Митница – информация, въпроси, отговори и споделяне на опит – 7

  • 30 139
  • 738
# 30
Колко време държат пратките на митницата.
Попълних декларацията ще си взема в понеделник разпечатка че съм платила.
Само с ордера съм се запънала.
А има ли друг начин да си я получа (да си я взема ) без тези глупости?
Виж целия пост
# 31
Ако имаше, тази тема щеше да е празна. Никой не се подлага доброволно на глупости.
Виж целия пост
# 32
А срока колко е за да ги пусна тия документи.
Виж целия пост
# 33
А срока колко е за да ги пусна тия документи.
90 дни.
Виж целия пост
# 34
Здравейте, имам пратка на митница от Китай с бранд дрехи стока на стойност повече от 600лв., дрехи (единични бройки) - закупени за лично ползване. Знам, че ще платя мито и ДДС. Транспорт и застраховка също ли подлежат на мито и ДДС?
Подадох си документите на 15.10.2020г , а все още си чакам, без известие. Представляват ме БГ пощи. Въпросът ми е може ли да ми я конфискуват или се обаждат на представител на съответната марка? Как стои въпроса? Питам, защото искам да си взема маратонки, очила и други неща, не искам да плащам за нещо, което евентуално не бих получила. Ще съм благодарна, ако някой е запознат, да сподели.
Виж целия пост
# 35
Поръчали се маркови парцали от Китай ли?
Виж целия пост
# 36
здравейте
Намерих ордера а сега как да го изтегля за да го пратя
Виж целия пост
# 37
Сега получавам и аз един мейл от бгпощи за една пратка. По принцип чакам един адаптор който си поръча мъжа ми на стойност 17долара от Алито, за него съм платила 27лв.
Това е мейла:
Скрит текст:
Вашият колет не може да бъде доставен на 28.11.2020 г., тъй като не е платено мито (8,71 лв).

Доставката е планирана между: 30.11.2020 - 01.12.2020
Доклад за плащане: BG_8CV0K20200809
Обща сума: 8,71 лв
Търговец: Български пощи

За да потвърдите изпращането на вашия пакет, щракнете тук
Ако пакетът не бъде получен в рамките на 30 дни, Български пощи има право да поиска отстъпка (8,71 лв) за всеки ден от резервацията!

За повече услуги намерете проследяването на вашата пратка, като кликнете тук
Благодарим ви за доверието,

За разбирането,

Вашето обслужване на клиенти на Български пощи.

Този имейл се изпраща автоматично. Следователно не е възможно да им отговорите в замяна.

Където пише щракнете/кликнете тук ме праща да въвеждам данни на карта и да плащам за транспортни разходи.
В понеделник в моя клон дали ще знаят нещо като им покажа мейла, не мога да плащам нещо за което не съм сигурна какво е. От къде да съм сигурна дали не е измама, нямам номер на товарителница нищо...
Виж целия пост
# 38
Мирише ми на измама...
Моите наблюдения върху бг пощи и митници са малко поостарели - вече почти година ги заобикалям. Но надали толкова са се променили. Първо, тона е твърде любезен Smile
Освен това не са толкова неграмотни, че да напишат "мито" вместо "ддс", още повече, че вие и ддс не дължите за пратка под 30лв (засега). А и преди всичко вие трябва да изпратите всички необходими документи от покупката и чак тогава ви се представя сметката, която се плаща при получаване на пратката.
Ако имате проследяващ номер, вижте си къде точно ви е пратката в момента. Ако действително е на митница, свържете се по телефона и изяснете как да процедирате нататък.
Виж целия пост
# 39
Вашият колет не може да бъде доставен на 28.11.2020 г., тъй като не е платено мито (8,71 лв).
Фишинг, скам!!!!
Трийте смело и му напишете нещо нецензурно във формата.
Виж целия пост
# 40
maya_76 Фишинг, скам! Не въвеждай никакви данни!
Виж целия пост
# 41
Благодаря ви момичета Hug
За първи път ми се случва. Радвам се, че благодарение и на вас не се подведох.
Виж целия пост
# 42
Сега получавам и аз един мейл от бгпощи за една пратка. По принцип чакам един адаптор който си поръча мъжа ми на стойност 17долара от Алито, за него съм платила 27лв.
Това е мейла:
Скрит текст:
Вашият колет не може да бъде доставен на 28.11.2020 г., тъй като не е платено мито (8,71 лв).

Доставката е планирана между: 30.11.2020 - 01.12.2020
Доклад за плащане: BG_8CV0K20200809
Обща сума: 8,71 лв
Търговец: Български пощи

За да потвърдите изпращането на вашия пакет, щракнете тук
Ако пакетът не бъде получен в рамките на 30 дни, Български пощи има право да поиска отстъпка (8,71 лв) за всеки ден от резервацията!

За повече услуги намерете проследяването на вашата пратка, като кликнете тук
Благодарим ви за доверието,

За разбирането,

Вашето обслужване на клиенти на Български пощи.

Този имейл се изпраща автоматично. Следователно не е възможно да им отговорите в замяна.

Където пише щракнете/кликнете тук ме праща да въвеждам данни на карта и да плащам за транспортни разходи.
В понеделник в моя клон дали ще знаят нещо като им покажа мейла, не мога да плащам нещо за което не съм сигурна какво е. От къде да съм сигурна дали не е измама, нямам номер на товарителница нищо...

Абсолютно същото писмо имам и аз. Пощата ми го посочи, като фишинг. Нищо не съм проследявала от зададените линкове. Проверих от детайлите кой е истинският подател и ми излезе: <post@help.superhosting.bg>
. Ясно ми е, че няма как да ме таксуват за нещо, за което не съм представила документи, но ми е странно, че пратката ми в петък следобед каца в София и след около 24 часа получавам писмото. От кога нашите пощи пращат такива известия в късен съботен следобед?.... Пратката ми е на стойност под 30 лв ( 27, 97 лв, с доставката е 41,49).  Първо, че няма как да дължа мито, второ, че и ДДС не дължа, но дори да го смятат по етикета на кашона, пак не е толкова. И ми е още по-странно, че писмото на maya_76 е същото,  като моето.

Все пак трябва да има замесени служебни лица, защото от къде някой знае, че очакваме пратки?... Иначе самият текст ми изглежда, като нескопосан превод...

Скрит текст:
Вашият колет не може да бъде доставен на 28.11.2020 г., тъй като не е платено мито (8,71 лв).

Доставката е планирана между: 30.11.2020 - 01.12.2020
Доклад за плащане: BG_8CV0K20200809
Обща сума: 8,71 лв
Търговец: Български пощи

За да потвърдите изпращането на вашия пакет, щракнете тук
Ако пакетът не бъде получен в рамките на 30 дни, Български пощи има право да поиска отстъпка (8,71 лв) за всеки ден от резервацията!

За повече услуги намерете проследяването на вашата пратка, като кликнете тук
Благодарим ви за доверието,

За разбирането,

Вашето обслужване на клиенти на Български пощи.

Този имейл се изпраща автоматично. Следователно не е възможно да им отговорите в замяна.


Виж целия пост
# 43
Вела, истинският подател е друг! Вижда се като дадете детайли, излиза скрипт в който е и къде да се върне евентуален отговор от ваша страна. Получих го на служебната поща, но бързо разчиствам. Нищо не чакам.
Фишинг!
Виж целия пост
# 44
Вела, истинският подател е друг! Вижда се като дадете детайли, излиза скрипт в който е и къде да се върне евентуален отговор от ваша страна. Получих го на служебната поща, но бързо разчиствам. Нищо не чакам.
Фишинг!

Да, точно там гледах. Изглежда е с руски подател:



Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия