Предупреждение за INTERSPORT - Mall Paradise

  • 1 941
  • 7
Миналата седмица приятелят ми ми закупи маратонки от там за изненада, но bless his soul, бяха ужасни. Разбрахме се да ги върнем и да вземем нещо друго, но за наша изненада разбрахме, че магазинът отказва всякакви връщания. Всеки закупен продукт от магазина няма право на връщане, независимо какъв е той. В моят случай обувките дори не бяха пробвани. Върнах ги с етикет, в кутията, НЕИЗВАЖДАНИ, с касова бележка и всичко. На касата ми дадохда да разговарям с изключително грубият им управител, който ми заяви, че в магазина е сложено листче, на което пише, че не приемат връщания и че при закупуване клиентът автоматично се е съгласил с това. Без дори да знае:). Разбирам, че магазините си имат право на собствена политика, но някак ми се струва грозно и непрофесионално да го правиш по такъв начин. Едно е по време на закупуване на продукта да осведомят клиента и да кажат "Между другото, имайте предвид, че спрямо политиката на магазина, продукти при нас не се връщат". Но тотално друго нещо е да хвърлят някъде такъв лист, за чието съществуване дори не те осведомяват, и после разчитат на това, че ако се върнеш и искаш да върнеш продукта, ще ти кажат, че няма как да стане, тъй като с неговото закупуване си се съгласил автоматично (?!) за нещо, за което е нямало как да знаеш.

Не знам дали това е конкретно практика на магазина им в Парадайс, но ми направи изключително грозно впечатление и знам, че със сигурност повече няма да пазаруваме от тях.
Виж целия пост
# 1
Аз бих си потърсила правата в КЗП.
Каквито и да са им условията, стоката не е ползвана, може поне да пресложат замяна. Нищо не губиш, пробвай с КЗП.
Успех!
Виж целия пост
# 2
Аз бих си потърсила правата в КЗП.
Каквито и да са им условията, стоката не е ползвана, може поне да пресложат замяна. Нищо не губиш, пробвай с КЗП.
Успех!
А за какво точно ще търси КЗП? Нито са длъжни да връщат пари, нито да заменят за нещо друго! Не са нарушили закона по никакъв начин! Какъв е смисъла да се задръстват тези регулаторни органи с безпочвени оплаквания и да не могат да помогнат качествено на хора, които са наистина в правото си?

Да, магазина не е образец за клиентски ориентиран търговец, но това не означава, че е нарушил нечии права, независимо дали се харесва на някои или не! Забелязала съм ,че хората масово не знаят правата си и се стига до двете крайности- или не могат да използват правата си, дадени им от закона или пък обратното- именно поради непознаването му, го цитират за щяло и нещяло, осланяйки се на дочути реплики или градски легенди!
Виж целия пост
# 3
Абсолютно съм съгласна с горното мнение-има закон....просто го прочетете-отнема по-малко от 10 мин,периодично някой от КЗП се обяснява и по ТВ,и по други медии,че продукт,закупен от физически магазин не може да бъде върнат,освен ако магазина не желае това...не виждам никаква логика някой да ви дава правни консултации в магазина,а Вас да ви мързи да прочетете 10 реда и сама да се обаразовате,иначе за писане на глупости явно имате време!
Виж целия пост
# 4
Магазинът няма задължение да вземе обратно продадена стока в нормален магазин. Връщане само при покупка от интернет.
Вярно е, че някъде приемат обратно стока, но е въпрос на добра воля.
Виж целия пост
# 5
Объркването идва от онлайн магазините. Те са длъжни да приемат стоката обратно, но за физическите са обяснили в предните постове.

И аз се бях заблудила по същия начин и бях толкова убедена в правотата си, че накарах магазинът да си вземе обратно една безумна рокля, която бях купила в пристъп на умопомрачение. След това прочетох, че реално не съм имала никакво право на претенции, чак неудобно ми стана.
Виж целия пост
# 6
Декатлон във физическият магазин си връщат даже пари директно!  
 
Единственото условие е показване на касовия бон и банковия бон при плащане с карта в магазина.

Купих октомври кожен Адидас и го върнах след около 23-24 дни...не помня точно....
посочих че пропуска вода и че желая да закупя други продукти за стойноста - ако няма възможност за връщане пари....
Дойде управителя погледна ги за пет секунди - след обеснението ми че пропускат вода и ннаправо каза служителката да опише в документ някакъв това и ми върнаха направо парите.
Виж целия пост
# 7
Това е рекламация, не връщане. В магазина на Соломон дават 2 години гаранция за дефекти, ама не ми се е случвало да я ползвам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия