Пазарът на недвижими имоти, какво се случва реално? -Тема 50

  • 30 941
  • 874
# 765
Simple Smile Всеки в НС има къде да паркира, ако преди това са му се откъснали от сърцето пари за паркомясто или ако сега е склонен да плати наем на друг, който е купил вместо него. Останалите паркират където могат.
Виж целия пост
# 766
То това е целта на общината, тя не иска да решава проблемите, тя иска само да лапа парички. Правят зона, минават слагат там по 1 колче и малко боя да се води, че е парко място и айде.
Правиме зона тук, колите отиват да паркират в съседния квартал, после и там почват да реват и да искат зона и общината идва и казва 'Ето, те хората сами искат да стане зона".
Целия център е тоталка по малките улички, толкова години, толкова пари се събраха, но улиците и тротоарите не се пипат вообще - дупки, кърпежи, криви плочки и т.н.
За мен решението е едно - дигане доста на данъците за колите+ колкото по стар ти е евро стандарта, да плащаш повече. Сега масово хората имат по няколко коли и плащат по 30-40-50лв. което е смешно. Искаш да имаш втора кола в семейството +50% данък, искате 3та - над 100% данък и така. По този начин ще се изчистят всички с по няколко коли. Сунтин като погледна през балкона и виждам, че горе долу 2/3 от колите не излизат, стоят си така и макс един път в седмицата да се мръднат, някои и по-рядко. На такива хора не им трябва кола реално и като почнат да ги жулят с яки данъци, ще видиме дали просто ще си я държат така пред блока. Но това е ясно ще няма да го направят, защото ще настанат едни протести и после няма кой да гласува за тях... Крайно време е да се разбере, че колата е лукс, а не необходимост.
Виж целия пост
# 767
Погледнах какви имоти са останали в парк вю, Банишора. Не бях влизала 3 седмици. Драстично са намалели, даже и големите почти са свършили. Не очаквах такава активност на пазара около празниците. И не е трик на брокерите. Имах опасения, че в първата фаза, при завършването, ще се появят някои уж продадени апартаменти, но на друга цена, но това не стана. Пред акт 16 са и цените са си същите. Та явно пазарът си е жив и няма изгледи за отдръпва е на купувачите. Камо ли криза...
Виж целия пост
# 768
То това е целта на общината, тя не иска да решава проблемите, тя иска само да лапа парички. Правят зона, минават слагат там по 1 колче и малко боя да се води, че е парко място и айде.
Правиме зона тук, колите отиват да паркират в съседния квартал, после и там почват да реват и да искат зона и общината идва и казва 'Ето, те хората сами искат да стане зона".
Целия център е тоталка по малките улички, толкова години, толкова пари се събраха, но улиците и тротоарите не се пипат вообще - дупки, кърпежи, криви плочки и т.н.
За мен решението е едно - дигане доста на данъците за колите+ колкото по стар ти е евро стандарта, да плащаш повече. Сега масово хората имат по няколко коли и плащат по 30-40-50лв. което е смешно. Искаш да имаш втора кола в семейството +50% данък, искате 3та - над 100% данък и така. По този начин ще се изчистят всички с по няколко коли. Сунтин като погледна през балкона и виждам, че горе долу 2/3 от колите не излизат, стоят си така и макс един път в седмицата да се мръднат, някои и по-рядко. На такива хора не им трябва кола реално и като почнат да ги жулят с яки данъци, ще видиме дали просто ще си я държат така пред блока. Но това е ясно ще няма да го направят, защото ще настанат едни протести и после няма кой да гласува за тях... Крайно време е да се разбере, че колата е лукс, а не необходимост.

И какво лошо има ако колите не излизат, а хората ходят пеш? Нали това е целта - да не цапат и да не задръстват, а да се качват на колите само тогава, когато е наложително? И как така да не трябват, за големия пазар, да закараш някого до болница, да отидеш на трудно място и за какво ли не си трябва кола от време на време. Ако е продадена с какво ще стане? По-добре ли е да се лашка колата всеки ден, че да не ти се набива в очите?

Освен това в нашия център всяка година оправят по няколко тротоара. Вече почти всички улици са с новите павета , които не хлопат и не ти измиват глезените. Та, прави се нещо явно, а конкретно това за мен е огромно подобрение, макар и "да не се забелязва отвисоко".

Зоната си е добро решение. И данъците за старите коли не е лошо. Но най-добре е освен двете предни да се направят и фирми за електрически коли под наем - както сега можеш да наемеш тротинетка, така да е с колата. Тогава втора кола в семейството няма да е нужна. Че и първа даже.
Виж целия пост
# 769
В 2 часа през нощта едва ли има паркирали коли на работещи. Тогава са само на живущите.
Споделям мнението на ЧС - целта трябва да е повече хора да ползват ГТ, а не коли за ежедневно придвижване. Разбира се, че това не може да е 100% за всички, хора, работа, нужди са различни.
Нуждата на Алекс да не си изцапа обувките, минавайки 50-100 метра пеша до кооперацията по-голяма ли е от нуждата на семейство, което ползва колата периодично за възрастен и трудноподвижен роднина, или деца и т.н.?
Виж целия пост
# 770
С оправяне на няколко улици и тротоара на година няма да стане, центъра масово е леж. Това е точно колкото да замажат очите, даже и за толкова не стига.
Айде пак се стигна за отвреме на време като ми потрябва - еми с това мислене вечно ще е препълнено с коли и всеки ще реве, че няма места. Има и таксита за тези цели - като ти потрябва нещо за болница, това онова. Основната цел е не всеки да си държи по няколко коли пред блока, защото сега масово е така, със солидни данъци масово ще се отсеят тези с по няколко коли, които реално и 1 ще им стига.

Електрички под наем одавна има - Спарк.
Виж целия пост
# 771
Е, аз виждам и масово оправяне, не само тротоари, ама и всички градинки оправиха основно, дано не спре.

Много силно подозирам личен интерес/липса на такъв в тезите ти. Явно е си шофьор и затова да се махнат колите ти се вижда най-доброто решение ами не е. Никога решение, вървящо срещу интересите/желанията/удобствата на хората не е било витално, поне не и без здрави репресивни мерки. Таксито не става - нито багаж можеш да сложиш в него, нито е сигурно, нито удобно.
Електричките на Спарк са добро начало, но за да са ефективни трябва да ги има във всеки квартал. Просто да продължи да се разраства инициативата. Ако трябва държавата да направи тези фирми, вместо държавни бензиностанции.

П.П. Аз не рева, че няма места.
Виж целия пост
# 772
Не знам за къде говори черна станция но има улици из центъра, които са в трагично състояние - Ангел Кънчев например.
Иначе парите от зоните нямат нищо общо с тротоарите.
Виж целия пост
# 773
Не знам за къде говори черна станция но има улици из центъра, които са в трагично състояние - Ангел Кънчев например.
Иначе парите от зоните нямат нищо общо с тротоарите.

Сигурно, може би нямат общо, но понеже беше казано общо, че не се правело нищо и аз общо казах, че се прави. Неотдавна бях при един Нотариус на "Ангел Кънчев" и нищо не ми направи впечатление, но беше в последната отсечка, при бившия дом на писателите. Моите впечатления са за покрайнините на центъра - "Дондуков", ИСУЛ...
Виж целия пост
# 774
Погледнах какви имоти са останали в парк вю, Банишора. Не бях влизала 3 седмици. Драстично са намалели, даже и големите почти са свършили. Не очаквах такава активност на пазара около празниците.
И ние се активизирахме празнично. 5- ят етаж, над теб е наш 🙂
Виж целия пост
# 775
Погледнах какви имоти са останали в парк вю, Банишора. Не бях влизала 3 седмици. Драстично са намалели, даже и големите почти са свършили. Не очаквах такава активност на пазара около празниците.
И ние се активизирахме празнично. 5- ят етаж, над теб е наш 🙂
Хехе, ами за много години, съседке 😜😁👌
Виж целия пост
# 776
За много години,  Додо ☺😉
И да споделя, че ние също се насочихме към НС,  заради паркоместата. Отказахме се от няколко добри имота, заради липсата на такива. Сега си взехме две.
Виж целия пост
# 777
Не знам за къде говори черна станция но има улици из центъра, които са в трагично състояние - Ангел Кънчев например.

Пресечките между Витошка и Христо Ботев също са в трагично състояние - Денкоглу, Кърниградска, Асен и т.н.
Виж целия пост
# 778
Ами то НС си има няколко основни предимства:
- много добра енергийна ефективност
- парно отопление с хоризонтална разводка и собствен топломер
- гараж/гаражна клетка/паркомясто
- всички системи са нови (Електро, ВиК)
Има и други но тези май са основното. И за мен поне са тотално доминиращи над СС.
Виж целия пост
# 779
Здравейте, включвам се в темата с молба за мнение за новия блок на Г.М. Димитров, не този на Артекс, този до него. Не съм чела подробно темата, признавам, но какво мислите за местоположението, квартала? Цената не е от най-изгодните, но ние търсим голям, 4 ст.?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия