Иначе за всяка грешка първата стъпка е да се покани сгрешилият да я оправи и ако откаже, чак тогава идват следващите мерки. лекарите не са богове, че да не грешат. Но както казах - потърси лекарски съюз, КЗП или друго място и подай оплакване.
За това с обръщението на “ти” не знаех. Вече ще го имам предвид.
Отново благодаря за мнението.
Реших да послушам теб и дамите, изразили мнение в темата и днес се обърнах към стоматолога. Първо се обадих по телефона, разговоря бе приятелски и обясних, какво е станало и че очаквам да разрешим ситуацията, казах , че ще поискам от клиниката, в която ми правиха прегледа и снимките, да ми ги предоставят, за да му ги покажа и го попитах как той постъпва при подобни ситуации.
Той каза, че е възможно да е забравил това парче от инструмента, но не е сигурен, не се спомня. После каза, че всъщност няма необходимия микроскоп и още един инструмент, за да го извади (което ме очуди, тъй като, както вече писах, кабинетът му се води луксозен, цените са високи и т.н., според мен следва да има пълно оборудване). Казах му, че след като получа снимките ще отида при него, за да ги погледне и да обсъдим ситуацията и той каза да не ходя, да си оправя зъба на другото място и много мило ми благодари , че го уведомявам и каза да му се обадя и да го държа в течение с лечението.
Да, но за мен това не е редно - аз да пращам за чужди грешки.
Пак повлияна от вашите съвети тук, помолих майка ми (тъй като цялото семейство ходим при него), колкото и да е смешно - помолих я да отиде и да разговаря с него. Той директно я е питал, дали искаме пари, после асистентката му е казала, че - цитирам - “сигурно ли е, че той е работил върху този зъб”, а той си е замълчал. Това се е случило в момента, в който майка ми е казала, че той не е издал никакъв документи за това, че аз съм била негова пациентка и той е работил върху зъба. Дори подписах по негово желание (когато той работеше по зъба) информирано съгласие, от което само той има копие. С две думи аз дори не мога да докажа, че той е работил по зъба ми, той би могъл да каже направо , че не ме познава.
Отново ще направя аналогията, ако си купим кисело мляко, ще получим касов бон кога и от кого сме го закупили, но за медицински услуги това явно не важи