Шестокласници 2021/2022

  • 42 279
  • 753
# 90
Горе долу сме като вас, но по български предаде всичко. По Литература четат някакви приказки и правят литературни упражнения спред децата (каквото ида значи това). По английски са на 7А, друго не знам.
Виж целия пост
# 91
По БЕЛ миналата седмица са взели "Изменяеми и неизменяеми части на речта. Морфологичен анализ", по литература - "Главатарят, който искал да плени месечината". По математика са на упражнение върху лице на успоредник.
По английски последното им контролно беше върху Unit 6.
Другите предмети не ги следя много стриктно.
Виж целия пост
# 92
Да си сверя само часовника - как се движат вашите деца като материал към момента?
При моето ми се вижда, че поприключват учебниците:
по БЕЛ - български - възвратнолични местоимения бяха последно-някакво упражнение, Хайдути по литература - тълкуват разни части от текста и пишат нещо като тези/кратки отговори на въпроси към текста.
Математика - лице на успоредник
география - население и раси минаха
история - обобщават Елада
ЧП - дишане на животни май взимаха последно
английски - приключват 5 юнит от 8
С това темпо се чудя какво ще правят юни месец целия? Предполага се, че ще са присъствено сигурно и ще преговарят може би.
Явно заради липсата на грипна/дървена и не знам точно каква ваканция и без дни за екскурзии материалът върви бързо, въпреки че нито един упражнителен урок не е бил прескачан.
По БЕЛ - точно до същият урок.
По МАТ - лице на триъгълник.
География - правиха тест за някакво Стопанство
История - обобщение за Тракия
ЧП - хранене някакво
Английски са на 5 Unit  от не знам колко Simple Smile
Виж целия пост
# 93
Ние сме няколко урока назад, по всичко.
Виж целия пост
# 94
БЕЛ - Хайдути; минало време
МАТ - започват успоредник
История - обобщение на Елада
ЧП - жизнени процеси на животни и растения
Гeoграфия - свършват Африка
Виж целия пост
# 95
БЕЛ - възвратни притежателни местоимения; Котаракът в чизми
МАТ - правоъгълник
География - Води в Африка
История - Политика и управници на Рим
ЧП - Едноклетъчни организми
Виж целия пост
# 96
Съвсем съм я зарязала моята девойка. До декември контролирах домашните и я карах да ми разказва. Сега само по английски й помагам, вероятно затова там има най-ниски оценки Simple Smile След ваканцията ще започна на случаен принцип да следя. Единствено българския ме притеснява. Чете много книги, даже вече не знае какво да чете, всякакви поредици, пърсита и фантастики прочете. Обаче като тръгне да пише се изразява много постно и объркано. Май това трябва да упражнява. Давате ли допълнителни преразкази на децата? Откъде взимате текстовете?
Виж целия пост
# 97
ЕлиГ, мисля, че повечето са така на тази възраст, колкото и да четат. Няма да забравя едно съчинение на голямата ми дъщеря за Коледната ваканция - цяла страница с обяснения кога сме станали и какво сме яли в рамките на 10 дни Simple Smile, мислех си, че това дете никога няма да се научи да се изразява писмено. В 7 клас попадна на страхотен Учител, влюби се в литературата, започна да пише свои собствени разкази, сега е в Клуба по дебати на гимназията, а не беше от четящите...
Виж целия пост
# 98
Съвсем съм я зарязала моята девойка. До декември контролирах домашните и я карах да ми разказва. Сега само по английски й помагам, вероятно затова там има най-ниски оценки Simple Smile След ваканцията ще започна на случаен принцип да следя. Единствено българския ме притеснява. Чете много книги, даже вече не знае какво да чете, всякакви поредици, пърсита и фантастики прочете. Обаче като тръгне да пише се изразява много постно и объркано. Май това трябва да упражнява. Давате ли допълнителни преразкази на децата? Откъде взимате текстовете?
Английският не е заради теб Simple Smile По старомоден начин на преподаване май скоро не бях виждала.
Тестчето с думичките направо ме разби. Така ме изпитваха през 1989 година.
А и там помагачите са много както сподели моето тази сутрин Simple Smile

Моето четящо дете спря да чете тази година - всяка свободна минута има нужда да комуникира с някой.
Виж целия пост
# 99
Моето четящо дете спря да чете тази година - всяка свободна минута има нужда да комуникира с някой.
И моето тази година чете значително по-малко от преди. 

Обаче като тръгне да пише се изразява много постно и объркано. Май това трябва да упражнява. Давате ли допълнителни преразкази на децата? Откъде взимате текстовете?
Допълнителни текстове не давам, но тя много разказва, както каквото е прочела, така и уроци, филми и пр. и пише сравнително добре. Най-големият ѝ проблем за момента е, че ползва и много повторения от типа "Кольовата майка", "на Кольо майката", "майката на Кольо" и не се усеща да си прочете писанията накрая и да види, че нещо вече го е казала, но с други думи. Не се класира за областен по литература заради тези повторения, остана на 1 точка под чертата и много се ядосваше, та сега бори това.
По английски им дават също доста съчинения да пишат, там пък "проблемът" е, че в момента пише доста извън зададените рамки думи. Към момента не ѝ правят забележка, но за вбъдеще сигурно ще е от значение обемът.
Виж целия пост
# 100
Моето пък почна да чете покрай това дистанционно обучение... даже е почнала да претупва домашните, че да има повече време за четене. И много рядко изскача традиционното "Скучно ми е!" и "Какво да правя сега!"...
Не знам по какво до кой урок са. В Школо по някои предмети са описали всички теми и маркират кое са взели, мога да проверя... Не ми дава да проверявам домашни, защото "Каквото съм направила, такова си е. Каквато оценка ми сложат, моя си е. Оценяват моите знание, не твоите."
Покрай ДО учителите започнаха редовно да пишат коментари за участие /неучастие в час и то описателно, не само маркирана похвала/оплакване Simple Smile
Виж целия пост
# 101
По история започнаха за траките.
География- Антарктида
ЧП - хранене при растения
Английски са назад, няма да успеят да вземат учебника със сигурност.
БЕЛ- пълно зацикляне. Отдавна взеха подлог и сказуемо и нищо не правят.  По литература преди месец взеха Хайдути, след това часовете минаваха в изпитване на един-двама души,тези дни им обяснява за жанровете. Днес реши да учат част от произведението наизуст. Но жената не е с всичкия си и отдавна не разчитаме на нея.
По мат- от седмица преговарят раздела преди геометриията и тази седмица ще продължат. Жената беше с Ковид и я нямаше близо месец. Заместваше я учителка по физика. Сега явно иска да направи проверка. Каза им оценките от раздела с деление и умножение от контролно, което правиха присъствено. Естествено оценките са трагични. 6 деца имат над 5.
Виж целия пост
# 102
Хоуп, не ми пречат старите методи. Щом ние сме се научили по тях значи не са толкова зле. При нас началното ниво беше по-ниско, защото в края на 2клас знаеше колкото след забавачката Simple Smile Ама нищо страшно де, то не може само шестици. Но моята е амбициозна колкото и за кака си. А помагачи какво значи?

И тя разказва, всичко, не млъква,  но писането е друга работа. За краснописа няма да отварям дума въобще. Когато прави презентации накрая всеки слайд в различно време, все едно е била свидетел в миналото, даже понякога в родовете няма съгласуване. В началните класове беше написала кон- коньове, въобще все едно българският не й е роден език. Simple Smile
Пенева, какво чете, дай да обменим идеи.
Виж целия пост
# 103
Хоуп, не ми пречат старите методи. Щом ние сме се научили по тях значи не са толкова зле. При нас началното ниво беше по-ниско, защото в края на 2клас знаеше колкото след забавачката Simple Smile Ама нищо страшно де, то не може само шестици. Но моята е амбициозна колкото и за кака си. А помагачи какво значи?

И тя разказва, всичко, не млъква,  но писането е друга работа. За краснописа няма да отварям дума въобще. Когато прави презентации накрая всеки слайд в различно време, все едно е била свидетел в миналото, даже понякога в родовете няма съгласуване. В началните класове беше написала кон- коньове, въобще все едно българският не й е роден език. Simple Smile
Пенева, какво чете, дай да обменим идеи.

Днес правили тест по английски, човека се обажда да ми се оплаче че пак е основно за зазубрени думи. Може би поради факта, че тази година ходи на курс който в на светлинни години от училището - това много го дразни. Децата не могат да използват думите ама са ги зазубрили.

И днес госпожата попитала дали около момиченце в часа има помагачи. Домашни хора дето да й подсказват. И моя почне да изрежда ...и на този му помагаха, и на тази и помагаха....а госпожата се прави, че не ги вижда Simple Smile Пак обяснявах, че си е за тях не за него, ама му е тъпо.
Виж целия пост
# 104
Мечешка услуга правят тези родители на децата си. Или наваксват сега с шестиците, заради миналото си Simple Smile Наистина не го разбирам, нали целта е децата да се научат. Иначе нямам представа какви модерни начини за учене има. По мое време се учеха думите, четеш и разказваш текста и пишеш. Устно в час се упражняваш. Сега при тях изглежда същото. Не съм питала дали й е интересно, ама то сравнено с ютуб едва ли нещо училищно е толкоеа интересно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия