Наглите крадци - 'Виваком' с най-новата брутална измама за 2020 година!

  • 5 288
  • 34
(или как от Виваком решиха да ограбят собствените си абонати)

Виваком еднолично, безцеремонно и без да ги интересува другата страна, решават да ограбят абонатите, на най-атрактивните и изгодни предплатени карти, прехвърляйки ги към далеч по-неизгодният предплатен пакет 'Vivacom Free'.
 Защо? След малко ще стане ясно!
Чрез SMS известяване Виваком уведомява клиентите на четири вида предплатени карти, че от 26.11.2020 техните настоящи планове ще бъдат закрити и ще бъдат прехвалени автоматично към предплатеният план 'Vivacom Free'.
За пример ще разгледаме един от плановете в случая 'Бонуси без край' и ще го съпоставим с новият 'Vivacom Free'.
Карта 'Бонуси без край' е една от първите предплатени карти без обвързващ договор и натрупващи се и неизчерпаеми бонуси при презареждане.
При всяко едно презареждане от 20 лв ваучер получаваш безплатни минути в еквивалент на 8 безплатни часа (480 минути), а при презареждане на ваучер от 10 лв 500 безплатни sms-a, като парите отделно от презареждането си остават и натрупват в картата неограничено.
За да се поддържа картата активна, условието е да се презареди поне веднъж в годината с едва 4лв.

И така, заветният ден 26.11.2020 настъпи и тържествено с SMS ме поздравиха за преминаването към новият тарифен план 'Vivacom Free' и ми благодариха за доверието(каквото нямам и никога не имало такова към тях).
Вие получавате невероятните, цели, крупни - 50 безплатни минути и някакви нет мегабайти(ОБАЧЕ важащи само 28 дни), след което биват заличени, а говорили - неговорили, след 60 дни ви прибират и паричките от картата, ако не я зареждате с минимум 5лв през месец - два.
Яка ,тъкачница... А!

Първото нещо което направиха е, да ми откраднат натрупаните минути генерирани през годините, в размер на 123часа или (7380 безплатни минути), също и (930 безплатни SMS-a) и щедро да ми дадат някакви мизерни и смешни 50 такива. Като дори пропуснаха да ме уведомят, че ще ми откраднат и парите от картата на стойност 35лв към момента, ако не я презаредя до 2 месеца.
Левовият еквивалент на кражбата по тарифа 0.10 стотинки на смс и 0.10 на минута само от мен е: 738лв + 93лв = 831лв
Я сега умножете това число по десетките хиляди абонати - притежатели на въпросните предплатени карти.
Разбирате ли мащаба на безскрупулна кражба и ограбване за която говорим от крадците и наглеците, Vivacom ?

Обаждам се на 123 на оператор и питам защо без да се съобразяват с мен и въпреки моят категоричен отказ да ми сменят плана, са го направили, еднолично и без желанието на другата страна?
Питам ги и къде са ми откраднатите минути и смс-и на стойност 830лв.
Нагла до немай си къде телефонистка ми обяснява, че плановете били закрити и вече не се поддържали и за това ги сменят.
Минутите и смс-те се анулирали, а и същото щяло да стане и с наличната ми сума от 35лв в картата, ако не презаредя до два месеца!
Добре де казвам:
- Как така закривате и ми конфискувате инвестираните пари в минути и смс еквивалент на сериозна сума пари.
- Еми така. Казах ви, че вече преходният ви план не се поддържа.
- Това не е ли нещо като аналог, някой да отиде в банката за да си изтегли пари от сметката и от там да му кажат, че са решили тя да не се поддържа и са я закрили?
Въпроса и сравнението не били уместни и при претенции от моя страна да се обърна писмено към (Арменският поп) / разбирай my.contact, където обширно и обстойно да изложа възраженията си.
Това е на кратко. Всеки сам може да си направи изводите за каква грандиозна кражба и наглост говорим, на самозабравил се монополист!
Къде са сега КЗП-та, Обутсмана и разните други институционални радетели за справедливост?
Ето в каква държава живеем! Защото в друга, такива своеволия щяха да завършат с жестоки санкции и купища колективни съдебни дела.
Виж целия пост
# 1
Да не мислиш, че А1 са по-стока?  И там новите абонаменти са същата объркана главоблъсканица, няма ги ясните регламенти от едно време, и все ти натикват разни услуги. Всички се мерят един с друг.
Виж целия пост
# 2
Имаше един виц... Ало...топлофилация ли е?- Не, тук сме от електрото, Аааа, и на вас да ви ...
Виж целия пост
# 3
И на мен ми изчезнаха натрупаните минути и мегабаити... Тотално съм разочарована от тях.
Виж целия пост
# 4
Къде мога да прочета кои карти се прехвърлят към нови планове. Аз имам предплатена Вива бонус (живея в чужбина). Нямам съобщения. По принцип съм извадила симката. В апликацията няма съобщения за промени.
Не може ли да искате някакви компенсации.
Виж целия пост
# 5
Сигнализирайте Комисията по далекосъобщенията и Омбудсмана, въпреки че се съмнявам да направят нещо.
Виж целия пост
# 6
И на Теленор са същите условията за предплатените карти. Даже се изненадвам,че едва сега са го направили от Виваком. Те са си партия и трите оператора и няма разлика почти. Много тъпо..
Виж целия пост
# 7
Без да влизам в ролята на защитник на телекомите (имам си доста дълга и "кървава" история с тях), но за мен натрупани 123 часа означава, че на вас просто не ви трябват толкова минути след като не ги използвате. Аз бих се поинтересувала какво става още на уведомителния смс, а няма да чакам да стане факт, реално вие не сте предприели нищо.
Виж целия пост
# 8
То реално няма какво да направи,дори и тогава да са се поинтересували. Просто излизат с номера,че вече не се предлага тази услуга и това е. Пиеш една студена вода. Дано има резултат с жалби и институции,но аз се съмнявам.
Виж целия пост
# 9
Да, така е, но може да вземе информирано решение към кой нов план да се прехвърли, така че да отговаря на реално потребление и да види тези 35 лв поне как да запази, а не да се жалва по форуми. За мен подобно поведение е доста пасивно.
Виж целия пост
# 10
Ама то няма избор. Предплатените са си предплатени (май има различни в зависимост дали искаш минути или мб,но голяма разлика няма),абонаментите са си абонаменти. Няма какво да избира,просто губи всичко и това е положението. Евентуално ако има време,нерви и средства,може да се занимава и да получи някой лев,зареден по картата,но това е най-добрия случай. Жалко е,но е така. Авторът на темата може да ни държи в течение,че ми е любопитно дали ще го компенсират по някакъв начин.
Виж целия пост
# 11
Питам ги и къде са ми откраднатите минути и смс-и на стойност 830лв.
За какво да го компенсират? Само това горното е достатъчно да се стигне до извода, че автора е в тотална заблуда.
Той има в картата си 35лв. с които може да изговори 7380 Мин ( според него, според сайта на Виваком бонусите са валидни 12 месеца и излиза че трябва да е набутал 15 пъти по 20 лв за една година, което няма логика ).  А не, че има колко бяха 700+ лева по сметка, които му откраднали.

Просто оператора му продава всеки път по 550 Мин за 20 лв или по 0.04 лв/Мин. Нещо като плати едно вземи две.

Висиш на предплатена, всеки месец набуваш по 20лв. и не ги ползваш а ги държиш на сметка. Че то е по-евтино да си на договор 17лв. месечно с 500мин и някакви данни.

Иначе гръмко заглавие за недоразумение.

П.с. Лично аз съм изключително доволен от услугите на Виваком.
Виж целия пост
# 12
Питам ги и къде са ми откраднатите минути и смс-и на стойност 830лв.
За какво да го компенсират? Само това горното е достатъчно да се стигне до извода, че автора е в тотална заблуда.
Иначе гръмко заглавие за недоразумение.
П.с. Лично аз съм изключително доволен от услугите на Виваком.

Преди да се пишат свободни съчинения, е добре първо да се прочетат внимателно условията на предплатената карта?
Неограничени бонуси БЕЗ КРАЙ, които се НАТРУПВАТ при всяко презареждане според сумата на ваучера и НЕ СЕ ГУБЯТ на края на годината, а ОСТАВАТ!
За да функционира карата, всяка година трябва да се зареди с минимум с 4лв, както и съм правил през последните 2-3 години, защото натрупаните часове минути и смс-и са ми предостатъчни за да набутвам 20лв за нови минути.
Но, Вие сигурно по-добре от мен и притежателите на въпросните карти (която съм ползвал над 10 години) сте по наясно с условията.
А който е много доволен от крадците - Виваком, Енергото и ВиК може да им изпрати благодарствено писмо по-случай настъпващите празници!
Както казваше класика Жорж Ганчев; 'Ние сме малък, но-много прост народ!'
Виж целия пост
# 13
Виждам каква е Вашата интерпретация на условията, но и виждам публикувано в сайта на оператора. Ще си позволя да Ви го припомня

'Ние сме малък, но-много прост народ!'
Тук съм съгласен. Поста преди моят го доказва. Има и изключения, но Вашето мнение не показва, че се между тях.
Кое точно Ви кара да си мислите, че имате 700+ лева, вместо 35 лв срещу което получавате някакви минути за разговори.
Виж целия пост
# 14
Номерът на операторите е ясен. Калташки.
Нещо като......плати две бири и вземи втората безплатно... 😉
Виж целия пост
# 15
Точно. Голяма част на бизнеса се крепи на това.

Май това беше за друга тема
Виж целия пост
# 16
Знаете ли, че в някои случаи, продукти/услуги в бизнеса се налага да се премоделират, за да не са в разрез със защита на конкуренцията? Просто питам. Факт, че програмата е стара, освен недалновидно, е и невъзможно да е во веки. А ако решат, да са в разрез с интересите на конкуренцията, какво хубаво може да последва за потребителите, освен, може би монопол.
Виж целия пост
# 17
А ти правиш ли разлика между програма и договор?
Потребителят е страна по договор.На виваком като не му изнася повече този договор ,да прекратят договора по законен ред.
А не тихомълком и увъртяно да го премоделират.

Не им стиска да изгубят клиент. За това го омотават още...

Знаете ли вие? Joy
Виж целия пост
# 18
Да. Ваучера е вид програма, но предплатена. Подписвайки, потребителят се съгласява с почти същите условия на добросъвестно ползване на услугата. А това, на което е прехвърлена в момента предплатената програма е също предплатена програма, но с възможност за избор, на микс от добавки. Направете си справка. Вива фрий- аз си направих труда да прочета в сайта им. Има възможност за закриване, премоделиране по всяко време.
Виж целия пост
# 19
Акъл не ща.
Ясни са ми нещата.
Нико не сте разбрали. Говорим на различни езици.
Виж целия пост
# 20
Не, грешите. Отново е на предплатена програма, но с друго име. Езика е еднакъв, а акъл, както уточнихте, не давам.
Виж целия пост
# 21
Както казах...виваком като страна по един договор могат да прекратят тези облигационни отношения.
Но не. Те не правят това...не уведомяват с смс че прекратяват тези отношения. Защото не им стиска и защото така губят клиент , който може да се преориентира към др.оператар.
Те не прекратяват отношения с клиента. Те го връзват пак към себе си с нови условия. Това е калташкото и търгашкото.
Който разбрал..разбрал.

За новата програмка питана ли е другата страна??  Иска ли...не иска ли...или не му се оставя избор...извиват му се ръцете.

Кажи не щем вече да си ни клиент, защото този договор вече не ни е изгоден. Ти си реши при нас ли друг договор ще избереш, ТИ да избереш!, ..или ще отидеш при друг оператор....
Така ли е поставен въпроса че ги защитаваш?
Виж целия пост
# 22
Не съм в полза и защита на телекомуникациите. Не съм им клиент на Виваком. Всъщност, предплатените програми са изцяло в полза на оператора. За малко вложение извличат доста дивидент. По всяко време ние, като клиенти, сме свободни да сменим доставчика, имало е месец, в който е било разумно да го обмисли и този вариант автора. Аз съм влизала в спор и писания с оператор, излязох права, но грешката беше в сътрудника, с който работихме. Имаше грешно подадена информация. Тук видях същото, затова се зачетох в сайта им.
Виж целия пост
# 23
Правилното е, както е при всички договори, с едномесечно предизвестие. За този период клиента има пълното право да реши какво да прави. Всичко друго е ...

Тета. Вероятно въпросният господин е имал едномесечно предизвестие за предстоящата промяна. Виваком не са тъпи, че са си вкарат такъв таралеж с КЗП
Виж целия пост
# 24
О..не казвам че е незаконно. Далеч съм от тази мисъл. Законно си е. Но е...калташко. За мен.

То вярно че в бизнеса място за чувства и морал нямало..така казват.

Но мен лично неморални, макар и законни практики и поведение, ме отблъскват и отвращават.
Виж целия пост
# 25
Не виждам нищо "калташко" . Потребителят е бил предупреден, но както вече написах е предпочел нищо да не прави по въпроса и след това се жалва. И все още не разбирам защо страда по неизползвани минути, от които очевидно няма нужда...ама око ненаситно...
Виж целия пост
# 26
Каква е разликата между: валидни 28 дни и валидни 28 дни с автоматично подновяване?
Виж целия пост
# 27
Каква е разликата между: валидни 28 дни и валидни 28 дни с автоматично подновяване?

Аз го разбирам така, че след като минат 28-те дни автоматично взима сумата от картата и подновява избраният от Вас пакет. Така всеки месец им е сигурно, че ще си взимат определената сума
Само че аз нещо не мога да разбера Vivacom-free таксуването е по 0,10 стотинки, а при Vivacom-free data там не е дадено колко е
Виж целия пост
# 28
Здравейте хора! Прочетох мненията от форума. Не искам да споря с никой , нито да давам мнение. Само да споделя , че и аз се чуствам прецакан от виваком. Ползвам картата "бонуси без край" от както има виваком. Бях изключително доволен , до този момент. Изгоряха ми над 10 000 смс + 1200 мин. Няма да се обяснявам повече. Виждам , че и доста хора нямат доверие в интитуциите. Ще подам жалба срещу виваком в защита на потребителя + омбусман.
Защо да не съдим и виваком ? Който има интерес нека да ми пише на : tachev_99@yahoo.com
Виж целия пост
# 29
А за какво ще ги съдите? За нещо което са Ви дали, а Вие не сте използвали?
Виж целия пост
# 30
Съди ги, щом имаш излишни пари(хиляди лева), но не въвличай и други в загубена кауза.
И все пак на какво основание ще ги съдиш? Да кажем сега си пред съдията и трябва да обясниш какво Vivacom са нарушили. Какво е то? Thinking
Виж целия пост
# 31
Аз също съм от прецаканите от vivacom. Имах предплатена карта бонуси безкрай от 2006 година. Бях събрал няколко хиляди минути и голям брой есемеси. Имам и почти 100 лв в картата. Изведнъж тези мошеници решиха да ми откраднат минутите и есемесите. Не е нормално след като веднъж си ги платил и ти се наложи да ползваш обаждане към Виваком да плащаш минутите втори път. Никъде в общите условия по договора не пише че Виваком има право да действа в ущърб на интересите на клиентите си и да краде техните минути и есемеси. След като веднъж добросъвестно си платил минутите и есемесите никой няма право да ти ги занулява.За съжаление в България всичко е възможно. Няма да е лошо потърпевшите да се обединим с обща жалба до комисия за защита на потребителите.
Виж целия пост
# 32
+1 , на две карти. Парите изчезнаха...
Виж целия пост
# 33
Може би, търсите доживотна гаранция за минути, дори- с право на наследство?
Виж целия пост
# 34
Времето няма цена Joy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия