Черен списък на туристическите агенции !

  • 629 463
  • 1 444
# 210
Искам и аз да изкажа недоволството си от "Земела", с които сключих договор за екскурзия в Унгария.. 3 дни преди заминаването се обадиха, че нямало да се състои и ние си поискахме парите обратно. Казаха, че най-късно до края на тази седмица (10 дни след крайната дата на екск.) ще ни върнат парите, но все още няма нищо преведено. Като извинение за забавянето посочват, че изчакват останалите да кажат ще искат ли новата дата или не, което какво общо има с мен - не знам. И така, виждам че има случаи по 1г. чакат хора да им върнат парите, но аз искам да помоля за съвет към кого да се обърна, ако и в понеделник няма резултат. Питам заради коментарите на някои, че КЗП не се справят много добре..

В случай на отмяна на пътуването от страна на туроператора, той предлага друга дата или маршрут на клиента или възстановяване на сумата. Клиентът избира. Това си е от Закона за туризма и е основна част във всеки туристически договор.
Аз мисля че ще ви върнат парите, може да се бавят по различни причини, за което не е коректно и приятно, но ще ви ги върнат. Питали ли сте ги отново дали са преведени? Възможно ли е да не ги виждате още по сметките си, някой преводи са по-бавни.
Виж целия пост
# 211
Иска ми се да вярвам, че и в България може да има коректни взаимоотношения, така че аз лично разчитам на лоялно отношение. Днес само веднъж съм проверявала картата си и нямаше превод. Писах и на агенцията, но не ми отговарят. Разбира се, пак ще проверя и се надявам да не се стига до КЗП, която между другото сигурно е в София и трябва да се отиде лично. Благодаря на
violenzaa и Galactic Voyager за отговорите.  bouquet



Виж целия пост
# 212
Сигнал до КЗП може да се подаде и чрез техния сайт, имат бланка, която се попълва.
Виж целия пост
# 213
Здравейте,

някой има ли отзиви за Голдън Холидейз, регистрирана е миналата година. Гледах  имат много обяви, но не мога да намеря никакви отзиви за фирмата....

Малко късно се включвам. Аз имах същото питане преди време,не намерих много информация,тъй като фирмата е сравнително нова. Все пак изпратих мои роднини с тях и са много доволни. Като организация и изпълнение всичко е било на ниво.
Тук не е Белият списък -тук е Черният Peace

Момичето питаше за отзиви!!!
Виж целия пост
# 214
При моя казус с провалената екскурзия от Мистрал Травел написах жалба до КЗП. Задействаха се и ми отговориха, че не са компетентни по случая!!! Така че - КЗП отговарят, но не винаги вършат нещо. Мистрал нито желаят да върнат парите, нито предлагат друга дестинация.
Трябва да водим съдебно дело, сякаш си нямам други проблеми.... 
Виж целия пост
# 215
А КЗП обосновали ли са се защо не са компетeнтни ? Насочват ли те към друг - асоциация на тур. агентите или нещо от сорта ? Аз бих писала там, а в договора ви какво пише ?  Делото е вариант, но не добър.
п.с. имаше и вариант, преди да се почне дело да се внесе молба в съда ли беше (не съм сигурна  Rolling Eyes, защото при нас го прави адвокат) и им запорираха сметките - считай, че направите ли това за 1 час ще ви върнат парите. Внасянето на тази молба ни костваше около 50 лв, но не съм особено запозната с процедурата - трябва да питаш юрист/адвокат. тогава адвокатката каза шансът да я уважат 50:50, но при вас казуса ми се страва дори по-ясен от нашия. при нас идеше реч за промяна на цената след подписване на договора, защото хотелът уж бил вдигнал цените, според мен беше недоглеждане от страна на служител на агенцията.
Виж целия пост
# 216
Добавям в списъка итуристическа агенция "НЕДА ТУРС"- Русе. Преди два дни направихме резервация по телефона за самолетна екскурзия до Мармарис- Турция. Още същия ден посетихме офиса на фирмата, за да платим капаро. В момента ,в който извадих кредитна карта, служителките подскочиха като ужилени. Нямали ПОС устройство, ако искаме да се убедим, че е така- да търсим из офиса. Изумих се. В сайта на "НЕДА ТУРС и на Пощенска банка е обявено, че фирмата разполага с пос терминал.  Обяснеих, че съм дошла да си платя, а не да искам подаръци, но безуспешно. Тонът на управителката беше недопустимо груб. Дори ни поиска пари за анулация.Направо онемях, макар, че на мен трудно ми се случва да загубя дар слово. Не ми се беше случвало досега да не знаят по как да ми вземат парите. Виждам, че повечето бележки в темата са за взети пари и некачествено извършени услуги. А на мен дори не искат да ми ги вземат!!!!!!! Разбира се, сигнализирах в Пощенска банка, да ги изключат от списъка си с търговци, утре ще сигнализирам и КЗП.
така, че русенци- внимавайте с "НЕДА ТУРС", а най- добре изобщо не прибягвайте до услугите им. Има толкова други...
Виж целия пост
# 217
Аз съм ползвала НЕДА ТУРС от Русе за резервация във Велинград и за екскурзия до Букуреш и до Испания-Италия не съм имала никакви проблеми,даже ми уредиха супер места в автобуса и в хотела във Велинград супер стая/ студио.
Виж целия пост
# 218
Добавям в списъка итуристическа агенция "НЕДА ТУРС"- Русе. Преди два дни направихме резервация по телефона за самолетна екскурзия до Мармарис- Турция. Още същия ден посетихме офиса на фирмата, за да платим капаро. В момента ,в който извадих кредитна карта, служителките подскочиха като ужилени. Нямали ПОС устройство, ако искаме да се убедим, че е така- да търсим из офиса. Изумих се. В сайта на "НЕДА ТУРС и на Пощенска банка е обявено, че фирмата разполага с пос терминал.  Обяснеих, че съм дошла да си платя, а не да искам подаръци, но безуспешно. Тонът на управителката беше недопустимо груб. Дори ни поиска пари за анулация.Направо онемях, макар, че на мен трудно ми се случва да загубя дар слово. Не ми се беше случвало досега да не знаят по как да ми вземат парите. Виждам, че повечето бележки в темата са за взети пари и некачествено извършени услуги. А на мен дори не искат да ми ги вземат!!!!!!! Разбира се, сигнализирах в Пощенска банка, да ги изключат от списъка си с търговци, утре ще сигнализирам и КЗП.
така, че русенци- внимавайте с "НЕДА ТУРС", а най- добре изобщо не прибягвайте до услугите им. Има толкова други...

Как ще ти вземат пари за анулация, като не си платила нищо?  Rolling Eyes

Виж кой я предлага тази екскурзия, т.е. от кой оператор я взимат и си направи резервация онлайн Simple Smile
Виж целия пост
# 219
Добавям в списъка итуристическа агенция "НЕДА ТУРС"- Русе. Преди два дни направихме резервация по телефона за самолетна екскурзия до Мармарис- Турция. Още същия ден посетихме офиса на фирмата, за да платим капаро. В момента ,в който извадих кредитна карта, служителките подскочиха като ужилени. Нямали ПОС устройство, ако искаме да се убедим, че е така- да търсим из офиса. Изумих се. В сайта на "НЕДА ТУРС и на Пощенска банка е обявено, че фирмата разполага с пос терминал.  Обяснеих, че съм дошла да си платя, а не да искам подаръци, но безуспешно. Тонът на управителката беше недопустимо груб. Дори ни поиска пари за анулация.Направо онемях, макар, че на мен трудно ми се случва да загубя дар слово. Не ми се беше случвало досега да не знаят по как да ми вземат парите. Виждам, че повечето бележки в темата са за взети пари и некачествено извършени услуги. А на мен дори не искат да ми ги вземат!!!!!!! Разбира се, сигнализирах в Пощенска банка, да ги изключат от списъка си с търговци, утре ще сигнализирам и КЗП.
така, че русенци- внимавайте с "НЕДА ТУРС", а най- добре изобщо не прибягвайте до услугите им. Има толкова други...

Как ще ти вземат пари за анулация, като не си платила нищо?  Rolling Eyes

Виж кой я предлага тази екскурзия, т.е. от кой оператор я взимат и си направи резервация онлайн Simple Smile

Нищо странно няма - направена е резервация на доверие към клиента за да се запазят места, защото вече свършват за септември месец, най-вероятно е в анулационен срок, а сега клиента се отмята...
Наистина на сайта им е посочено, че може да се плаща с банкови карти. Не знам, какъв точно е бил проблемът им,но не мисля, че са некоректни.

Искам и аз да изкажа недоволството си от "Земела", с които сключих договор за екскурзия в Унгария.. 3 дни преди заминаването се обадиха, че нямало да се състои и ние си поискахме парите обратно. Казаха, че най-късно до края на тази седмица (10 дни след крайната дата на екск.) ще ни върнат парите, но все още няма нищо преведено. Като извинение за забавянето посочват, че изчакват останалите да кажат ще искат ли новата дата или не, което какво общо има с мен - не знам. И така, виждам че има случаи по 1г. чакат хора да им върнат парите, но аз искам да помоля за съвет към кого да се обърна, ако и в понеделник няма резултат. Питам заради коментарите на някои, че КЗП не се справят много добре..

Дали ви върнаха парите?
Виж целия пост
# 220
Добавям в списъка итуристическа агенция "НЕДА ТУРС"- Русе. Преди два дни направихме резервация по телефона за самолетна екскурзия до Мармарис- Турция. Още същия ден посетихме офиса на фирмата, за да платим капаро. В момента ,в който извадих кредитна карта, служителките подскочиха като ужилени. Нямали ПОС устройство, ако искаме да се убедим, че е така- да търсим из офиса. Изумих се. В сайта на "НЕДА ТУРС и на Пощенска банка е обявено, че фирмата разполага с пос терминал.  Обяснеих, че съм дошла да си платя, а не да искам подаръци, но безуспешно. Тонът на управителката беше недопустимо груб. Дори ни поиска пари за анулация.Направо онемях, макар, че на мен трудно ми се случва да загубя дар слово. Не ми се беше случвало досега да не знаят по как да ми вземат парите. Виждам, че повечето бележки в темата са за взети пари и некачествено извършени услуги. А на мен дори не искат да ми ги вземат!!!!!!! Разбира се, сигнализирах в Пощенска банка, да ги изключат от списъка си с търговци, утре ще сигнализирам и КЗП.
така, че русенци- внимавайте с "НЕДА ТУРС", а най- добре изобщо не прибягвайте до услугите им. Има толкова други...

Как ще ти вземат пари за анулация, като не си платила нищо?  Rolling Eyes

Виж кой я предлага тази екскурзия, т.е. от кой оператор я взимат и си направи резервация онлайн Simple Smile

Естествено, че не им дадох никакви пари за анулация. Вече разбрах, че те работят с "Емерелад" и ще резервираме през тях. Въпросът е, че парите в кредитните карти също са пари, а някои хора не знаят как да ги вземат. Отношението беше изключително селско - аз не исках анулация, от "Неда турс" я направиха, защото исках да платя с кредитна карта!!!!!!
Виж целия пост
# 221
Добавям в списъка итуристическа агенция "НЕДА ТУРС"- Русе. Преди два дни направихме резервация по телефона за самолетна екскурзия до Мармарис- Турция. Още същия ден посетихме офиса на фирмата, за да платим капаро. В момента ,в който извадих кредитна карта, служителките подскочиха като ужилени. Нямали ПОС устройство, ако искаме да се убедим, че е така- да търсим из офиса. Изумих се. В сайта на "НЕДА ТУРС и на Пощенска банка е обявено, че фирмата разполага с пос терминал.  Обяснеих, че съм дошла да си платя, а не да искам подаръци, но безуспешно. Тонът на управителката беше недопустимо груб. Дори ни поиска пари за анулация.Направо онемях, макар, че на мен трудно ми се случва да загубя дар слово. Не ми се беше случвало досега да не знаят по как да ми вземат парите. Виждам, че повечето бележки в темата са за взети пари и некачествено извършени услуги. А на мен дори не искат да ми ги вземат!!!!!!! Разбира се, сигнализирах в Пощенска банка, да ги изключат от списъка си с търговци, утре ще сигнализирам и КЗП.
така, че русенци- внимавайте с "НЕДА ТУРС", а най- добре изобщо не прибягвайте до услугите им. Има толкова други...
що за безумие е това  ooooh!
Да ти вземат пари за анулация , първо резервация за самолетен билет се прави / може и на доверие / , но ако до определен срок не се плати , резервацията автоматично се анулира , при някой срока е 24 часа , при други повече , когато обаче има издаден билет вече е друго , но не знам кой би издал билет без да е платен .Каква беше сумата за анулация ако не е тайна ?
А и агенция която събира пари за почивки само в кеш сори  ooooh!
Ако сте 5 човека и искате да ходите на Малдивите например , трябва да изтърсиш в офиса 10-15 000 лева кеш ли ?????
Виж целия пост
# 222
разполагам само с 5 дни и искам да видя Истанбул; коя фирма да ползвам, моля;
Виж целия пост
# 223
Без да искам да оправдавам Неда турс искам да ви кажа, че доста търговци (не само туристически агенции) избягват да ползват  пос устройства, защото банките взимат доста голям % върху сумата, която се превежда. И ако комисионната на ТА е 10% и от тях 4 отидат за банката е ясно защо не искат. А за самолетните билети за далечни дестинации може да се окаже, че като приемат голяма сума на пос устройството, комисионната няма да им стигне да си покрият банковата такса. Но това зависи и от банката.
Виж целия пост
# 224
Предполагам, че никой насила не им е инсталирал ПОС устройство и не ги е накарал да подпише договор с банката. А и колко хора разполагат с необходимите средства в брой. Така, че не е оправдано.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия