Наглите крадци - 'Виваком' с най-новата брутална измама за 2020 година!

  • 5 307
  • 34
# 15
Точно. Голяма част на бизнеса се крепи на това.

Май това беше за друга тема
Виж целия пост
# 16
Знаете ли, че в някои случаи, продукти/услуги в бизнеса се налага да се премоделират, за да не са в разрез със защита на конкуренцията? Просто питам. Факт, че програмата е стара, освен недалновидно, е и невъзможно да е во веки. А ако решат, да са в разрез с интересите на конкуренцията, какво хубаво може да последва за потребителите, освен, може би монопол.
Виж целия пост
# 17
А ти правиш ли разлика между програма и договор?
Потребителят е страна по договор.На виваком като не му изнася повече този договор ,да прекратят договора по законен ред.
А не тихомълком и увъртяно да го премоделират.

Не им стиска да изгубят клиент. За това го омотават още...

Знаете ли вие? Joy
Виж целия пост
# 18
Да. Ваучера е вид програма, но предплатена. Подписвайки, потребителят се съгласява с почти същите условия на добросъвестно ползване на услугата. А това, на което е прехвърлена в момента предплатената програма е също предплатена програма, но с възможност за избор, на микс от добавки. Направете си справка. Вива фрий- аз си направих труда да прочета в сайта им. Има възможност за закриване, премоделиране по всяко време.
Виж целия пост
# 19
Акъл не ща.
Ясни са ми нещата.
Нико не сте разбрали. Говорим на различни езици.
Виж целия пост
# 20
Не, грешите. Отново е на предплатена програма, но с друго име. Езика е еднакъв, а акъл, както уточнихте, не давам.
Виж целия пост
# 21
Както казах...виваком като страна по един договор могат да прекратят тези облигационни отношения.
Но не. Те не правят това...не уведомяват с смс че прекратяват тези отношения. Защото не им стиска и защото така губят клиент , който може да се преориентира към др.оператар.
Те не прекратяват отношения с клиента. Те го връзват пак към себе си с нови условия. Това е калташкото и търгашкото.
Който разбрал..разбрал.

За новата програмка питана ли е другата страна??  Иска ли...не иска ли...или не му се оставя избор...извиват му се ръцете.

Кажи не щем вече да си ни клиент, защото този договор вече не ни е изгоден. Ти си реши при нас ли друг договор ще избереш, ТИ да избереш!, ..или ще отидеш при друг оператор....
Така ли е поставен въпроса че ги защитаваш?
Виж целия пост
# 22
Не съм в полза и защита на телекомуникациите. Не съм им клиент на Виваком. Всъщност, предплатените програми са изцяло в полза на оператора. За малко вложение извличат доста дивидент. По всяко време ние, като клиенти, сме свободни да сменим доставчика, имало е месец, в който е било разумно да го обмисли и този вариант автора. Аз съм влизала в спор и писания с оператор, излязох права, но грешката беше в сътрудника, с който работихме. Имаше грешно подадена информация. Тук видях същото, затова се зачетох в сайта им.
Виж целия пост
# 23
Правилното е, както е при всички договори, с едномесечно предизвестие. За този период клиента има пълното право да реши какво да прави. Всичко друго е ...

Тета. Вероятно въпросният господин е имал едномесечно предизвестие за предстоящата промяна. Виваком не са тъпи, че са си вкарат такъв таралеж с КЗП
Виж целия пост
# 24
О..не казвам че е незаконно. Далеч съм от тази мисъл. Законно си е. Но е...калташко. За мен.

То вярно че в бизнеса място за чувства и морал нямало..така казват.

Но мен лично неморални, макар и законни практики и поведение, ме отблъскват и отвращават.
Виж целия пост
# 25
Не виждам нищо "калташко" . Потребителят е бил предупреден, но както вече написах е предпочел нищо да не прави по въпроса и след това се жалва. И все още не разбирам защо страда по неизползвани минути, от които очевидно няма нужда...ама око ненаситно...
Виж целия пост
# 26
Каква е разликата между: валидни 28 дни и валидни 28 дни с автоматично подновяване?
Виж целия пост
# 27
Каква е разликата между: валидни 28 дни и валидни 28 дни с автоматично подновяване?

Аз го разбирам така, че след като минат 28-те дни автоматично взима сумата от картата и подновява избраният от Вас пакет. Така всеки месец им е сигурно, че ще си взимат определената сума
Само че аз нещо не мога да разбера Vivacom-free таксуването е по 0,10 стотинки, а при Vivacom-free data там не е дадено колко е
Виж целия пост
# 28
Здравейте хора! Прочетох мненията от форума. Не искам да споря с никой , нито да давам мнение. Само да споделя , че и аз се чуствам прецакан от виваком. Ползвам картата "бонуси без край" от както има виваком. Бях изключително доволен , до този момент. Изгоряха ми над 10 000 смс + 1200 мин. Няма да се обяснявам повече. Виждам , че и доста хора нямат доверие в интитуциите. Ще подам жалба срещу виваком в защита на потребителя + омбусман.
Защо да не съдим и виваком ? Който има интерес нека да ми пише на : tachev_99@yahoo.com
Виж целия пост
# 29
А за какво ще ги съдите? За нещо което са Ви дали, а Вие не сте използвали?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия