От почти 2 месеца телефонът ми е на поправка и само ме мотат. /42 работни дни са минали, а срокът за поправката е 30 работни дни./ "Ще дойде в сряда". В сряда отивам - "Ще дойде в събота. Нямаме връзка със сервиза.То и да се обадим вече никой няма там. " Или пък от сервиза им затварят телефона.... Е...си фирмата. Няма никаква координация между магазините и сервиза им. Вечни оправдания слушам, че "не зависело от тях" и прочие дрън-дрън глупости... да не говорим , че има някакви нещастници, чиито телефони са от април на ремонт. Това според мен си е жива подигравка с клиентите.
Писах имейл до централния им офис. Да видим от там какво ще отговорят.
Към кого да се обърна вече не зная...към Комисията за защита на потребителите
Има ли други "прецакани" или съм единствената?