Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Жалба срещу Виваком

  • 617
  • 10
Към кого мога да се обърна за решаване проблем с Виваком при подписване на договор? Очевидно е, че съгласно неписаните си вътрешни правила , те ще защитават служителите си. Единственото , което правят е, да се извинят и да ти подарят 1000 МБ, които въобще не са ти нужни, но сметките си ги плаща потребителят
Виж целия пост
# 1
Принципно към съда. Това са частноправни отношения и при спор компетентен е съда. Можеш да пуснеш сигнал към КЗП, но мисля че становището ще е да се обърнеш към съда.

Можеш да подадеш жалба и към Виваком. Ще ти отговорят писмено.
Виж целия пост
# 2
КРС и КЗП. Към тях се обърнах, когато имах проблем преди с А1, но след като бях подала няколко сигнала към А1. И двете комисии ми помогнаха, но става много бавно.
Виж целия пост
# 3
Принципно към съда. Това са частноправни отношения и при спор компетентен е съда. Можеш да пуснеш сигнал към КЗП, но мисля че становището ще е да се обърнеш към съда.

Можеш да подадеш жалба и към Виваком. Ще ти отговорят писмено.

Към Виваком подадох 6 жалби. Отговарят избирателно и ми подариха като компенсация 1000 МБ, които въобще не ми трябват
Виж целия пост
# 4
Жалбата срещу компанията ли е или срещу служител? За какво е?
Работила съм в мобилен оператор.
Виж целия пост
# 5
Жалбата срещу компанията ли е или срещу служител? За какво е?
Работила съм в мобилен оператор.

Срещу служител, който целенасочено ме излъга в условията, които бяхме договорили и затова искам да анулирам договора. Освен това се държа супер нагло
Виж целия пост
# 6
То и това е супер нагло, да ти замазват очите с някакви мегабайтове.
На мен от мобилен оператор са ми казвали - да сте чели, когато сте  подписали. В моя случай, не беше така, че не бях чела, а те не бяха прочели, та се оправиха нещата.
Но реално, наистина не знам какво може да се направи, след като условията в договора, който си подписала, са различни от тези, които са ти казали устно. Ти си се доверила на служителя и не си прегледала договора, нали разбираш.

Не знам за какви суми става дума и дали си заслужава да се обърнеш към адвокат, с цялата преписка, твоите жалби и техните отговори, за да ти каже дали може нещо да се направи.
Виж целия пост
# 7
Жалбата срещу компанията ли е или срещу служител? За какво е?
Работила съм в мобилен оператор.

Срещу служител, който целенасочено ме излъга в условията, които бяхме договорили и затова искам да анулирам договора. Освен това се държа супер нагло

Служителят трябва да сканира и изпрати жалбата към Регионален Мениджър или конкретния човек, който се занимава с жалби. Сами разбирате, това е твърде малко вероятно...
Най-добре е да се обърнете към КЗП.
Ако проблемът Ви е за сметка, неправомерно начисляване или нещо с услугата, обърнете се към кол центъра.
Ако е за отношение... и съм консултант... жалбата Ви ще отиде в боклука.
Виж целия пост
# 8
Реално най-вероятно няма да ви уважат жалбата, ако условията ги има в договора. За това е най-добре да се чете преди да подпишете.
Виж целия пост
# 9
Доколкото помня, можеш да се откажеш от договора до 2 седмици.
И мен ме излъгаха с част от пакета /телевизията - плащам повече, ама получавам по-малко/.  Обаче си затраях, защото другите неща ме устройват.
Виж целия пост
# 10
Защо мислите, че телекомите нямат профили в Google Business? Всичките са легитмни изнудвачи и професионални лъжци.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия