Съвет за новоподписан договор с Виваком

  • 1 764
  • 35
Преди няколко дена преподписахме договора си с Виваком, като смениха плана за мобилен интернет с такъв, който не ни върши работа. За съжаление не прочетох целия договор и сега страдам. Новият план е без роуминг и с по-лоша скорост. Не предполагах, че могат да продават мобилна услуга без роуминг.
Служителят, който подготви договора каза, че скоростта е гарантирана, но се оказа, че не е и е много по-зле от предишния план.
Подписала съм клаузата, че искам договора да влезне в сила веднага и явно съм се отказала от 7 дневния срок за прекратяване.
Има ли начин да прекратя този договор преди изтичането на 24 месеца? Никак не ми харесва идеята да плащам 2 години за нещо, което не мога да използвам.
Виж целия пост
# 1
Здравейте,
препоръчвам Ви да звъннете в кол центъра им и да обясните ситуацията. Също така да отидете в няколко различни офиса, ако от първия не Ви съдействат.

Следва да обясните, че служителят Ви е подвел и е скрил информация от Вас. Считам, че ще съдействат, защото са наясно с практиката на служителите си.

 Като цяло те работят на основна заплата и таргети, които трябва да постигнат, въпреки че клиентите могат да пострадат. На мен ми се е случвало от Кол центъра да ми обясняват едно, а на място съвсем различно и когато ги попитах служителите на място, които бяха супер любезни и мили, защо се случва това, те казаха, че просто някои колеги предпочитат да си гонят таргетите, а не да са полезни на клиентите и че това е често срещана практика за съжаление.

Вярвам, че ще се разреши казусът във Ваша полза, не оставяйте така нещата, ако се наложи и жалба писмена напишете и обяснете ситуацията.
Виж целия пост
# 2
Ще опитам в друг техен офис, но се чудех дали има друг начин за прекратяване - например с плащане на няколко вноски?
Виж целия пост
# 3
Ще опитам в друг техен офис, но се чудех дали има друг начин за прекратяване - например с плащане на няколко вноски?
А в договора не пише ли - предсрочно прекратяване и условията?
Виж целия пост
# 4
Да. Плащат се три непромоционални месечни такси. В договора не е ли описано точно?
Виж целия пост
# 5
Пише нещо неприятно. Освен 3 такси по стандартна тарифа, ,се дължи и неустойка за прекратяване и възстановяване на част от стойността на отстъпките от абонаментните планове, съответстващи на оставащия срок на договора.
Това означава ли, че дължа суми за 2 години в размер на разликата между пропорционалната тарифа и стандартната им, дори и да прекратя договора?

Обадих се на 123. Да, това означава. Ще платя на куп сериозна сума за 2 години.

Поне ще ми остане за урок да чета подробно преди да подписвам. Бяха 11 страници и мислих, че получавам това, което ми трябва.
Виж целия пост
# 6
До колкото знам това да ви искат някакви такси за в бъдещето е незаконно. Максимума за неустойката е 3 месечни такси без отстъпка и ако е взето устройство на промоция - доплащане до пълната цена. Пуснете си писмена жалба с копие до КЗП.
Ако ви се занимава със скандали може да опитате и да се разправяте с управителя на клона в който сте сключили договора. Има вариант да ви развали договора без неустойка или да ви прехвърли на друг план за да избегне жалбата, защото от жалби си губят бонусите.
Виж целия пост
# 7
Можете да платите 3 месечни вноски на непромоционална цена. А за 24 месеца не дължите компенсация за отстъпките, само за времето в което сте се възползвали от тях. Тоест, ако договора е от 1 месец и имате 1 фактура, ще дължите 3 вноски + намалението за този 1 месец.
Виж целия пост
# 8
Предвид, че сте била заблудена, моят съвет е все пак да отидете и да видите какво може да се направи, особено ако сте им потребител от дълго време. Всеки гледа да си запази клиента и да остане доволен. Знам, че не е искан съвет.. но все пак наистина сте попаднала в неприятна ситуация.

Имах преди подобен проблем с А1, още бяха Мтел, предподписахме договор с минути към определени номера и ги питах дали трябва да се въведат наново или ги има въведени и не трябва нищо да се променя. Служителите ме уверяваха, че ги има.. и накрая дойде една огромна сметка, тъй като реално не бяха въведени. Пуснах си жалба както му е реда.

На мен така като ми предстоеше да предподписвам договор с тях за оптичен интернет и цифрива телевизия ми бяха нафрашкали един куп неща, които не ми трябваха и ми казваха, че са безплатни, че такива са пакетите, че не може без тях. Е с много разговори и убеждение от моя страна, че знам какво ми трябва, че съм доволна от тях и желая да си запазим добрия тон и отношения, ми направиха план, който ме устройва на цена, която ме устройва... и нямам проблем с услугите - бързи са и почти не прекъсват.

Не им се давам, предвид, че им знам номерата на всичките и за съжаление.. трудно може да се посочи сред тях някой читав.
Виж целия пост
# 9
Мисля,че договорът може да се преподпише но друг тарифен план. Вие на какъв сте в момента?
Виж целия пост
# 10
Сега съм на Unlimited Traffic 100.Казаха, че нямат план за мобилен интернет с роуминг. А до преди седмица бях с такъв, който ползвах над 5 години. Също така не мога да се върна на стария си план, защото новия бил влезнал в сила.

GordonFreeman, от съпорта им потвърдиха, че трябва да платя до края на договора разликата между стандартната тарифа и промоционалната. Но най-добре да отида в офис и да видя дали ще могат да направят нещо.
Виж целия пост
# 11
Сега съм на Unlimited Traffic 100.Казаха, че нямат план за мобилен интернет с роуминг. А до преди седмица бях с такъв, който ползвах над 5 години. Също така не мога да се върна на стария си план, защото новия бил влезнал в сила.

GordonFreeman, от съпорта им потвърдиха, че трябва да платя до края на договора разликата между стандартната тарифа и промоционалната. Но най-добре да отида в офис и да видя дали ще могат да направят нещо.

Да ви кажа, може и наистина да нямат вече точно такъв план, какъвто сте ползвали. Те са си ги описали новите на страницата и вече няма други.
Виж целия пост
# 12
Роуминг с безплатни минути мегабайти в рамките на ЕС според размера на таксата са длъжни да предлагат и няма как иначе. За роуминг извън ЕС вероятно се активират допълнителни пакети.
Нямат право да ви искат такси за услугите, които още не сте ползвала, така че няма как да претендират за такси за 2 години напред. Пуснете писмена жалба до централата им с копие до КЗП, а може и едно до КРС.
Виж целия пост
# 13
Плана е само за мобилни данни, без гласова услуга и изрично пише, че няма роуминг. Защо трябва да предоставят и интернет към този план в ЕС?
Мисля първо да опитам в техен магазин.
Как мога да пусна жалба към централата им? На сайта им има само форма за контакт.
Виж целия пост
# 14
Ако е само за мобилни данни не съм сигурен как стоят нещата. Иначе за плановете с разговори трябва по европейски регламент да има включен роуминг в ЕС в определен минимален размер.
Жалба можете и през електронната форма да подадете, може и по имейл, а може и на хартия с препоръчано писмо. За държавните институции вероятно ще трябва ПИК или КЕП за подаване по електронен път ако искате смислен отговор.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия