Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Шестокласници 2021/2022

  • 31 109
  • 645
# 15
Знам, че в другата тема остана линка към петицията. Въпреки изцяло положителното ми отношение към връщането на децата в сградите на училищата имам сериозно съображение да не подпиша. Вярвам в екипността. Това е. Бойкот на учебния процес реално би се усетил само на ниво учители и деца. Срещу учители, които перфектно изпълняват задълженията си (няма разлика между ПО и ДО или ако я има, второто засяга и усложнява само  тяхната работа), не мога да приложа бойкот или дори да заявя такъв. Искането за връщането на децата в сградите на училищата трябва да се съгласува с учителите. Не с Янка и Деянка, а с истинските.
Днес изпълних родителския си дълг на петокласничка ударно. Отведох детето на олимпиадата по БЕЛ и след това писах мейл до РУО, защото подобна организация като тази на 41-во ОУ може да остави децата завинаги по домовете. Не че мога да си представя как в това училище успяват да разделят сено на две магарета и присъствено, и дистанционно.
Виж целия пост
# 16
Нищо не сме писали. Детето каза, че започнали в 9 и 30,защото учителка от СМГ дошла с подпечатани листове тогава.
Виж целия пост
# 17
Темата им е внесена със закъснение. За всички деца. Попитали са децата дали имат листове и моето се е обадило и веднага е получило с печата на училището, т.е. те са си били в стаята им.
Виж целия пост
# 18
Така ми разказа моето Simple Smile.Разбира се, в 11 свърши. Не е стоял до края, защото било много лесно, ама да видим резултатите Simple Smile
Виж целия пост
# 19
Ние подписахме. Пубертет + ДО = депресивно-агресивно дете с проблеми със съня и концентрацията и побъркани родители. Вървим и към гръбначно изкривяване. За бойкот не знам, но ако има протести, ще съм там...
Виж целия пост
# 20
Днес, четох, че мислят да спират всички ученици. Излязоха резулататите от областния в София по Математика
Виж целия пост
# 21
Точно ги върнаха.🤣
Виж целия пост
# 22
Ха, моята кифличка се е справила добре на олимпиадата по мат., а нито ходи на школа, нито решава задачи вкъщи. Явно са дали училищни задачи (училищни за МГ ).
Виж целия пост
# 23
Имам нужда да си сверя часовника - доколко сте ангажирани с учебния процес на петокласниците? Учите ли с тях, изпитвате ли ги, проверявате ли дали са си написали домашните /или пък дали проверявате самите домашни/? Аз досега не съм правила нищо такова, защото до миналата година детето се справяше чудесно, но сега изведнъж се оказа, че има сериозни пропуски от тазгодишния материал по някои предмети, пропуснати домашни и лошо представяне на контролните. И съответно срив в общия успех.
Та се чудя в мен ли е грешката, практика ли е родителите да проверяват и изпитват активно? Като го натисна вкъщи нещата определено се подобряват, но в момента, в който оставя нещата в негови ръце, каруцата се катурва.
Виж целия пост
# 24
Следя дали са написани домашните, след няколко случая, в които писа до 12 вечерта, защото "има време". Помагам в подготовката рядко, само ако има конкретна необходимост - тест по история например (там смятам, че трябва да се разказват уроците и да се чете допълнително, за да се запомни). Включвам се също, ако видя намаляване на успеха или колебания по някой предмет. Следя по-стриктно математиката и българския. Понякога помагам за по-особени домашни. Добавила съм си училищния акаунт на телефона и виждам всички коментари на учителите към домашните, за да мога да взема мерки веднага. Но като цяло не се включвам много активно.
Виж целия пост
# 25
И аз "вървя" по него. Следя в класрум за домашни и срокове.
Проверявам по математика винаги преди да се предаде.
По Английски също получава помощ онлайн.
До дете си е според мен.
Виж целия пост
# 26
При нас единият по принцип си е скатавка, когато може да мине, а ДО явно още повече предразполага към скатаване. Доста нерви ми коства следенето на домашни, но в момента се налага. И това при положение че 1-4 клас хич не съм се занимавала с училищния им материал и домашни.
 И кога ще излезем от тази ситуация с ДО? Вече не виждам светлина в тунела. Въпреки всичко драпането за присъствено на всяка цена в момента ми се струва крайно неразумно.
Виж целия пост
# 27
Доста нерви ми коства следенето на домашни, но в момента се налага. И това при положение че 1-4 клас хич не съм се занимавала с училищния им материал и домашни.
При мен е същият случай - досега не ми се е налагало никога да следя за никакви уроци. Детето беше много старателно и съвестно, а учителите в предишното училище алармираха, ако има някакъв проблем /като това са били единични случаи за всичките 4 години/. Но явно сега със смяната на училището, ДО и настъпващото пуберство нещата ще се променят. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 28
При нас се оказва, че голяма част от родителите са хоум офис и контролират доста активно децата си. Или пък имат баби и дядовци при които ги оставят.
За съжаление моето е само у дома. Даже почна да му се налага да готви, че и аз нямам 5 ръце.
Но пък след като се оказа, че една седмица нищо не е писал в час започнах да проверявам избирателно. Днес математика какво е писал, утре английски, следващият ден БЕЛ и т.н.
За домашните питам дали са написани и качени в клас рума. И от тях засичам, че има не предадени на време.

Ама скатаването явно си го владеят до съвършенство в тази възраст.
Искрено се надявах да ги върнат в училище. /Ние го карахме вируса та затова съм толкоз ербап/. Но като гледам цифрите, май няма да е тази учебна година.
Виж целия пост
# 29
Да, моето също е само у дома - това предполагам е допълнителен фактор, който разсейва учебния процес.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия