Неуспешно активиране на допълнителен пакет MB на Виваком

  • 1 356
  • 9
Плащам сметки към Виваком онлайн и като подарък ми дават пакети с мегабайти, които подарявам да един номер, който не е на сметка. До миналия месец нямах никакъв проблем, но от този при изписване на номера излиза надпис в червено "Допълнителният пакет не е съвместим с избрания мобилен номер.". Помислих си, че вече пакетите не могат да се подаряват на номера, които не са на сметка, но в Правила и условия не пише такова нещо. Писах им, звъняха ми - не ми казаха, че номера на ваучер не могат да се възползват от тези мегабайти. Питаха ме за приложението, за телефона ми (като устройство), но аз им казах, че плащам и подарявам мегабайтите през профила на сайта им. През приложението също ми излиза този надпис. Последно (преди няколко дена) ми писаха, че сигналът ми се обработвал от специализиран екип.
Вие имате ли такъв проблем? 
Виж целия пост
# 1
Аз този месец за първи път реших да пробвам. Имам няколко номера. Първо пробвах на този с ваучер и ми изписа, че не е съвместим. След това пробвах на другия номер с абонаментен план и веднага дойдоха.
Виж целия пост
# 2
Последното им съобщение е от 17.01. Все още нямат отговор по моя проблем, който явно не е само мой. Щом и при други хора не става, значи са си променили правилата, но никъде не са упоменали за това.
Виж целия пост
# 3
Вчера отново им писах и днес ми отговориха: Бихме искали да Ви информираме, че към момента се работи по отстраняване на технически проблем за предоставяне на подарък MB  към предплатена услуга.
От колко време го отстраняват този проблем... Преди половин месец им писах за първи път, предполагам не съм единствената.
Виж целия пост
# 4
Вече са си проминили условията, като не са описали кой точно може да се възползва от пакетите.
Пакетът може да бъде активиран на определени планове за мобилна услуга, собственост на даден клиент, или да бъде подарен на друг мобилен номер на определен план от мрежата на VIVACOM. Списъкът с абонаментните планове, които могат да се възползват от пакетите, е динамичен. При подаване на заявката клиентът ще получи информация, ако пакетът не е приложим за неговия план или за плана на услугата, на която иска да го подари.
Виж целия пост
# 5
Пак калташки номера.
Реклами, зарибявка...накрай хоп, ма не става...
Еййййй...няма да се оправим.
Виж целия пост
# 6
Проблемът е все още актуален, за това си позволявам да пиша в темата.
Майка ми преподписа договор с Виваком пролетта. От тогава, до днешна дата, положението с този бонус на оператора, е следният: един месец го изпълняват, следващият-"забравят", после аз пиша и се разправяме по два дена, те начисляват към следващ месец отстъпката. Следващият месец отново забравят?! да го начислят. Аз пак пиша и така до сега! Буквално през месец се налага да пиша и да ги подсещам защо не са сторили това, което обещават на сайта си??
Плащам онлайн сметката на майка от пролетта.
В момента отново пропуснаха да начислят отстъпката, обещаха да я платят към следващата фактура.

Но то е едно постоянно дебнене, постоянно писане към тях, постоянни извинения от тях и накрая пак същото.

Ако мине номера. На този принцип работят. Ако човек не следи, а много малко хора имат свободното време да следят тез неща, си го мамят както им дойде. Доста успешно, всъщност.

Реших да споделя, че проблем с тази предлагана услуга на Виваком не само че още продължава да има, ами и няма изгледи да се оправи и нещата да се случват цивилозовано.
Виж целия пост
# 7
Забелязвам, че зареждат пакетите с мегабайти, които са бонус, доста по-бавно от преди. Веднага изпращат имейл и съобщение на номера, на който подаряваш, но реално ги прехвърлят след час-два, а преди веднага бяха налични. Скоро колежка им звъня за да пита какво става и ѝ казаха, че трябвало да се изчака.
Иначе всеки месец плащам сметките към Виваком, моята и на майка ми, през сайта им и получавам отстъпка от 1лв. за следващата сметка. За месец септември на майка ми не беше начислена такава отстъпка. Писах им в платформата, те звъннали на майка ми и ѝ казали, че такава отстъпка се начислява само ако се плаща през мобилното приложение (и ѝ подарили едни 1000мб), което не е така, тъй като от година и нещо плащам всичко през сайта и получавам отстъпка. Тъй като аз се занимавам с тези неща, отново в платформата им писах да ме потърсят мен и им писах, че не е вярно това, което са ѝ казали в разговора по телефона, но те отново звъннали на майка ми, тъй като тя е титуляр, тогава вече ѝ казали, че ще има компенсация от 5лв. за следващата сметка и че е имало някакъв пропуск. Чудя се що за некомпетентни служители имат тези хора, говорят тотални глупости.   
Виж целия пост
# 8
Аз за това пиша. Не ща да ги чувам да ми се мазнят по телефона. Давам и мой телефон за връзка, но те пак притесняват майка. Ама аз после пак си им пиша, и ги подреждам.
Отстъпката от лев през месец ни я дават. За МВ, когато им пиша, че са забравили, дават, че и допълнителни като извинение. Но на мен по-важна ми е отстъпката от лев, на майка де...защото тя така или иначе МВ много навън не ползва, а вкъщи е с домашен нет.

Даже първият месец когато пропуснаха, не съм им писала, и загубих и лев, и МВ, викам си, може да е инцидентно, ама не. През месец.
Както и да е, добре че аз имам свободно време да проверявам фактурите, и да следя спазват ли. Но вече се изморих. Ужасно много.
Виж целия пост
# 9
Трябва да са повече като нас да им пишат и да ги побутват за да си вършат работата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия