количества като тогава. При скока на цените няма как да се случи. Тук знам, че ще има несъгласни с написаното, и ще пишат да ама купувам All Inclusive , да така е. Концепцията означава безплатно всичко включено като изхранване. Какво включва като изхранване в All Inclusive концепцията си всеки хотел сам преценя. Избора на хранене може да е огромен , но може и да е по базов съобразен с по ниската цена на настаняване и изхранване която са определили да искат от клиента. Тоест когато купуваме почивка на доста по ниска цена в сравнение с останалите оферти за дестинацията, или сме избрали хотела с най ниска цена трябва да сме наясно, че сме направили компромис в нещо. Истанбул с две нощувки с нощен преход, все още се продава на цените на които беше 2019г. факт. Тоест тур операторите опитват да запазят цените, независимо от инфлацията, което неминуемо се отразява на качеството. Ако пък вдигнат цената както би трябвало, реакцията ще е ,че видите ли тези кожодери искат да се напечелят.
Моето впечатление е ,че хората които пътуват много, имат реалистични очаквания на база опита си, и не се дразнят от дреболии. Когато такъв човек има оплакване то наистина е реално. За сметка на това хора които много рядко пътуват имат техни си очаквания които не винаги се покриват с действителността, и тогава настава истинска драма.
Просто четете програмите, колкото и да са дълги и скучни, питайте, и чак когато сте уверени, че сте избрали своето купувайте пътуване. Направения компромис заради ниска цена после е възможно да донесе неприятни преживявания.
Весели и пълни с много положителни емоции пътувания на всички.
Виж целия пост
# 1 313
В момента подробностите не могат да бъдат споделени по юридически причини. Предстоят сериозни административни, съдебни и други процедури срещу злополучната фирма. Ако предупреждението не Ви е достатъчно в този вид пътувайте с тях, ако сте мазохисти! Всичките им действия, бездействия и безобразия ще станат публично известни!
Докато не изнесете конкретни факти, за мен написаното е клевета! Аз съм техен доволен клиент и в момента няма нищо, заради което да не ги избера при следващо пътуване.
Виж целия пост
# 1 314
Най-общо мога да споделя част от фактите - при претърпяване на инцидент техни местни представители не оказват никакво адекватно съдействие, твърдят, че единствената им задача е да закарат туристите по хотелите и да ги върнат до летището. Не се интересуват от туристите и проявяват драстична липса на базова хуманност. Предлагат допълнителни екскурзии на доказано драстично манипулативно завишени цени, което също е доказано на място. Управителят Красимир Златанов се крие като мишка и отказва разговори с клиенти,  с които е извършена гавра, изопачава и манипулира фактите (в което за щастие ще бъде уличен). Аз преживявам болезнено всеки, който дори обмисля да ги избере. Надявам се всички процедури, които ще бъдат задействани да подействат и скоро това да не е възможно. Виждам, че яростно ги защитавате. Надявам се да не сте някой техен пристрастен близък, влязъл в темата да ги брани. Има още доста, но засега толкова мога да напиша.
Виж целия пост
# 1 315
Правите грешни презумпции, което означава, че си правите неверни изводи с лекота. За разликата на допълнителните екскурзии само да споделя, че винаги са малко по-скъпи тези, които си предлагат от агенцията, ако рискувате на място може да купите с по-ниска цена. Но аз не бих. Прощавайте, но "драстична липса на хуманност" и "извършена гавра"нищо не ми говори. Аз съм нямала проблеми с тях и ги препоръчвам. Споменах и държавите и представителите им там, от които съм доволна и съм им благодарна за съдействието.
Относно изискването на две карти за стая - винаги го правя. Не може да сме като закачени винаги със съпруга ми и е досадно да се издирваме, за да може да влезем в стаята. А това, че някой не връща карта, той може да не върне и една, не само две карти. Без начин за влизане ли да го оставим, или при чек аут да изискаме карта? Още повече че винаги този човек може да бъде намерен по данни от личната карта и телефон. Дайте да не припомняме времената с обикновени ключове, все пак не сме в соца.
Виж целия пост
# 1 316
аз се имам за интелигентна, но освен високопарните заплахи друго не прочетох
- не са съдействали при инцидент - гадно, ама чак за съд - "успех"
- управителят не си вдигал телефона - ами сефте да ви кажа. и за това нищо не можете да му направите
- завишените цени на екскурзии - това е абсолютно за всички
Виж целия пост
# 1 317
Нали знаете, че хейтът по форуми няма да Ви помогне, а и агенцията има право да си търси правата от Вас за накърняване на доброто име и клевети. Към нищо съм не съм склонна, тук хвърляте само някакви общи квалификации, изобщо недостатъчни за да откажат когото и да е да им ползва услугите. Може ли вече да приключим със случая? Нека да се произнесе съда, ще коментираме тогава ако има какво. Не преди това, защото всичко е недоказано.
Виж целия пост
# 1 318
Всичко си се случва съвсем легитимно и коректно. Темата не я приключваме Вие или аз, но мога да Ви обещая, че това ще е последният ми отговор към Вас. Изводите какво изнасям са си Ваше тълкуване. Проблемът с тази агенция трябва да получи максимална публичност. Аз имам основания да се притеснявам за всеки техен бъдещ потенциален клиент. Явно, за жалост имат и пристрастени фенове като Вас. Те ще останат поне докато още съществува агенцията. Случаят е пресен и всичко ще си дойде на мястото. Просто ми се иска да можеше да стане по-бързо. Изобщо не съм склонна към никакъв необоснован хейт. Всичко е 100% доказуемо.
Виж целия пост
# 1 319
Пристрастени фенове ако означава доволни клиенти да - аз съм един от тях. А вечно мрънкащи, недоволни, не знаещи какво искат и хулещи НЕДОКАЗАНО една фирма като Вас винаги ще има. Като е 100% доказуемо Вашето разочарование доказвайте си го където му е мястото, тук е свободен форум и всеки може да пише каквото си иска, даже и лъжи за съжаление. Не сме съдебна зала, разочарованията доколкото ги изказахте са неоснователни, другото не желаете да изнасяте, Ваша воля. Желая Ви успех при доказването, защото иначе са просто празни приказки.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия