Пазарът на недвижими имоти, какво се случва реално? -Тема 50

  • 30 963
  • 874
# 735
Аз лично не съм убеден, че зоната трябва да се разширява повече. Бая голяма част от София е зона вече.Видно е, че проблема просто се измества в съседния квартал. Решението хората да слязат от колите тва е.
Виж целия пост
# 736
В момента уж банките са затегнали кредитирането, но не практика не е баш така, поне не изцяло, но ще дойде момента в който рязко ще стегнат кранчето и тогава ще стане много зле.
Отделно, смятам, че целия цирк с корона вируса ще се разигвара поне до края на годината, умишлено, а не защото има реална нужда. Преди НГ си мислех, че април всичко ще приключи, но уви сега мисля че греша. И не ме разбирайте погрешно, дори и ковид да си отиде, според мен ще следва дълга криза и застой. Та в този ред на мисли, смятам, че бизнеси и бизнес имоти ще стават по-евтини и по-евтини и няма да има скорошна перспектива да бъдат печелибши в близкото бъдеще.

За зоната - съгласен съм и аз с джедая. Проблема се измества. Трябва да се въведат по-солидни еко данъци и данъци за стари коли, за да не може сульо и пульо да си държат колата с години паркирана и да я ползват веднъж в месеца. Но това пак си е политическо самоубийство един вид и затова някои квартали ще изглеждат като автопарк, но какво от това, нали цените на квадрат хвърчат нагоре Simple Smile
Виж целия пост
# 737
Зелената зона си е чудна работа за живущите. При нас вече има места, поне в работно време, а и изчезнаха таралясниците, които гниеха. Изчезнаха и тия от съседните квартали, които имаха по 2 и повече коли и си ползваха местата за паркинг. Така хората ще се научат, че за да имаш много коли трябва да имаш и условия да ги паркираш, което в пренаселения град е трудна (и най-вече скъпа) работа.
Виж целия пост
# 738
Аз лично не съм убеден, че зоната трябва да се разширява повече. Бая голяма част от София е зона вече.Видно е, че проблема просто се измества в съседния квартал. Решението хората да слязат от колите тва е.

Не да слязат, защото това означава колите да са паркирани, а да продадат втората кола в семейството. Тогава няма да има паркирана спряла кола на улицата. И много добър начин да бъдат накарани е зоната - за една кола много вече си имат гараж или ще си плащат. А ако се махне втората ще е супер.
Виж целия пост
# 739
С две ръце подкрепям разширяването на зоната и въвеждането на ред в кочината.


Simple Smile Сега е времето да си купиш фитнес зала.
Фитнес залата е помещение, което може да има доста разнообразни функции Wink
Виж целия пост
# 740
От години, казвам че зони трябва за цяла София, града е малък, презастроен а коли вкл. и заспали за винаги има много.
Пример в МИлано има зани и  в най зачуканите им райони(и да по евтино) е паркирането там ! Но го има все едно Младост ите или Люлин - ите, да бацнат една оранжева зона нека е по 50ст. дори така хубаво ще се регулира паркирането по зелните алеи  и градинки мхмх  😁 Какво етова само по центъра..
Виж целия пост
# 741
С две ръце подкрепям разширяването на зоната и въвеждането на ред в кочината.


Simple Smile Сега е времето да си купиш фитнес зала.
Фитнес залата е помещение, което може да има доста разнообразни функции Wink

Перфектно значи. Явно няма да застоят на пазара, а щом са с мулти приложение, може дори да им се вдигнат цените Simple Smile
Виж целия пост
# 742
Сега и Стрелбище и Хиподрума ще поискат зона, въпрос на време.
Ние вече поискахме на една от срещите с районния кмет на Триазица миналата година, но ни казаха че трябва за Стрелбище отново да има обществено обсъждане и едва тогава. Нямало как да стане в рамките на една година разширение за Иван Вазов и Стрелбище наведнъж.
Виж целия пост
# 743
Сутринта минах и покрай втора английска.
Такава патаклама не помня да е било - всичкото трошляк се мести натам. Току що им паднаха цените с 10% в Стрелбище Trollface
Виж целия пост
# 744
И какъв проблем решава зоната, прехвърля проблема от болната на здравата глава . Изчистват се едни улици за да се задръстят  други.
Виж целия пост
# 745
И какъв проблем решава зоната, прехвърля проблема от болната на здравата глава . Изчистват се едни улици за да се задръстят  други.

Това прилича на метене на двора - подхващаш метлата и всъщност местиш боклука все по към края и ефектът идва, когато стигнеш края на двора и вече няма накъде да се мести купчината боклук. Тогава се изхвърля. И с колите и зоната ще е така - изтласкват ги докато накрая бъдат продадени излишните.
Виж целия пост
# 746
Добре де, аз не съм шофьор, та явно не разбирам, ама това изместване може ли да продължава до безкрай? Имам предвид следното - например, когато се въведе зона и в Гео Милев и Редута, работещите в мола и бизнес частта към него наистина ли ще си паркират колата чак оттатък Коперник/Атанас Узунов и ще вървят всекидневно по 15-20 минути в една посока? Няма ли да се достигне граница, при която съответното човече ще реши да търси друга алтернатива (платен паркинг, ГТ и т.н.)?
Виж целия пост
# 747
Решението е, както писа някой нагоре, зона навсякъде, пък била тя и на символична цена за най-крайните квартали. Внезапно ще се окаже, че стотици праисторически коли, които в момента се ползват за съхранение на празни буркани и стари вещи, най-накрая ще достигнат до автоморгата.
Виж целия пост
# 748
Именно. Тези от Центъра да не би да ходят в Стрелбище и после 4 спирки с трамвая?
Виж целия пост
# 749
Ние сме с две коли.  Работим на смени и са ни необходими. Сега като се прибера обикалям квартала за да паркирам. Случва се да си остава колата пред съседен блок и да вървя пеша в 2.00 посред нощ, защото колите от зоната  паркират пред нас. Сега да чакам и ние да станем зона ли?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия