Шестокласници 2021/2022

  • 42 286
  • 753
# 105
Мечешка услуга правят тези родители на децата си. Или наваксват сега с шестиците, заради миналото си Simple Smile Наистина не го разбирам, нали целта е децата да се научат. Иначе нямам представа какви модерни начини за учене има. По мое време се учеха думите, четеш и разказваш текста и пишеш. Устно в час се упражняваш. Сега при тях изглежда същото. Не съм питала дали й е интересно, ама то сравнено с ютуб едва ли нещо училищно е толкоеа интересно.
За разлика от нашата безумна образователна система тези в англо говорящите страни са страхотни.
Наистина им е интересно и забавно на децата. Моето ги чака с по-голямо нетърпение от Ютуб.
Отивам преди седмица да взема материали и си споделям за методите в училище. И жената ми каза : Ами сигурно учителката ви е възрастна , на 40 поне за да ги използва. Simple Smile Та тези над 40 сме учили точно по тези модели, пишеш - бришеш и никога този език не ти става толкова близък че наистина да се сливаш с него Simple Smile

Не знам дали ме разбра ама се пробвах описателно да направя нещата Simple Smile
Виж целия пост
# 106
БЕЛ - приключиха наречие  
 литература  Хайдути
МАТ - успоредник
География - климат на Африка
История - Политика и управници на Рим
ЧП - Едноклетъчни организми
Английски unit 7
Виж целия пост
# 107
Един въпрос ме гложди мен Simple Smile Имаха контролно по география онзи ден. Имаше въпрос за студени океански течения на Африка. Това в учебника го нямаме. Има го в атласа. Мислех,че няма да има отговорили. Но имаше. Та ми е интересно вашите деца знаят ли някое. Синът ми беше отлично подготвен, всичко, на каквото го изпитвах, знаеше. Има интерес и се справя добре, отлично се справи и на областния кръг на олимпиадата по география. И сега ми е чудно как половината клас е отговорил за пустото студено течение, което го няма в урока, а той не е. Не че има значение за оценка или нещо такова, ама ми влезе в главата Simple Smile Е, учителката сигурно го е казвала де, ама баш да са го запомнили. Едно от децата заяви, че Макоро не е държава. Защо да не е, го попита учителката, а той каза- Защото така си мисля. Питаха и дали Антактида е държава....
Виж целия пост
# 108
При моята по география атласът се използва много и в час, и в домашните. Ако нещо го пише в атласа, но го няма в учебника, не е извинение при изпитване. Не са стигнали още до Африка, но основните течения ги учиха при Световен океан и за областния кръг по география пак им ги преподаваше, така че предполагам, че и при нас би се изисквало да се знае, нищо че е от атласа. Друг е въпросът защо им е тази информация наизуст, като ако си отворят един атлас, там си пише всичко, стига да знаеш как да го четеш, де.
Виж целия пост
# 109
Хоуп, можел ли да покажеш страничка от такъв интересен метод? Може и на лични.
На мен учебниците по всичко не ми харесват. Пълно е с картинки. В разказвателните предмети има кратък текст, но пък още покрай картинките. Други неща пък в упебните тетрадки. Всичко е някак разпокъсано, малко инфо на сто места. Добре че учителите им разказват по - подробно, че да схванеш нещо. Иначе и английският, нали каза че е за езиковите, няма общо с тухличките, които бяха за подготвителен за гимназиите. А сега е тип комикс всичко. Аз съм си консерва и не ме кефят.
Виж целия пост
# 110
Скрит текст:
Хоуп, не ми пречат старите методи. Щом ние сме се научили по тях значи не са толкова зле. При нас началното ниво беше по-ниско, защото в края на 2клас знаеше колкото след забавачката Simple Smile Ама нищо страшно де, то не може само шестици. Но моята е амбициозна колкото и за кака си. А помагачи какво значи?

И тя разказва, всичко, не млъква,  но писането е друга работа. За краснописа няма да отварям дума въобще. Когато прави презентации накрая всеки слайд в различно време, все едно е била свидетел в миналото, даже понякога в родовете няма съгласуване. В началните класове беше написала кон- коньове, въобще все едно българският не й е роден език. Simple Smile
Пенева, какво чете, дай да обменим идеи.
В момента е на Рик Риърдън "Изпитанията на Аполон" (поръчахме ги преди седмица, първата я приключва). Първо бяха "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" с "Дневниците на героя", после „Хрониките на Кейн“. Лятото прочете (като препрочете някои) всички налични вкъщи книги на Роалд Дал, полсе "Мери Попинз"...  след което се оскуча и все почваше нещо и все беше тегаво... Та й ги връчих тези края на октомври... Мисля да поръчам и "Магнус Чейс и боговете на Асгард" докато още е на митологично-героична вълна Simple Smile Давайте идеи след тях какво... Четящия батко след тези книги мина на книги на английски в оригинал, другия даже и тези не прочете, та не знам с какво след тях да задържа интереса...
Виж целия пост
# 111
При моята по география атласът се използва много и в час, и в домашните. Ако нещо го пише в атласа, но го няма в учебника, не е извинение при изпитване. Не са стигнали още до Африка, но основните течения ги учиха при Световен океан и за областния кръг по география пак им ги преподаваше, така че предполагам, че и при нас би се изисквало да се знае, нищо че е от атласа. Друг е въпросът защо им е тази информация наизуст, като ако си отворят един атлас, там си пише всичко, стига да знаеш как да го четеш, де.

Аз нищо не съм казала за извинения, оправдания или нещо по принцип, дали трябва да се знае. Интересува ме, дали, ако питате децата си, могат да ви кажат някое студено африканско течение.Та, Асита, били попитала детето си:)
Виж целия пост
# 112
При моята по география атласът се използва много и в час, и в домашните. Ако нещо го пише в атласа, но го няма в учебника, не е извинение при изпитване. Не са стигнали още до Африка, но основните течения ги учиха при Световен океан и за областния кръг по география пак им ги преподаваше, така че предполагам, че и при нас би се изисквало да се знае, нищо че е от атласа. Друг е въпросът защо им е тази информация наизуст, като ако си отворят един атлас, там си пише всичко, стига да знаеш как да го четеш, де.

Аз нищо не съм казала за извинения, оправдания или нещо по принцип, дали трябва да се знае. Интересува ме, дали, ако питате децата си, могат да ви кажат някое студено африканско течение.Та, Асита, били попитала детето си:)
Ха, знаеше Бенгелското течение, което било студено, минавало край Африка, Калифорнийското студено течение, което минавало край Северна Америка, Аляското топло течение, минавало край Северна Америка, Гълфстрийм. Ама това предполагам, че покрай олимпиадата, още не са учили Африка.
Виж целия пост
# 113
При моята по география атласът се използва много и в час, и в домашните. Ако нещо го пише в атласа, но го няма в учебника, не е извинение при изпитване. Не са стигнали още до Африка, но основните течения ги учиха при Световен океан и за областния кръг по география пак им ги преподаваше, така че предполагам, че и при нас би се изисквало да се знае, нищо че е от атласа. Друг е въпросът защо им е тази информация наизуст, като ако си отворят един атлас, там си пише всичко, стига да знаеш как да го четеш, де.

Аз нищо не съм казала за извинения, оправдания или нещо по принцип, дали трябва да се знае. Интересува ме, дали, ако питате децата си, могат да ви кажат някое студено африканско течение.Та, Асита, били попитала детето си:)
Ха, знаеше Бенгелското течение, което било студено, минавало край Африка, Калифорнийското студено течение, което минавало край Северна Америка, Аляското топло течение, минавало край Северна Америка, Гълфстрийм. Ама това предполагам, че покрай олимпиадата, още не са учили Африка.

Благодаря ти !
Виж целия пост
# 114
Пенева, и ние сме в това положение. Тези поредици ги дочете и оттогава се чудя какво да й предложа. Купих книгите за град Съвършенство, сега излезе нова; после взех " Добрите крадци" , и нея много хареса. След това реших да й предложа моите любими от този период - Тримата мускетари и Граф Монте Кристо, започна първата и така си стои. Кака й четеше такива фентъзито до края на 7 клас, та не знам какво да купя или сваля за четеца. Спасението й е ютубъра Слави, имаме и трите му книги. Те стават за цялото семейство, но не всеки обича да чете такива любопитни факти, аз не обичам примерно. И Чудо чете, много е хубава.
(трудно ми излизат кавичките)
Виж целия пост
# 115
След поредиците на Риърдън и "Хари Потър" рязко се загуби интересът към книгите и четенето. По предметите не знам докъде са. Ориентировъчно, по история понеже правиха едни проекти за траките и моето се оказа дублирано в две групи, знам че са при траките. По география снощи в часа видях, че някакви навити неща имаше, това не знам към кой урок материал е. Да, на един тест каза, че не са учили за Пиренейския полуостов, но им се е паднало да разпознават на картата, така че мисля си е практика. Един месец бяха със стажант по математика и явно са го харесали момичето, но най-после им се връщала госпожата. По английски по принцип учебния материал си е за преговор на този от курса, но точно спрямо ученето с отговори за налучкване в курса, ако не е този е другият ми се струва абсурден и напълно неефективен без да разбирам от лингвистични неща.
Всъщност тази година ми е много по-важно, че се чувства добре и спокойна в училище, но вече децата много липсват. Материалът въпреки намалените часове ще го вземат. Нито лагери, нито екскурзии, нито грипни ваканции са имали, а и удължиха учебната им година.
Виж целия пост
# 116
Чета вече на няколко места, че учебната година е удължена, но не намирам инфо за това. Може ли линк, защото от училището не са ни информирали за такова нещо.
Иначе при нас ДО си върви добре, работят реално в часовете, но на сина му липсват съучениците и училището, та дори и учителите Simple Smile
Честно казано не зная докъде са стигнали. Само по ЧП помагах снощи и видях, че са на хранене на животни
Виж целия пост
# 117
По География не са стигнали дотам, ама най-вероятно нямя да ги знаят теченията. Спомням си ,че учиха за Гълф стрийм и други. Сега се делят на отбори за някакво състезание по Математика (нещо лилава комета било) и голяма драма настава, а състезанието с материал до 7 клас и едва ли ще могат да решат всичко.
Нали текущият здравен министър говори, че ще отваря училищата, а да видим....
Виж целия пост
# 118
Чета вече на няколко места, че учебната година е удължена, но не намирам инфо за това. Може ли линк, защото от училището не са ни информирали за такова нещо.
https://www.mon.bg/bg/56
Виж целия пост
# 119
Досега смятах, че тези две седмици са за училищата, които са решили да изместят втория срок с две седмици и да ги ползват за проекти. Ние в края на юни сме резервирали море, така че явно ще пропусне по семейни причини. Учат доста усилено, въпреки ДО, не са имали никаква почивка и смятам за безумие да удължават учебната година 😐
Учениците ще се връщат отново по график, като четох онзи ден предложение за ротация на 5 дни. Тя всяка заповед е предпоследна, така че до 12 април нищо не се знае 😁
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия